Ik begrijp dat jullie denken dat ik t opgeef. Maar dat is t niet helemaal. Misschien was vooroordelen n verkeerde woordkeuze, die niet helemaal weergeeft wat ik ervan dacht.
Buiten t feit dat ik helemaal niets met de VS had, had/heb ik aan bepaalde dingen gewoon echt n hekel. Ik dacht me daar wel overheen te zetten,
maar dat blijkt me niet te lukken, en leidt tot ergernis. Ik verschil gewoon totaal van mening met de gemiddelde Amerikaan over dingen,
en mn interresses liggen verder dan alles van hun vandaan. In principe komt t hier op neer: alles waar ik van hou is hier niet.
Daarbij ben ik hier naartoe gekomen om het te proberen, want ik had thuis echt geen slecht leven. Vaste baan, gewoon alles op orde.
Voor mn huidige vrouw ben ik hier naartoe gekomen, en over onze relatie heb ik niet te klagen, dat is het probleem ook niet.
Maar zolang ik me hier niet prettig voel, kan dat wel voor problemen zorgen op de lange termijn snap je.
Laat ik t zo zeggen, ik heb de laatste jaren wat dingen meegemaakt waar ik van geleerd heb.
Een daarvan is, dat je niet in een situatie moet blijven zitten die je niet gelukkig maakt, heel simpel.
Kijk, ik kan wel als n nomaad van staat naar staat zwerven, om er later achter te komen dat ik me die tijd had kunnen besparen.
en om nog maar te zwijgen van steeds opnieuw beginnen. En dat terwijl ik al weet dat ik niet ga vinden wat ik zoek, al je begrijpt wat ik bedoel.
Het komt waarschijnlijk kortzichtig over allemaal, maar dat is t niet, ik heb gewoon mn redenen.
En Oortjes, wat je zei over de kans enz, en dat de halve wereld hier zou willen wonen.
Dat zal allemaal best, maar ik denk dat ik dan bij die andere helft hoor

Toch bedankt voor jullie reactie, ik weet dat jullie t goed bedoelen haha