Dat is een goede Maartena. Ik denk dat Dutch_Bella er ook rekening mee moet houden, dat mensen uit directe of indirecte omgeving soms ook jaloers kunnen zijn.maartena schreef:Wat een onzin. Persoonlijk denk ik dat die "mensen uit je directe omgeving" een beetje kortzichtig zijn en zich laten beinvloeden door wat ze zien en horen in de media over Amerika.Dutch_Bella schreef:Nou schandaal dat zeg ik niet persoonlijk.
Mijn toekomstige echtgenoot dat is een Amerikaan! Ik ga naar Amerika verhuizen speciaal voor hem. Nou en de mensen uit mijn directe omgeving die vinden dat een schandaal, omdat het zich hier om een partner gaat en niet om een andere reden dat ik naar de VS ga verhuizen.
Snappen jullie het nu?
Do you understand this or should I type this message in English?
Ik ben zelf ook met een Amerikaanse getrouwd, en alhoewel we eerst jaren in Nederland hebben gewoond, heb ik van geen enkel familielid of vriend het woord "schandaal" of een opmerking in die richting gehoord toen wij aankondigden naar de VS te verhuizen.
Dat deed ik dus ook uit pure liefde. Bij een internationale relatie moet je toch uiteindelijk in 1 van de 2 landen wonen, nietwaar? (of een ander land natuurlijk). Je kunt toch niet altijd verwachten dat de ander maar naar Nederland moet komen? Snappen die "mensen uit je directe omgeveving" dat soort dingen dan niet?
Ik ben trouwens ook zo'n "schandaal".
En om te reagereren op Bennogr, ik ben net als hem nog veel "schandaliger", want ik heb net als hem ook de Amerikaanse nationaliteit aangenomen (dubbele nationaliteit), en er zijn nogal wat Nederlanders die dan meteen denken dat ik Bush, Cheney, en zijn oorlogjes meteen ondersteun als ik mij trots voel als Amerikaan.
Ik denk dat er mensen zijn die de politiek niet kunnen scheiden van de liefde voor het land, of de liefde voor een persoon uit dat land....
Gewoon gaan Bella! Laat niemand in Nederland je geluk met je aanstaande man verstoren.... Zoals anderen al gezegd hebben, je kunt altijd weer terug naar Nederland als het niet lukt.
Ik heb in ieder geval GEEN MOMENT SPIJT van mijn verhuizing naar de VS!
Groeten,
Shera