Sorry, maar de DV lottery doet niet aan upgrades voor 10 jaar, laat staan dat 'ze' je daarover zouden benaderen. Dit kan uitsluitend een commercieel bedrijf zijn geweest die de (gratis) inschrijving voor jou (hopelijk) verzorgen. Als ik jou was zou ik nog maar eens goed kijken via welke site je zaken hebt gedaan. In ieder geval niet via de officiële site van de Amerikaanse ambassade (danwel het consulaat) want die heeft helemaal niks van doen met de DV lottery. Het adres van de enige echte DV lottery site is inmiddels al door Richard genoemd en je krijgt dus op die site geen account, laat staan een melding dat je reeds betaald zou hebben want er valt helemaal niks te betalen.painlesscow2 schreef:Nee nochthans kan ik je verzekeren dat het via de officiele site van de Amerikaanse ambasade was, want we waren wel goed gekeurd om mee te doen want heb van hun ook al de American imegratiom bible gekregen en heb via visa betaald, want ge moet eerst zien of je in aanmerking komt dan stepp 2 voor hoeveel jaar en dat kost wel geld hoor ga maar eens zien. Onze fotos zijn ook al in orde. daarna hebben ze telefonisch kontakt met ons opgenomen voor een upgrade te doen voor 10jaar.
ook als ik op de site ga, en wil het nog maal doen krijg ik een notefecatiom van dat we al een account hebben die reeds betaald is.
Nu ?????????????????? zit ik hier mee he
Misschien kun je het adres van de site waar jij het over hebt hier eens posten. Dan kunnen we meekijken wat voor club daarachter zit.