May 16, 2011
Dear Diversity Visa Lottery Entrant:
We regret to inform you that, because of a computer programming error, the results of the 2012 Diversity Lottery that were previously posted on the Department of State Entrant Status Check website have been voided. The results were not valid because they did not represent a fair, random selection of entrants, as required by U.S. law. They were posted in error.
If you checked the Entrant Status Check website (http://www.dvlottery.state.gov) during the first week in May and found a notice that you had been selected for further processing or a notice that you had not been selected, that notice has been rescinded and is no longer valid.
A new selection process will be conducted based on the original entries for the 2012 program.
You submitted a qualified entry between October 5, 2010 and November 3, 2010. Your entry remains with us and will be included in the new selection lottery. Your confirmation number to check results on the Entrant Status Check website is still valid.
If you lost or destroyed your confirmation number, please click here: LINK VERWIJDERD
We expect the results of the new selection process to be available on or about July 15, 2011 at http://www.dvlottery.state.gov
We regret any inconvenience or disappointment this might have caused.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hoe recupereer ik mijn confirmation number?
Re: Hoe recupereer ik mijn confirmation number?
Ik was niet ingelood, maar kreeg vandaag een e-mail binnen dat iets is mis gegaan met de loting, zie onder. bizar, nu dus maar wachten tot medio juli voor definitieve uitslag.
-
- Amerika-expert
En die van mijn man komt nu ook net binnen via de mail !!!
Pfff...., volgende keer denk ik wel 10 keer na voordat ik wat weg gooi hoor.
Nu dus beiden nummers weer toegestuurd gekregen!
SemJes en Big Al dank jullie wel voor jullie hulp naar het zoeken v/d nummers!!
Pfff...., volgende keer denk ik wel 10 keer na voordat ik wat weg gooi hoor.
Nu dus beiden nummers weer toegestuurd gekregen!
SemJes en Big Al dank jullie wel voor jullie hulp naar het zoeken v/d nummers!!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik was ook niet ingeloot maar ik heb ook geen mailtje gehad ofzo.
Zijn er meer die niks hebben gehad?
Zijn er meer die niks hebben gehad?
onze reis in 2012 http://huwelijksreisamerika2012.wordpress.com/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je lijkt inderdaad niet de enige te zijn. En er zijn ook forumleden die met 2 meededen, en waarbij enkel bij 1 iemand de mail terecht gekomen is. Mogelijk omdat voor beide deelnames hetzelfde mailadres opgegeven werd? Dat detail ken ik niet.
Gelukkig ben je nu op de hoogte van hoe de vork aan de steel zit, en kan je in juli alsnog controleren of je bij de winnaars bent.
Gelukkig ben je nu op de hoogte van hoe de vork aan de steel zit, en kan je in juli alsnog controleren of je bij de winnaars bent.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-expert
Nog even ter aanvulling, nadat ik hoorde van de tweede trekking had ik een mailtje naar KCC gestuurd met de vraag of ik mijn weg gegooide nummers nog ergens kon achterhalen of dat zij dat voor me konden doen.
Kreeg van de week een kort antwoordje op mijn email, waarin stond dat er automatisch contact met je werd gezocht als je inderdaad je nummer gecheckt had.
Wat dus ook het geval was, dmv. het mailtje waarin ik ons nummer kon achterhalen.
Wat wel vreemd is dat niet iedereen die mee gedaan heeft een mail nu heeft gehad. Misschien hadden die hun nummer nog niet gechecked?
En dus nu geen email krijgen. Even dacht ik nog dat ik bij het nummer van mijn man misschien toch iets fout had ingevuld omdat er in de mail met de link naar het conformatie nummer stond, "You submitted a qualified entry between October 5, 2010 and November 3, 2010."
Maar we kregen de dag erna dan ook een mail met zijn nummer.
Kreeg van de week een kort antwoordje op mijn email, waarin stond dat er automatisch contact met je werd gezocht als je inderdaad je nummer gecheckt had.
Wat dus ook het geval was, dmv. het mailtje waarin ik ons nummer kon achterhalen.
Wat wel vreemd is dat niet iedereen die mee gedaan heeft een mail nu heeft gehad. Misschien hadden die hun nummer nog niet gechecked?
En dus nu geen email krijgen. Even dacht ik nog dat ik bij het nummer van mijn man misschien toch iets fout had ingevuld omdat er in de mail met de link naar het conformatie nummer stond, "You submitted a qualified entry between October 5, 2010 and November 3, 2010."
Maar we kregen de dag erna dan ook een mail met zijn nummer.
- janwillem85
- Amerika-ontdekker
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Beste SemJes, ik ben u eeuwig dankbaar!SemJes schreef:Klik op deze link http://replay.web.archive.org/201005060 ... check.aspx. Als ik op het pijltje naar onder klik (of 2 keer met de muis erop klik) zie ik die van mij staan in ieder geval.

Mijn vrouw en ik hadden ons beiden aangemeld, we hadden beiden op dezelfde dag de uitslag opgevraagd, geen van ons had gewonnen en daarna hadden we de confirmation numbers weggegooid. Na de annulering van de uitslag heeft, zoals ook anderen overkomen is, alleen een van ons de email met het confirmation number ontvangen. Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan voor getrouwde stellen, maar dat is niet noodzakelijk een probleem:
Ik kan me voorstellen dat ze stellen koppelen in hun systeem en dan alleen naar 1 adres de email sturen. Ik heb nog nooit gehoord dat bij 1 stel beiden hebben gewonnen, dus waarschijnlijk worden stellen gekoppeld en is het eigenlijk 1 entry met dubbele kans. Waarschijnlijk zijn er randcriteria zoals dat de regio hetzelfde moet zijn om de kans te kunnen verdubbelen en je moet de naam en DOB van elkaar correct hebben ingevuld.
Dit is natuurlijk allemaal gissen, dus het is toch goed om beide confirmation numbers te hebben! Als je nog naar je nummer zoekt, probeer de link van SemJes in de browser waarmee je de uitslag opgevraagd hebt!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
janwillem, fijn dat dit forum je verder heeft kunnen helpen!
En ik zie dat jij momenteel ook al in de US verblijft? Aan nieuwe forumleden vragen we altijd dat ze zich even voorstellen, zodat we weten hoe je in de Us beland bent, of waar je liefde voor de US vandaan komt.
viewforum.php?f=17
En ik zie dat jij momenteel ook al in de US verblijft? Aan nieuwe forumleden vragen we altijd dat ze zich even voorstellen, zodat we weten hoe je in de Us beland bent, of waar je liefde voor de US vandaan komt.
viewforum.php?f=17
Elke
Fijn je er mee geholpen te hebben Jan-Willem, nu nog hopen dat je wint zodat ik die fles wijn kan innen 

heeeelp,
ik lees nu hier dat de dv2012 ongeldig is.
Hebben jullie een adres voor mij waar ik mijn nummers opnieuw kan opvragen. Ik heb ze weggegooid.
Ik lees dat jullie een mail gestuurd heben maar op no-reply@state.gov krijg ik de mail terug.
Hebben jullie een juist mail adres voor mij.
Gr Wilma
ik lees nu hier dat de dv2012 ongeldig is.
Hebben jullie een adres voor mij waar ik mijn nummers opnieuw kan opvragen. Ik heb ze weggegooid.
Ik lees dat jullie een mail gestuurd heben maar op no-reply@state.gov krijg ik de mail terug.
Hebben jullie een juist mail adres voor mij.
Gr Wilma
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je gekeken op de 1ste pagina van dit topic, maar wat SemJes schrijft? Probeer dat eens.
Elke
Ik lijk wel dom.
Ik krijg het niet voor elkaar met de link. Waar moet je klinken in het scherm en hoe doen jullie dat?
Ik heb zojuist naar de USA gebeld. Ze zeiden dat ik moest wachten totdat ik een mail krijg. IK heb nog geen mail gehad van de DV2012 dat het ovenieuw gedaan wordt. Nu hebben ze me een mail adres doorgegeven kccdv@state.gov. kennen jullie dit mail adres??
Ik hoop dat ik antwoord krijg.
Ik krijg het niet voor elkaar met de link. Waar moet je klinken in het scherm en hoe doen jullie dat?
Ik heb zojuist naar de USA gebeld. Ze zeiden dat ik moest wachten totdat ik een mail krijg. IK heb nog geen mail gehad van de DV2012 dat het ovenieuw gedaan wordt. Nu hebben ze me een mail adres doorgegeven kccdv@state.gov. kennen jullie dit mail adres??
Ik hoop dat ik antwoord krijg.
GELUK,
De papieren bleken nog bij het oud papier te liggen in de garage.
Mijn man bleek het oud papier niet buiten gezet te hebben op de 1e zaterdag van juni.
Dus we hebben ze terug gelukkig.
Bedankt voor degene die mij tips hebben willen geven.
Nu hebben we weer een beetje meer hoop om alsnog nog te winnen dit jaar.
Hoop doet leven . Ik vind het alleen erg sneu voor degene die in eerste instantie gewonnen hadden.

De papieren bleken nog bij het oud papier te liggen in de garage.
Mijn man bleek het oud papier niet buiten gezet te hebben op de 1e zaterdag van juni.
Dus we hebben ze terug gelukkig.
Bedankt voor degene die mij tips hebben willen geven.

Nu hebben we weer een beetje meer hoop om alsnog nog te winnen dit jaar.
Hoop doet leven . Ik vind het alleen erg sneu voor degene die in eerste instantie gewonnen hadden.
He iedereen ,
Nog even met ikke he
Het is al begin juli maar we hebben nog steeds geen mailtje gehad van de DV lottery ivm de nieuwe loting ???
Maar goed dat we onze nummers hebben teruggevonden in de papieren afval bak.
Nu maar hopen dat we deze keer wel geuk hebben. 15 juli 10 jaar geleden hebben we ons huis verkocht in Nederland. Daarvoor hadden we ook 10 jaar in het huis gewoond. Nu hoop ik dat 15 juli een bijzondere dag is en we ons huis in België ook te koop kunnen gaan zetten na 10 jaar erin gewoond te hebbben.
Nog even met ikke he

Het is al begin juli maar we hebben nog steeds geen mailtje gehad van de DV lottery ivm de nieuwe loting ???
Maar goed dat we onze nummers hebben teruggevonden in de papieren afval bak.
Nu maar hopen dat we deze keer wel geuk hebben. 15 juli 10 jaar geleden hebben we ons huis verkocht in Nederland. Daarvoor hadden we ook 10 jaar in het huis gewoond. Nu hoop ik dat 15 juli een bijzondere dag is en we ons huis in België ook te koop kunnen gaan zetten na 10 jaar erin gewoond te hebbben.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht