Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD

Bericht door kastelke »

Centrino schreef:Ik hou het hier een paar dagen voor bekeken, denk ik.
Dat vind ik spijtig, want er zijn mensen die wel interesse hebben voor wat er gepubliceerd wordt. En tot nu toe ben jij wel een goede aanbrenger van al wat er in de buitenlandse pers omtrent heel dit gebeuren verschijnt.
't Is een klassieker dat mensen op de boodschapper schieten. Triest.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Mag ik me hier even bij aansluiten ?
Centrino, tientallen mensen hier - waaronder ik - lezen je bijdrages met genoegen, ook vanwege alle waardevolle info die jij weet te bemachtigen.
En ja dan is er een deelnemer die even wat ongelukkig reageert (is mij ook wel eens gebeurd, en is ook mij wel eens gebeurd) - en dat is niet te verwonderen eigenlijk want dit is een behoorlijk emotioneel onderwerp.
Wie had, in een zeer nabij verleden, kunnen bevroeden dat een verkeerd geplaatste komma in een programma zoveel verdriet en problemen kon veroorzaken ?
Een van de betere sci-fi writers wellicht ? Wie heeft voorbeelden ? (laten we het onderwerp wat luchtiger maken svp.)
Laatst gewijzigd door USInsider op 14 jul 2011, 04:45, 1 keer totaal gewijzigd.
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door JayGoesUSA »

Is dit niet zo'n Stephen King verhaal?

Een nieuw systeem voor de lotto: systeem gaat eigen leven leiden, zorgend voor negativiteit.
Mensen valt het niet op, en gaan de strijd met elkaar aan. En intussen kan het systeem verder gaan met een "path of destruction" en ruziende mensen achterlatend... "woOoOoh" (< dat is een spookgeluidje :mrgreen: )

Of zoiets... m'n ogen plakken nog aan elkaar... dus ik zal het wel niet verwoorden zoals ik het in mijn hoofd heb zitten...
(Dan hadden jullie over de grond gerold van het lachen... Maarja, op mijn gekreukelde hoofd na, ben ik niet zo komisch 's morgens vroeg)

:offtopic: :roll:

Weer even ontopic: Ik ben benieuwd wat vandaag ons brengt.... Het regent hard, dus dat beloofd een vruchtbare dag te worden... :thumbup:
Sten

Bericht door Sten »

@ Centrino

Blijf gerust posten, je ziet dat iedereen - inclusief ikzelf - jouw bijdragen zeer waardeert! :thumbup:
Flounder
Amerika-ontdekker

Bericht door Flounder »

@JayGoesUSA
Ik vind ditnou bepaald niet iets om over te lachen...
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Hah, don't worry Jay.. ik vond het wel grappig :P
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

@ SemJes: Gelukkig! Dank je wel... :oops:

@Flounder: Het was niet mijn bedoeling iemand te beledigen... Ik zag met het ene oog dat ik net open had vanmorgen een mooi voorbeeld van dat deze hele toestand een Scifi verhaal had kunnen wezen en het verzoek tot het luchtiger maken van de sfeer... Mijn - onbedoelde onbeschoftheid - was dus slechts een poging hiertoe dat blijkbaar niet bij iedereen in goede aarde valt...

Dat kan... maar begrijp mij niet verkeerd hoor... Ik vind de hele DV-2012 situatie nu niet iets waar ik van over de grond rol van het lachen... Ik denk dat ik dan verkeerd begrepen ben.

En intussen wacht ik met spanning op het nieuws van vandaag... Iemand? Centrino?
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Dit is de laatste update
UPDATE 13th July 2011: The judge decided there will be no in court hearing today and further testimony on the part of the DoS expert witness will take place in the form of written submission. As for the decision, it will be made before the 15th. It is not certain if today yet. It is highly probable that the decision will also be communicated in written. No further courtroom hearing is planned.
Sten

Bericht door Sten »

SemJes schreef:Dit is de laatste update
UPDATE 13th July 2011: The judge decided there will be no in court hearing today and further testimony on the part of the DoS expert witness will take place in the form of written submission. As for the decision, it will be made before the 15th. It is not certain if today yet. It is highly probable that the decision will also be communicated in written. No further courtroom hearing is planned.
Nou nou, dat ademt nu niet bepaald een high priority uit. Jongens, maak je maar gereed voor aanstaande vrijdag hoor.
JayGoesUSA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Dank je wel SemJes!

Grrr... ze weten die spanning wel op te bouwen zeg... Nog eventjes wachten dus....

Volgens mij zullen ze het ook niet snel verzetten... is dit niet meer bezigheidstherapie voor White? Laten zien dat ze 'm serieus nemen... en dan toch tot de conclusie komen dat ze de loterij niet uitstellen?

Ik ben erg benieuwd... Maar weer de hele tijd met geknepen billetjes op de bank - en af en toe stiekem de laptop open klappen... :roll:
Wijnand
Amerika-ontdekker

Bericht door Wijnand »

Ga er maar vanuit dat de man niks kan uithalen. Als de grondwet wordt geschonden vanwege die software bug dan zijn de resultaten nietig te verklaren. Aangezien we allemaal niet betalen voor het inschrijven proberen we dus nu een systeem te benadelen die alleen geld kost wanneer we daadwerkelijk iets winnen. Dit betekent dat een schadeclaim ook ongegrond is.

Laten we hopen dat de mensen die hebben gewonnen nog een keer winnen de kansen zijn klein maar dit is helaas het enige wat e nu kan doen behalve veel geld verschieten en misschien wel op de shitlist komen bij kentucky.
Sten

Bericht door Sten »

Het lot is een vreemd iets en werkt bij mij altijd erg sterk. Geef ik mezelf een paar weken geleden op als docente bijles Duits, wie denk je dat de eerste is die vandaag reageert? Een Amerikaanse student die in Den Haag woont. Toeval >>> bestaat niet. In mijn advertentie staat natuurlijk niet dat ik Amerika emigratie plannen heb, alleen een gewone Nederlandse tekst waarin ik zeg Duitse bijles te geven. Freaky toch? Mijn lot ís :usa2:

Ik heb altijd gedacht dat dingen niet voor niets gebeuren. Aanstaande vrijdag zullen we weten wat wiens lot is. Maar niemand hoeft zijn of haar droom op te geven, zo heads up.
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Flounder, ik was degene die vroeg of iemand een sci-fi verhaal of boek kende, waarin een verkeerd geplaatste komma gelijksoortige enorme consequenties had.
JaygoesUSA kwam daarop met een zelfbedachte Stephen King achting variant.
Ik kwam met het idee 'laten we het wat luchtiger' maken nadat de spanning ietwat begon op te lopen. Als dat een slecht idee was, sorry......
NickDoevendans
Amerika-ontdekker

Bericht door NickDoevendans »

Hallo,

Ik kreeg een mail van U.S. State Department dat ik 1 van de gelukkige winnaars ben. Heel raar want ik heb mij daarvoor teruggetrokken om diverse prive-redenen (positief). Was totaal geen probleem. Heb sindsdien nooit meer mails hier over gehad. Dus dacht dat het allemaal goed was, maar nu dus deze mail. Kan geen mail ook terugvinden.

Ik ga 31 juli met vakantie naar USA voor 4 weken. Enig idee of dit problemen oplevert als ik stuur dat ik weiger?

Er staat ook in dat ik een fee van ruim 800 dollar moet betalen. Dit heb ik nergens gelezen dat ik mij hier voor inschreef. Klopt dit?
Sten

Bericht door Sten »

NickDoevendans schreef: Klopt dit?
Nee. Je hebt te maken met oplichters. Negeer ze en ga gerust naar de USA. De US overheid gaat zo nooit te werk.
NickDoevendans
Amerika-ontdekker

Hi Sten,

Dank je.

Vond het al een vage bedoeling omdat ik mij er voor uitgeschreven heb om het zo maar te noemen. Maar aangezien ik over 2 weken naar de USA ga voor vakantie schrik ik er toch ook wel een beetje van aangezien 29 juli vlak voor ons vertrekdatum is.
Sten

Bericht door Sten »

NickDoevendans schreef:Hi Sten,

Dank je.

Vond het al een vage bedoeling omdat ik mij er voor uitgeschreven heb om het zo maar te noemen. Maar aangezien ik over 2 weken naar de USA ga voor vakantie schrik ik er toch ook wel een beetje van aangezien 29 juli vlak voor ons vertrekdatum is.
Daar hopen ze op; dat je schrikt en dat je toch gaat twijfelen. Jij weet echter wat de stand van zaken is, en wie zij zijn, dus ga gerust. :thumbup:
NickDoevendans
Amerika-ontdekker

Dat ga ik zeker doen Sten!!! Als het eerst maar zo ver is.
Georgie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Georgie »

Sten schreef:Het lot is een vreemd iets en werkt bij mij altijd erg sterk. Geef ik mezelf een paar weken geleden op als docente bijles Duits, wie denk je dat de eerste is die vandaag reageert? Een Amerikaanse student die in Den Haag woont. Toeval >>> bestaat niet. In mijn advertentie staat natuurlijk niet dat ik Amerika emigratie plannen heb, alleen een gewone Nederlandse tekst waarin ik zeg Duitse bijles te geven. Freaky toch? Mijn lot ís :usa2:

Ik heb altijd gedacht dat dingen niet voor niets gebeuren. Aanstaande vrijdag zullen we weten wat wiens lot is. Maar niemand hoeft zijn of haar droom op te geven, zo heads up.

Grappig Sten!

Ik geloofde er niet altijd heel erg sterk in...Totdat ik had gewonnen. Toen was ik er van overtuigd: Het lot bestaat, en iedereen zei het ook: Jij hoort in de USA. Ik liep echt op een roze wolk, voelde me zo gelukkig geprezen, en had echt heel sterk het gevoel van 'dit heeft zo moeten zijn'.
En toen patsboem.. nou je weet de rest van het verhaal.

En nu heb ik dus ook steeds het vragende gevoel van 'is dit het dan? Had dit moeten gebeuren, was het dan toch niet mijn lot?'
Ik vind dat heel erg moeilijk. Misschien was het dan mijn tijd nog niet, of hoor ik toch in Nederland. Ik vind dat zo'n rare en moeilijke gedachte.

Ik ben wel 'on terms' gekomen met de gedachte dat ik nu niet ga en dat de loting is misgelopen, maar nog niet met het grotere goed zeg maar.

Daarom vind ik het morgen best eng. Het is een willekeurige loting, maar tegelijkertijd voelt het als het lot.
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
Sten

Bericht door Sten »

Georgie schreef:

Grappig Sten!

Ik geloofde er niet altijd heel erg sterk in...Totdat ik had gewonnen. Toen was ik er van overtuigd: Het lot bestaat, en iedereen zei het ook: Jij hoort in de USA. Ik liep echt op een roze wolk, voelde me zo gelukkig geprezen, en had echt heel sterk het gevoel van 'dit heeft zo moeten zijn'.
En toen patsboem.. nou je weet de rest van het verhaal.

[...]

Daarom vind ik het morgen best eng. Het is een willekeurige loting, maar tegelijkertijd voelt het als het lot.
Je hebt er nu mogelijk niets aan, maar ik ben ervan overtuigd dat op een dag alle puzzelstukjes voor je op zijn plaats vallen. Ik zelf ben al in de 40, ik had veel liever direct in de USA geboren willen zijn. Mijn vader had nota bene plannen om naar de USA te emigreren, samen met mijn moeder, toen ze net getrouwd waren. Hij besloot dat toch niet te doen. Anders wás ik dus in de US geboren. Maar het komt nu pas voor mij. Soms ben ik ook ontevreden over mijn lot, en denk ik: waarom zo? Maar blijkbaar was ik hier nodig, in Nederland. Dit geldt mogelijk ook voor jou.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer