Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bedrijf starten , de juiste branche?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
DixieChick
Amerika-expert

Re: Bedrijf starten , de juiste branche?

Bericht door DixieChick »

De nieuwere huizen bij ons de in de stad/dorp hebben geen van allen van die mooie plantation shutters (wat zou ik -die- graag willen), maar wel gewoon allemaal luxaflex. Die zit bij ons dan ook meestal dicht in de zomer. De meeste huizen hebben ook een front en back porcht, waardoor de meeste ramen uberhaupt al overdekt zijn. Ik heb die reclames voor die awnings ook wel eens gezien, maar ik zou er zelf niet zo snel aan beginnen vanwege de enorme stormen hier. We zijn de canopy van onze porchswing ook al kwijtgeraakt vanwege een grote storm, als ook een (opgevouwen) parasol, wat dingen die aan de muur buiten hingen, en zelfs hele planten. Maar goed, als het een goede constructie is, en je hebt geen veranda of iets dergelijks, dan is het misschien geen slecht idee.
This is Guy Smiley, reporting live! from the inside of his car!
Southern Tales
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Toen mijn ouders hun redelijk brede zonwering kregen in Nederland moest dit met chemische verankering worden opgehangen vanwege het gewicht en de windbestendigheid. Ik zie dat nog niet zo 1-2-3 gebeuren in de gemiddelde 2x4... en dan ook nog blijven hangen in een sterkere wind zonder dat het een stuk van de 2x4 door de siding en al naar buiten trekt... maar misschien ben ik wel wat te pessimistisch wat de betreft de constructie :mrgreen:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Wij wonen in een gebied waar veel zon is en zomers temperaturen van boven de 100gradenF worden bereikt (central CA).
Om airco zo min mogelijk te laten loeien hebben we:
Houten blinds voor alle ramen die meestal dicht gaan als er zon op het raam staat. Plus voor een aantal nog lichte vitrages.
Ramen zij dual pane en er zit een soort gas in dat isoleert. Voor de ramen die de meeste zon krijgen zijn extra 'horren' (screens) bevestigd, die gaan er gedurende de winter af.
Voor de patio en voor de slaapkamer staat een konstruktie van zg. alumawood, een 'awning'. Net onder deze awning hangt een speciaal zonwerend doek - dat voor de winter verwijderd wordt. In de awning hangen zg. outside curtains, die we naar keuze omhoog of omlaag kunnen doen.
Voor een van de ramen aan de voorkant hangt dan nog een metalen luifeltje.

Ik heb bij huizen hier en daar een zonnescherm gezien zoals je meer in Ned. hebt, maar niet vaak. Zo'n zonnescherm is dan meestal aan de patio bevestigd, zodat de patio wat koeler blijft, en ook om als je er zit niet meteen de volle zon op je lijf te krijgen.
Ik heb vaker (vaste) awnings op huizen gezien in het middenwesten van de US, dan hier in CA.

Als je wilt zien hoe US huizen eruit zien, Google dan MLS + een plaats in de US. MLS is de multiple listig service van de makelaars hier, voor sommige huizen worden veel foto's getoond ook van de buitenkant zowel voor als achter.

Het kan (ook) hier nu en dan behoorlijk stormen en als het regent is dat echt behoorlijk hevig. Plus meedogenloze zon de hele dag is voor de meeste dingen die van textiel gemaakt zijn nu niet bepaald bevorderlijk.

Google maar eens begrippen als screens, awnings.

In veel staten moet je voor werk aan een huis, licensed en bonded zijn.
Flounder
Amerika-ontdekker

Bericht door Flounder »

Marciano schreef:Hallo medelezers,

Ik ben nieuw hier, zal me nog voorstellen in het juiste topic.
Ik werk bij een groot zonweringsbedrijf in Apeldoorn, nu wil ik een bedrijfsplan gaan schrijven en een marktonderzoek proberen te houden.
Ons plans is om het zonweringsbedrijf in een staat in amerika te starten, en dan diverse producten te importen en te plaatsen.

Het product betreft, zonwering van exclusieve kwaliteit en met hoogwaardig materiaal.
Nu mijn vraag, wat zou de vraag in amerika zijn naar speciale zonweringsproducten zoals screens, rolluiken, knikarmen terrasoverkappingen.

Merken zoals, Stobag, Lumenguard, Weinor etc. etc.

MVG,
Marciano Balk
Tja, dat is een kwestie van marktonderzoek. Jij bent de expert op het gebied van zonwering. Daar heeft de gemiddelde forumbezoeker hier weining verstand van.

Ik denk, als leek op het gebied van zonwering, dat je in ieder geval een staat moet uitkiezen waar de zon veelvuldig schijnt. Laat daar ter plaatse een marktonderzoek uitvoeren en kijk wat de vraag en de concurentie daar is. In een staat als Florida is er natuurlijk behoefte aan zonwering, maar ik vrees dat de concurentie daar groot zal zijn, met name in het hogere segment. Maar dat is mijn vermoeden.
Aquell
Amerikakenner

Bericht door Aquell »

Flounder schreef:
Marciano schreef:Hallo medelezers,

Ik ben nieuw hier, zal me nog voorstellen in het juiste topic.
Ik werk bij een groot zonweringsbedrijf in Apeldoorn, nu wil ik een bedrijfsplan gaan schrijven en een marktonderzoek proberen te houden.
Ons plans is om het zonweringsbedrijf in een staat in amerika te starten, en dan diverse producten te importen en te plaatsen.

Het product betreft, zonwering van exclusieve kwaliteit en met hoogwaardig materiaal.
Nu mijn vraag, wat zou de vraag in amerika zijn naar speciale zonweringsproducten zoals screens, rolluiken, knikarmen terrasoverkappingen.

Merken zoals, Stobag, Lumenguard, Weinor etc. etc.

MVG,
Marciano Balk
Tja, dat is een kwestie van marktonderzoek. Jij bent de expert op het gebied van zonwering. Daar heeft de gemiddelde forumbezoeker hier weining verstand van.

Ik denk, als leek op het gebied van zonwering, dat je in ieder geval een staat moet uitkiezen waar de zon veelvuldig schijnt. Laat daar ter plaatse een marktonderzoek uitvoeren en kijk wat de vraag en de concurentie daar is. In een staat als Florida is er natuurlijk behoefte aan zonwering, maar ik vrees dat de concurentie daar groot zal zijn, met name in het hogere segment. Maar dat is mijn vermoeden.

Helemaal mee eens. Gewoon een exportmarketingplan opstellen met de nodige analyses erin. Zoals eerder gezegd bezoek de webpagina van de fenedex groep en mocht je vragen hebben voel je vrij. Ik heb zelf de nodige exportplannen geschreven en ben hier ook op afgestudeerd.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer