Maar in hemelsnaam, waar heb(ben) je /jullie het toch over? Ons appartement (geen compleet huis, alleen de bovenste verdieping van drie) staat te koop op een zeer aanlokkelijke locatie met aan de voorzijde (deels) uitzicht op zee in Scheveningen. Het kan gewoon verkocht of verhuurd worden. Er is geen sprake van een opeisbare schuld. Ik krijg de indruk dat een aantal mensen mij en TS voortdurend door elkaar halen. Jeroen en ik zijn nog niets eens weg, en er zijn legio mogelijkheden met ons appartement om te gaan. In het duurste geval desnoods zelfs die rente nog een poosje opbrengen en dan binnen een jaar verkopen, er komt zeker iemand. Surfers willen allemaal in zo'n huis als dat van ons wonen en niet alleen surfers. We zitten hier niet in Klundert of in een achterbuurt van Breda of Rotterdam.FlipjeBTiel schreef:Ik mag hopen voor TS en Sten dat de restschulden op hun respectievelijke huizen minder dan E40K zijn. Anders zou ik echt heel hard wegrennen.![]()
[...]

Wie weet staat er volgende week een koper voor onze deur die na de bezichtiging meteen tegen de makelaar zegt: "Ik neem het."
Béétje voorbarig allemaal mensen.
Beter on topic blijven en TS van adviezen voorzien en haar het gevoel geven dat ze ondersteund wordt, no matter what ze beslist. Want dat signaal geef ik aan haar af, maar een paar anderen zeker niet.