Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eind van de rit (voorlopig) (unconditional green card)
-
- Amerika-expert
Re: Eind van de rit (voorlopig) (unconditional green card)
Mij is door een advocaat van DoD verteld (toen ik door het proces liep) dat iemand met een actief (zeg maar: geldig) buitenlands paspoort) geen echte clearance krijgt. Je moet daarvoor of je Nederlandse paspoort opzeggen, of in een officieel goedgekeurde kluis leggen waar je zelf niet bij kan.
Terwijl ik toch echt meer te vertrouwen ben dan sommige Amerikanen die wel een clearance hebben.
Terwijl ik toch echt meer te vertrouwen ben dan sommige Amerikanen die wel een clearance hebben.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Heztur
- Amerika-ontdekker
Joke schreef:Heztur - hoe ben je in Ridgecrest terecht gekomen? Ik was daar een paar weken geleden en het was echt in the middle of nowhere, maar er was wel een Starbuck's. Ik weet dat er een Navy missile testing site is, en er daarom veel mensen wonen. Heb je daar iets mee te maken?
Oops! Sorry dat het zo lang duurde, ik was wat afgedwaald in internetland.

Joke, ik kwam in Ridgecrest terecht omdat de man waar ik verliefd op werd hier woont. En tja, dan is het maar zo. 'Deze stad heeft inderdaad erg weinig te bieden. Het wachten is op m'n man die over een dikke 1.5 jaar met pensioen kan. Dan zijn we vrij om elders te gaan wonen.
Hoe kwam jij in Ridgecrest terecht, dan? Op doorreis richting Death Valley?
-
- Amerika-ontdekker
Kreeg van de week opeens uit het niets een brief van de USCIS dat mijn petitie was goedgekeurd en zal binnen 2 maanden mijn nieuwe 10 jaar GC binnenkrijgen, was heel erg opgelucht toch wel. het proces duurde zo'n 8 maanden en begon een beetje zenuwachtig te worden omdat mijn case status op " initial review" bleef staan, terwijl ik in juni al de Biometrics had gedaan, ben blij dat ik nu voorlopig van deze papierhandel af ben.
Succes als je zelf nog met deze procedure bezig bent.
Gr. Vin Cent
Succes als je zelf nog met deze procedure bezig bent.
Gr. Vin Cent
Ah dat geeft de burger moed! Ik sta ook al maandenlang op initial review. Ik wacht dus rustig af
Fijn voor je, geen onzekerheid meer

Fijn voor je, geen onzekerheid meer

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 31 Reacties
- 18172 Weergaves
-
Laatste bericht door Adreamer