Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Naar Florida emigreren na je pensioen
Naar Florida emigreren na je pensioen
Misschien heb ik al eerder ergens geïnformeerd over de volgende vraag, maar ik kan dit niet navinden (PC crash). Vrienden van ons (heel misschien wij ook) willen onze oude dag graag in Florida slijten.
Nu heb ik een aantal vragen :
1) kom je aan een visum als je geen baan, familie in Amerika of een bedrijf hebt ?
2) ook al komen er maandelijks uitkeringen van AOW en pensioen binnen, moet je dan nog een bepaald bedrag op de bank hebben staan ?
3) zijn er ook forumleden die vrienden of familie hebben die dit ook hebben gedaan, of willen gaan doen ?
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
Nu heb ik een aantal vragen :
1) kom je aan een visum als je geen baan, familie in Amerika of een bedrijf hebt ?
2) ook al komen er maandelijks uitkeringen van AOW en pensioen binnen, moet je dan nog een bepaald bedrag op de bank hebben staan ?
3) zijn er ook forumleden die vrienden of familie hebben die dit ook hebben gedaan, of willen gaan doen ?
Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen.
Groetjes, Nel
Dit onderwerp is inderdaad al eens aan bod geweest. Ik dacht in de lange draad over emigreren naar Amerika.
Het plan om na je pensioen naar de V.S. te emigreren, zal wel altijd een plan blijven als je op geen enkele manier een band met de V.S. hebt. In zo'n geval kun je alleen als toerist het land binnen komen, maar dat wist je al.
Er bestaat niet zoiets als een pensioenvisum. De meeste visa zijn in twee groepen te verdelen: humanitaire en economische. In pretvisa, want dat is een emigratie op basis van een pensioen, wordt - voor jullie helaas - niet voorzien.
Waarom niet een leuke plek in Europa uitgezocht?
gr. Redneck
Het plan om na je pensioen naar de V.S. te emigreren, zal wel altijd een plan blijven als je op geen enkele manier een band met de V.S. hebt. In zo'n geval kun je alleen als toerist het land binnen komen, maar dat wist je al.
Er bestaat niet zoiets als een pensioenvisum. De meeste visa zijn in twee groepen te verdelen: humanitaire en economische. In pretvisa, want dat is een emigratie op basis van een pensioen, wordt - voor jullie helaas - niet voorzien.
Waarom niet een leuke plek in Europa uitgezocht?
gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 3336 Weergaves
-
Laatste bericht door Disney-Golf