Allseries schreef:YouDid, als je nu hebt gewonnen, ga je dan?
of denk je er dan nog even over na?
(vraag is uit niewsgierigheid)
Eerlijk gezegd, ik zou het niet weten. De reden dat ik me heb aangemeld was voor 'ons'. Dat is er niet meer en heb mijn leven hier weer een beetje opgebouwd. Dus ik zou het nu nog inderdaad niet kunnen zeggen.. time will tell
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
Allseries schreef:YouDid, als je nu hebt gewonnen, ga je dan?
of denk je er dan nog even over na?
(vraag is uit niewsgierigheid)
Eerlijk gezegd, ik zou het niet weten. De reden dat ik me heb aangemeld was voor 'ons'. Dat is er niet meer en heb mijn leven hier weer een beetje opgebouwd. Dus ik zou het nu nog inderdaad niet kunnen zeggen.. time will tell
Als wij winnen zoeken wij nog een Nederlands sprekende aupair voor mijn 2 jongens van 3 en 1 maar dan wel in FL , daar zijn ook footballteams dus geen zorgen !
Youdid schreef:LOL! Het was een basketballer Maar voor een NFL man maak ik wel een uitzondering
Hahaha ik twijfelde idd ... Red Sox (baseball) zijn op 15 min afstand van waar wij heen willen net een nieuw stadion aan het bouwen (Fort Myers, FL)
Keuzes, keuzes, keuzes
Grappig Youdid, ik had precies hetzelfde haha. Ooit aangemeld vanwege een Amerikaanse vriend en eind van het jaar ging het uit en werd ik niet uitgekozen. Het jaar erop dacht ik "Ach, ik ga gewoon weer meedoen, we zien wel" en 1 maand na inschrijving voor de DV ontmoette ik mijn huidige lief, won de loterij een half jaar later en nu woon ik alweer een jaar in Amerika.
kaap koraal schreef:
Red Sox (baseball) zijn op 15 min afstand van waar wij heen willen net een nieuw stadion aan het bouwen (Fort Myers, FL)
Je laat voor de overtuigingsfactor maar even achterwege dat dat natuurlijk alleen voor spring training is, en dat ze na 6 weken weer in Boston zijn?
Spannend he, nog maar een paar weekjes. Wij zijn op vakantie in Texas als de uitslag binnen is, hopelijk met een internet verbinding. Ik ga er niet vanuit dat we winnen en hoop dat het op die manier ook niet de vakantie bederft haha.
Ziva schreef:Grappig Youdid, ik had precies hetzelfde haha. Ooit aangemeld vanwege een Amerikaanse vriend en eind van het jaar ging het uit en werd ik niet uitgekozen. Het jaar erop dacht ik "Ach, ik ga gewoon weer meedoen, we zien wel" en 1 maand na inschrijving voor de DV ontmoette ik mijn huidige lief, won de loterij een half jaar later en nu woon ik alweer een jaar in Amerika.
Het leven kan echt raar lopen soms
Hier nog 1, had vorig jaar een lief in Amerika en sindsdien besloten om me aan te melden, het is ondertussen uit maar heb toch besloten dat ik wel erg graag naar Amerika wil.
Grappig hoe iets negatiefs dan soms kan leiden tot iets positiefs he? Ik had toen ik me de 2e keer aanmelde ook al gewoon bedacht "Pff.... ik heb geen man nodig, als ik win ga ik gewoon alleen naar Amerika verhuizen!". Nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik niet zeker weet of ik ook was gegaan als ik niet mijn huidige lief ontmoet had maar ik ben blij dat het zo gegaan is hehe.
Overigens hebben we elk jaar maar erg weinig mensen die al aangemeld op het forum zijn en dan winnen. Het overgrote deel wint, en meldt zich daarna pas aan. Ik hoop echt dat we dit jaar lekker veel winnaars hebben!
Overigens hebben we elk jaar maar erg weinig mensen die al aangemeld op het forum zijn en dan winnen. Het overgrote deel wint, en meldt zich daarna pas aan. Ik hoop echt dat we dit jaar lekker veel winnaars hebben!
Misschien verhoogt het de kansen om op 30 april je hier af te melden en je dan op 1 mei gewoon als winnaar aanmelden dan
t Wordt spannend! Al een hele tijd kijk ik hier naar uit, maar ik blijf sowieso nuchter. Want, als ik niet win, dan gaat het gewone leven terug zijn gang.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.