Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2013 Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
goldenhills
Amerika-expert

Re: DV-2013 Slow Chat

Bericht door goldenhills »

Ziva schreef:Ik vind het een beetje eng worden. Vorige keer was iedereen een winnaar bij de 1e trekking en zou nu dan niemand een winnaar zijn bij de 1e trekking door, wederom, een technische fout?

Heeft iemand op andere fora al winnaars (al dan niet uit Europa) voorbij zien komen?
Ik zag deze melding op een ander forum:
There is something really strange happening this year. We, from Bulgarian forum, all got the NOT BEEN SELECTED message. The same is for almost everyone who managed to check his number. I suppose there is something wrong and we should wait for 1 more day (or even more?!). Can anyone here confirm that He has won?
Allseries
Amerika-ontdekker

Bericht door Allseries »

goldenhills schreef:
Ziva schreef:Ik vind het een beetje eng worden. Vorige keer was iedereen een winnaar bij de 1e trekking en zou nu dan niemand een winnaar zijn bij de 1e trekking door, wederom, een technische fout?

Heeft iemand op andere fora al winnaars (al dan niet uit Europa) voorbij zien komen?
Ik zag deze melding op een ander forum:
There is something really strange happening this year. We, from Bulgarian forum, all got the NOT BEEN SELECTED message. The same is for almost everyone who managed to check his number. I suppose there is something wrong and we should wait for 1 more day (or even more?!). Can anyone here confirm that He has won?
misselijkmakende gedachte zeg! hoop dat het niet het geval is.
Maar heb wel mijn twijfels, hoe kunnen die mensen zeker weten dat ALLE bulgaren van dat forum niet geselecteerd zijn?
Is toch een groter land dan Nederland en wij weten het ook van genoeg mensen niet
Tanja1974
Amerika-ontdekker

Bericht door Tanja1974 »

Hmm ik heb er genoeg van. Nu ligt de hele site er uit. Morgen maar weer kijken. En dan maar hopen dat ik wel geselecteerd ben.
Succes met proberen verder.
Klaasenfroukje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Klaasenfroukje »

Bij onze Duitse lotgenoten: :wink:

Glückwunsch, funkelzahn und Jack Kerouac!
Das Datum bereitet mir noch ein bisschen Bauchschmerzen. Ich habe die 2013 Confirmation Number eingegeben und eine komplette Gewinnmeldung mit 2013 Case Number ausgespuckt bekommen, also alles korrekt soweit. Gern würde ich nochmal zur Sicherheit checken, aber die Seite spinnt wieder.
Ruhig Blut. Gerade hat mich meine beste Freundin angerufen - als hätte sie es geahnt - und ist am Telefon in Tränen ausgebrochen. Ich dagegen bin noch komplett neben der Spur. Gut, dass sie gleich mit einer Flasche Wein vorbeikommt.
Cheers und noch viel Glück an diejenigen, die noch nicht abfragen konnten!

Ik kom er overigens zelf nog steeds niet door, morgenochtend gaan we het nogmaals proberen van een pc met IE systeem, want op dit moment opent de verbinding naar de site helemaal niet meer in Firefox en/of Safari...
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Als je kijkt naar het aantal gasten op het forum, dan zal het aantal leden alleen maar stijgen. :D
Ook zullen de winnaars snel hun weg naar dit forum vinden.

Ik geraak er maar niet in.
- service unavailable
- deze pagina blabla...
- 1keer heb ik de gegevens moeten invullen, maar na 20 sec was het terug "deze pagina blabla"

Morgen maar proberen,

succes voor diegene die nog niet binnen zijn geraakt,
andere die het verdict reeds weten, er komt binnenkort nog een kans!
nitwit
Amerikafan

Bericht door nitwit »

Beveiligde verbinding mislukt

huh?! ik krijg elke keer weer wat anders, deze is net nieuw;

Fout tijdens het verbinden met http://www.dvlottery.state.gov.

SSL ontving een record die de maximaal toegestane lengte overschreed.

(Foutcode: ssl_error_rx_record_too_long)

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze te informeren over dit probleem. U kunt ook de opdracht in het helpmenu gebruiken om deze defecte website te rapporteren.
Almost_there
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Almost_there »

Net eindelijk, eindelijk er doorheen gekomen, gegevens ingevuld en toen eigenlijk min of meer vergeten. Na een kwartiertje of zo zag ik NOT BEEN SELECTED, wat dan wel weer vreemd is aangezien er vrijwel geen winnaars zijn dit jaar, onze entry vorig jaar was niet de eerste dag, maar op 29 oktober. Ik vind het allemaal maar raar zo, vorig jaar bijna iedereen en nu niemand? En de server die de load niet aankan? Het is toch geen belspelletje met Henny Huisman, een beetje server kan de load prima aan... lijkt me.
Fredje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Fredje »

Ook ons lukt het niet, Explorer, Chrome, Firefox, het maakt niet uit.
Mijn man heeft zelfs een IT programmaatje opgestart, om de website te pingen. Maar de surfer geeft geen response. Zie het als een soort sonar die doorgang zoekt, heel de avond geprobeerd en geen enkele keer kwam ie erdoor! Zinloos! Dit zuigt!!!
Rond middernacht kijken we nog een keer en dan morgen maar weer.l

Ik was zoooo zenuwachtig vanavond, bijna het eten laten verbranden! :lol:
http://noldenusa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

In het kader van besparingen heeft de Amerikaanse overheid beslist om het IT departement van de green card loterij uit te besteden aan studenten die op zoek zijn naar een gratis stageplaats. ;-)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Het lijkt wel besmettelijk! Ik had hier net een bericht geschreven, en het wou maar niet opladen en toen kreeg ik plots
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

-------------------------------------------------------------------------------

Web Server at allesamerika.nl
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
goldenhills
Amerika-expert

Allseries schreef:Maar heb wel mijn twijfels, hoe kunnen die mensen zeker weten dat ALLE bulgaren van dat forum niet geselecteerd zijn?
De persoon schrijft: We, from Bulgarian forum, all got the NOT BEEN SELECTED message. Dus de uitspraak gaat alleen over de leden van het Bulgaarse forum, niet over alle Bulgaren.

Evengoed verdient het allemaal geen schoonheidsprijs, en het zou zo maar kunnen dat door interne connectie fouten (met de database die ze toch moeten hebben) zijn je onterecht de mededeling te ziet krijgt dat je niet bent geselecteerd. Het hele systeem lijkt zwaar overbelast, soms is de hele server zelfs niet zichtbaar, soms heb je een timeout van de server, soms raakt de SSL encryptie in de war...

Dit forum raakt inderdaad ook een beetje overbelast nu!
Callahan
Amerika-ontdekker

Bericht door Callahan »

Ik ga het morgen weer proberen. Misschien komen de nachtbrakers er nog door heen en hopelijk stuiten ze op positief nieuws. Succes!
"Can I borrow a dollar?"
Steffen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Steffen »

:lol: hahaha.

Laten we hopen dat de nieuwe dag dan (eindelijk) winnaars met zich mee brengt.
goldenhills
Amerika-expert

Allseries schreef:Maar heb wel mijn twijfels, hoe kunnen die mensen zeker weten dat ALLE bulgaren van dat forum niet geselecteerd zijn?
De persoon schrijft: We, from Bulgarian forum, all got the NOT BEEN SELECTED message. Dus de uitspraak gaat alleen over de leden van het Bulgaarse forum, niet over alle Bulgaren.

Evengoed verdient het allemaal geen schoonheidsprijs, en het zou zo maar kunnen dat door interne connectie fouten (met de database die ze toch moeten hebben) zijn je onterecht de mededeling te zien krijgt dat je niet bent geselecteerd. Het hele systeem lijkt zwaar overbelast, soms is de hele server zelfs niet zichtbaar, soms heb je een timeout van de server, soms raakt de SSL encryptie in de war...

Dit forum raakt inderdaad ook een beetje overbelast nu!
Laatst gewijzigd door goldenhills op 01 mei 2012, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Ik durf niet te kijken...
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als je je nummer doorgeeft, wil ik wel voor je kijken. En dan moet je maar laten weten of ik de uitslag wel of niet moet zeggen.
Elke
coukie
Amerikafan
Partner van: Erwin

Bericht door coukie »

Katja schreef:Ik durf niet te kijken...
Boeltje ligt denk ik volledig plat nu.......geraak zelfs niet op de pagina nu ,en zelfs het forum hier geeft blijkbaar een beetje last van al het verkeer :)
Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
sachasenne
Amerika-expert
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door sachasenne »

Die Belgische en Nederlandse DV deelnemers leggen alles plat ;-)
Groetjes,
Carine
Tanja1974
Amerika-ontdekker

Bericht door Tanja1974 »

Net eindelijk weer er in kunnen komen... Not selected.. :sadcry:
Well you are always allowed to dream (preferrably in bed).
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

mmmmm 't zal wel erg druk zijn... kom er nog steeds niet doorheen....
morgenvroeg maar weer eens proberen...
If you can dream it...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer