In Amerika? Ik weet niet of je C-level hoog genoeg vindt, maar zelfs die heb ik nooit 6 maanden weten doen, 3 maanden maximum, en sommigen konden na 4 weken al gaan. Het valt me op dat 'overdracht' iets is wat ze in Noord-Amerika niet zo belangrijk lijken te vinden.markgoestoamerica schreef:je kunt toch aangeven dat je 6 maanden opzeg termein hebt???
voor hogere fucties is dat niet zo abnormaal...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 info + deelnemers
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: DV-2012 info + deelnemers
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
- markgoestoamerica
- Amerikakenner
- Contacteer:
mmm, das wel eens prettig om te weten, Ik hoorde van een Disney VP dat hij 6 manden opzegtermein had met uitzondering als hij binnen het bedrijf een andere fuctie kreeg...
Ik weet ook niet of dat in alle afdelingen van Disney zo is, wel in de Film divisie in Burbank...
Ik weet ook niet of dat in alle afdelingen van Disney zo is, wel in de Film divisie in Burbank...
If you can dream it...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat zou per streek of industry misschien anders zijn? Ik spreek vooral over mensen uit de Telecom sector en uit Pharmaceutical companies in NY / NJ / IL.
Elke
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Bij ons stelden ze wel vragen over ons huwelijk, aangezien we pas getrouwd zijn nadat ik had gewonnen. Beetje grappig eigenlijk aangezien onze dochter van 8 er bij was die heel erg op haar papa lijkt.markgoestoamerica schreef:Dat de vragen niet meer zo pittig zijn, dat ze niet zo wantrouwend meer zijn en niet meer op elke slak zout leggen.
bijvorbeeld:
financiele zekerheden
vragen over wat je in amerika wil gaan doen
etc.
(Dat lees ik uit de verslagen van de interviews althans...)
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze vragen wat je in Amerika wil doen. Werken en leven lijkt me...toch
En de financiele zekerheden, als je geen twintiger meer bent veronderstellen ze m.i. dat je wel een beetje reserve hebt
Ik ben ook 28 februari de grens over gegaan en vorige week is mijn green card binnen gekomen.kathleen.vw schreef:Zo ver lopen ze toch niet achter hoor. Ik ben 28 februari de grens over geweest en mijn green card is vandaag toegekomen.
-
- Amerika-ontdekker
En hebben jullie ondertussen dan ook je SSN? Heb bij het solliciteren al gemerkt dat het soms niet lukt zonder SSN.Debster schreef:Ik ben ook 28 februari de grens over gegaan en vorige week is mijn green card binnen gekomen.kathleen.vw schreef:Zo ver lopen ze toch niet achter hoor. Ik ben 28 februari de grens over geweest en mijn green card is vandaag toegekomen.
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb mijn SSN ook al ontvangen. Deze heeft er wel langer over gedaan dan normaal wegens een fout in mijn naam.
Als je even in een Social security office binnenspringt heb je het binnen max. een week. Ik ben daar langsgeweest voor die fout en ze wisten me te zeggen dat ze mijn aanvraag al hadden ontvangen en indien er geen wijziging moest gebeuren zou ik mijn kaart die week al hebben ontvangen.
Als je even in een Social security office binnenspringt heb je het binnen max. een week. Ik ben daar langsgeweest voor die fout en ze wisten me te zeggen dat ze mijn aanvraag al hadden ontvangen en indien er geen wijziging moest gebeuren zou ik mijn kaart die week al hebben ontvangen.
http://kathleen-vw.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt, Kathleen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties