Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
3 jaar in Virginia
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
3 jaar in Virginia
Hallo allemaal,
Mijn naam is Tamara en ik ben met mijn man en twee kleine kindjes vorige week in de staat Virginia aangekomen. Wij zullen hier minimaal 3 jaar verblijven ivm het werk van mijn man.
Ik vroeg me af of er nog meer Nederlanders in deze staat wonen. Ik zou het namelijk leuk vinden om andere mensen te ontmoeten. Wij wonen in Virginia Beach 15 minuten vanaf Norfolk.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Tamara
Mijn naam is Tamara en ik ben met mijn man en twee kleine kindjes vorige week in de staat Virginia aangekomen. Wij zullen hier minimaal 3 jaar verblijven ivm het werk van mijn man.
Ik vroeg me af of er nog meer Nederlanders in deze staat wonen. Ik zou het namelijk leuk vinden om andere mensen te ontmoeten. Wij wonen in Virginia Beach 15 minuten vanaf Norfolk.
Ik hoor graag van jullie.
Groeten,
Tamara
-
- Amerikakenner
Re: 3 jaar in Virginia
Hallo Tamara,
Er zijn vast wel mensen op het forum die in Virginia wonen, maar ging het gisteren een beetje met Sandy?
Zo pas geland in Virginia, en al meteen zo een storm over jullie heen.
In ieder geval, de andere forumleden zullen wel reageren.
Veel succes daar aan de Oost-kust en hou jullie droog!
Er zijn vast wel mensen op het forum die in Virginia wonen, maar ging het gisteren een beetje met Sandy?
Zo pas geland in Virginia, en al meteen zo een storm over jullie heen.
In ieder geval, de andere forumleden zullen wel reageren.
Veel succes daar aan de Oost-kust en hou jullie droog!
-
- Amerika-ontdekker
Re: 3 jaar in Virginia
Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Naast flink regen en windstoten hebben we er eigenlijk geen schade aan opgelopen. Andere delen van Norfolk en Virginia beach zijn wel overtstroomd maar gelukkig niet zo erg als in NYC.
Groeten,
Tamara
Bedankt voor je reactie.
Naast flink regen en windstoten hebben we er eigenlijk geen schade aan opgelopen. Andere delen van Norfolk en Virginia beach zijn wel overtstroomd maar gelukkig niet zo erg als in NYC.
Groeten,
Tamara
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1867 Weergaves
-
Laatste bericht door hemmie