Eindelijk na 3 maanden wachten kreeg ik met de post van uit Curacao ,mijn ontbrekende stukken in de brieven bus.Zoals Geboortebewijs en politie rapport(dit duurde om burocratiese reden onwijselijk lang )Hahahah en ik heb geen strafblad

Ok de grote dag was aan het naderen om medische gekeurd te worden,Ben een dag van te voren gaan zoeken waar de lokaties verbleven en heb de tip opgevolgt van chiefram(martin) dacht ik weet zijn naam even niet ,om met de tram te gaan ,parkeren kost 3.40 euro per u .
Na een slapeloze nacht van de spanning ben ik met volle moed de volgende dag in de trein gestapt van uit purmerend naar Amsterdam centraal daar op de tram 16 gestapt en een Ro foto gaan maken,daarna naar de dokter niet ver van de ambasade verweidert daar werd bloed afgenomen ik moest ook urine afstaan en 2 prikken werden gegeven aan mij en moest ik een evenwichts test doen en mijn lengte en gewicht werd beoordeeld 2006-10 ( ik ben te zwaar )mijn gezichts vermogen werd getest ,maar ik was heel onspannen en de dokters vrouw was heel vriendelijk ,Ik was voor alles +- 400euro armer voor paket4.
Ik raad een ieder aan het visa consul geld over te schrijven dan kost het niets ,anders via deGWK want dat kost 7,50 ipv abn 12,50 (je moet en bewijs van betaling kunnen overleggen bij het loket)
De week in spanning gewacht op de medishe keuring geen nieuws goed nieuws.
Eergisteravond weer lopen ijsberen wat mij te wachtenstond de volgende dag ,+-10u was ik al gedoushed en wel ben toch naar de gemeente huis gegaan om een status formelier op te halen dat ik ongehuwd ben omdat er op mijn formulier in de usa was ingevuld dat ik getrouwd was ipv NOT MARRIED.
De trein gepakt en op centraal station de tram 16 of 24 nemen en uit stappen voor de ambasade. Ik was er om 1300 en er stonden een paar te wachten in de rij sloot mij netjes aan en 1330 werd er om geroepen dat de mensen voor immigatie binnen mochten en de vliegtuigen bemanning even moesten wachten,dus ging ik ook naar de ingang werd ons verteld dat de K1 geen emmigratie is dus wij

Ik ging toen zitten en werd om geroepen om naar de loket te komen, De consul vroeg mij om mijn vinger afdrukken te nemen (van beide wijsvingers)en vroeg hoe ik mijn verloofde heb ontmoet ,en darna vroeg hij als ik daar ook dezelfde beroep ga uit oefenen,ik zei ja toen vertelde hij mij dat alles in orde is en verbeterde mijn fout op papier ,ik vroeg hem of ik mijn bewijs van eigen geld moest wijzen hij zei het hoeft niet want mijn verloofde verdiende genoeg voor ons onderhoud . Maar zei wel dat de sociale dienst daar slechter is dan in Nederland en ik beter een baan kan zoeken.Maar hij was heel vriendelijk en kalm en daar ik in de gezondheidzorg werk vind ik wel makkelijk een baan ,mijn paspoort wordt een dezer dagen met envelop voor de immigratie dienst naar mijn adress gestuurd ,dus wacht ik met ongeduld en ga nu echt beginnen aftebreken en in te pakken. December ga ik even naar mijn moeder in Curacao en vlieg Januari verder naar Houston.
vervolg later hahahaha