Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waarom zou je NIET in Amerika willen wonen?
PeeJay, dat heeft misschien wel iets met elkaar te maken. Als je elkaar 10 uur per dag op het werk ziet, ben je op een gegevens moment uitgepraat :beerchug:PeeJay schreef:Dat is ook heel goed op het werk te merken, tijdens het werk zijn veel collegaas dikke maatjes, maar het pive leven wordt dan weer vaak gescheiden gehouden.
Dat klopt ook wel Jan, maar in Nederland (en later Zweden) was ik zo gewent om af en toe na het werk eens een terrasje te pikken met collegaas, of samen wat gaan eten in een cafe, dartje gooien. Dat hoeft ook niet elke week, maar hier in US is daar veel minder animo voor.
Misschien is dat bij andere bedrijven anders.
En ik moet er bij zeggen dat de relatie met mijn buren dus wel heel erg op Nederlands lijkt, want we lopen dus net zo makkelijk bij elkaar over de vloer alsof we nooit anders gedaan hebben.
Maar over het algemeen denk ik toch dat Amerikanen iets zelfstandiger zijn.
/PeeJay
Misschien is dat bij andere bedrijven anders.
En ik moet er bij zeggen dat de relatie met mijn buren dus wel heel erg op Nederlands lijkt, want we lopen dus net zo makkelijk bij elkaar over de vloer alsof we nooit anders gedaan hebben.
Maar over het algemeen denk ik toch dat Amerikanen iets zelfstandiger zijn.
/PeeJay
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 2916 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-