oortjes schreef:Ik ga er ook van uit dat Kaap wel zo slim is geen gevaar te vormen voor andere weggebruikers (of voor zichzelf/zijn familie).
Overigens, volgens mij is waarschuwen voor een snelheidscontrole/alcoholcontrole strafbaar.
Ik heb al gewaarschuwd dat agenten hier naar mijn ervaring juist streng kunnen zijn en dat twee bekeuringen je 'onvezekerbaar' maken voor de meeste auto-polis verzekeraars.
Daarmee is voor mij de kous wel af - en nu wil ik graag het volgende floor-plan om te bestuderen van Kaap !
Petra/VS, dat is waar ik woon inderdaad een enorme issue, het uitsterven van de bijen. Tot ik in een AG gebied ging wonen had ik er geen idee van voor hoeveel produkten bevruchting door bijen de enige manier is om groenten/fruit/noten te laten ontstaan !
Het is te hopen dat er zsm. duidelijkheid komt over wat er aan de hand is en dat het dan nog mogelijk is de CCD (instorten kolonies) tegen te gaan.
Ok Oortjes hier de volgende waar ik mee bezig ben en zelfs al gesprekken mee heb gehad over to take it to the next level.
Sinclair homes en dan het model Martinique , ze komen bij mij heel goed over qua kwaliteit en meedenken met de klant.
Ze werken ook al standaard met de clear vieuw cage om het zwembad , dat betekend dat je ipv een stuk of 9 palen er maar 3 hebt over de gehele breedte van je poolcage en dan ook nog eens zonder dwarsleggers, echt heel mooi om te zien.
De winkels met die leuke namen ging toch ook niet over verkeer ?
En dat seinen voor politie mag idd in NL ook niet.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat verkeer gewoon een heel groot deel van je leven uitmaakt en bij mij nog een stukje meer als auto/motorliefhebber.
Ik ga ook geregeld gewoon een stukje autorijden voor mijn plezier, top down en gaan.
De bijensterfte is in NL ook een groot probleem en het heeft veel te maken met het gebruik van pesticiden in de landbouw en met een soort mijt die in de bijenhuizen gaat zitten. Ik las zelfs dat in sommige gebieden in China ze compleet zijn uitgestorven en dat de fruitbomen e.d. nu met de hand worden bestoven door kleine kinderen met een stok met een stukje stof/veren eraan.
Word vervolgd.