Hallo Arsab gefeliciteerd.ArSab schreef:ArSab is trouwens een zij
Wij hebben begin oktober ons interview. Ongeveer 4 weken geleden bericht gekregen via de mail inderdaad.
Ons casenummer begint met heel veel 00 en 4 cijfers op het eind...

Hallo Arsab gefeliciteerd.ArSab schreef:ArSab is trouwens een zij
Wij hebben begin oktober ons interview. Ongeveer 4 weken geleden bericht gekregen via de mail inderdaad.
Ons casenummer begint met heel veel 00 en 4 cijfers op het eind...
Florida, wij hebben ook hetzelfde antwoord gekregen: "Your forms have been received and pending further embassy review for the continuation of your visa processing. KCC is currently scheduling visa numbers for your region for the month of November. "floridausa schreef:Hi there,
Vandaag e-mail ontvangen van KCC met een antwoord op mijn e-mail of alle papieren in orde waren ( fase 1).
Kreeg de melding, dat ze bezig waren om alles voor ons interview op Ambassade voor te bereiden voor verzending in november (???)
Dit zou een interview in december/ januari betekenen.
Dus ben benieuwd.
To be continued.
Florida
Dbacks schreef:Florida, wij hebben ook hetzelfde antwoord gekregen: "Your forms have been received and pending further embassy review for the continuation of your visa processing. KCC is currently scheduling visa numbers for your region for the month of November. "floridausa schreef:Hi there,
Vandaag e-mail ontvangen van KCC met een antwoord op mijn e-mail of alle papieren in orde waren ( fase 1).
Kreeg de melding, dat ze bezig waren om alles voor ons interview op Ambassade voor te bereiden voor verzending in november (???)
Dit zou een interview in december/ januari betekenen.
Dus ben benieuwd.
To be continued.
Florida
Er staat volgens mij niet dat ze jouw (of onze) nummers aan het processen zijn in November maar dat ze de nummers voor November aan processen zijn. Dus je weet niet of je erbij zit tenzij het op het visa bulletin vermeld staat..
http://travel.state.gov/visa/bulletin/b ... _1360.html
tonyboy schreef:Hebben jullie het aangetekend opgestuurd naar Kentucky
dominicr schreef:Dus als mijn nummer met 14 begint, krijg ik dan in januari waarschijnlijk mijn interview of de uitnodiging voor het interview ?