Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Meedoen met dubbele nationaliteit?
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Meedoen met dubbele nationaliteit?
Hallo allemaal,
Heb gezocht naar een antwoord maar kon het niet zo snel vinden.
Ik woon sinds 18 jaar in Venezuela. Heb mijn Nederlandse en Venezolaanse nationaliteit + paspoort.
Kan ik twee keer meedoen met de loterij met een aanvraag voor beiden paspoorten?
Of wat kunnen jullie met jullie ervaring aanraden?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden..
Groet, HANS
Heb gezocht naar een antwoord maar kon het niet zo snel vinden.
Ik woon sinds 18 jaar in Venezuela. Heb mijn Nederlandse en Venezolaanse nationaliteit + paspoort.
Kan ik twee keer meedoen met de loterij met een aanvraag voor beiden paspoorten?
Of wat kunnen jullie met jullie ervaring aanraden?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden..
Groet, HANS
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Meedoen met dubbele nationaliteit?
In principe moet je je geboorteland opgeven. Als dat land niet op de lijst staat van landen die mee mogen doen, dan kan je een alternatieve manier hebben om toch te kwalificeren. Maar aangezien jij vanuit Nederland zal kwalificeren, kan je die route niet bewandelen. Je mag immers maar 1 aanvraag per persoon indienen.
Uit de instructies:
Uit de instructies:
http://travel.state.gov/pdf/DV_2015_Instructions.pdf Misschien eens starten met deze na te lezen.11. Can I only enter once during the registration period?
Yes, the law allows only one entry by or for each person during each registration period. The Department of State uses sophisticated technology to detect multiple entries. If you submit more than one entry you will be disqualified.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1791 Weergaves
-
Laatste bericht door Resetovic