Nog even over onze poezen. Deze blijven enkel achter als we ze dus een mooie oude dag kunnen bezorgen bij iemand van de familie of vrienden. We laten ze dus niet zomaar ergens achter. Mijn moeder heeft vroeger altijd poezen gehad en liet wel eens verstaan opnieuw open te staan voor een nieuwe poes. Misschien wil zij zich wel ontfermen over hen, maar dat moet ik nog vragen, en dat doe ik pas als ze een beetje gewend is aan het nieuws.
Maar zoals Inge al zegt, we willen hen zo'n zware reis liever niet aandoen. De kleinste is echt supernerveus en we vrezen dat hij door de stress de reis niet zou overleven, ze zijn ook al 10 jaar. Bij de deurbel verstopt hij zich al en in een reiskorf krijgen we hem niet meer na het bezoek aan de dierenarts. Het zijn ook geen kleine kittens die makkelijk handelbaar zijn. Onze dierenarts noemt ze tijgers omdat ze zo groot en sterk zijn. Jinx weegt 9,9 kg, Bailey 6,5.
Maar goed, moesten we echt niemand vinden, nemen we ze mee, maar voor nu denken we aan het welzijn van de poezen en niet die van ons.
Ik denkt da wij het karakter van onze poezen het best kunnen inschatten hoe ze met die situatie om zouden gaan en mijn verstand zegt dat ze beter hier hun oude dag slijten. Mijn hart wil ze maar al te graag meenemen hoor.
Ruud, blij te horen dat die regio jullie zo goed bevallen is. Een lekkere In&Out burger kan er altijd wel in

Als je nog tips en tricks hebt in die buurt horen we het wel.
Old Faithful : Zo'n dikke truck, dat mag niet meer van Evy, althans niet als eerste wagen
Elke, ja het zwijgen had wel lang genoeg geduurd nu en zeker leuk, al die reacties.
USinsider; wij hebben inderdaad 2 katten, geen hond.
Bart