Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Keuzes bij emigratie

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Keuzes bij emigratie

Bericht door Stan.Gobien »

Jij hebt duidelijk een verkeerd beeld over wat auteursrecht is, alle creaties, zijnde dat teksten of afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd. Als er nu wel of niet een logo of auteur vermeld staat onder de tekst of afbeelding is irrelevant. Bij bepaalde websites is er via een licentie, bijvoorbeeld Creative Commons, aangegeven dat je de tekst wel mag gebruiken mits bronvermelding, dat is bijvoorbeeld voor Wikipedia meestal zo.
SophiaB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SophiaB »

Het lijkt erop dat zowel Kbaak als de website verdwenen zijn :lol:
Nieuwste blog post:
Afbeelding
https://www.sophiaburns.com
KBaak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door KBaak »

Goedemorgen iedereen,

Ik was een tijdje geweerd (lees: verbannen) van de website. Helaas zijn we op een verkeerde voet begonnen, volledig te danken aan mijn eigen laksheid. Het was nooit mijn bedoeling om stukken tekst van andere websites te kopiëren. Sommige stukken heb ik radicaal gebruikt (lees: gekopieerd) als opvulling omdat ik nog bezig was met de lay-out, instellingen, etc. Enfin, dat verhaal kennen we nu wel.

Dat gezegd te hebben, ik ben nog steeds bezig met de website maar dan achter gesloten deuren. Zo om de paar dagen tussen het werken en sporten door schrijf ik een stukje wanneer ik er zin in heb.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer