Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yihhaaah, E2 visum binnen!!!!!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Super zeg. Geniet nog even van het heerlijk koude en natte Nederlandse weer de komende weken 
En dan op naar Texas!!!

En dan op naar Texas!!!
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Ben je Amerikaan??? want dat is wel één van de visum-eisen die we moeten stellen voor personeel! We beginnen met contractors en later als het bedrijf gaat lopen zullen we wat personeel nodig hebben, hopelijk al in het voorjaar. We hebben zoveel plannen en ideeën dat we wel 100 man kunnen gebruikenJan schreef:nog personeel nodig?

-
- Amerikakenner
Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's als alles af is! Ik heb trouwens nog wel even een foutje ontdekt op de site, bij het kopje 'afstanden'. Er staat: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska de grootste staat van Amerika is.'
Dat moet natuurlijk zijn: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska na de grootste staat van Amerika is.
Dat moet natuurlijk zijn: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska na de grootste staat van Amerika is.
Thanks, en de fout wordt gelijk aangepast, blij als mensen de teksten goed doorlezen, mijn Nederlands is niet altijd even strak.Magnolia87 schreef:Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto's als alles af is! Ik heb trouwens nog wel even een foutje ontdekt op de site, bij het kopje 'afstanden'. Er staat: 'een staat die 20 keer zo groot is als Nederland en op Alaska de grootste staat van Amerika is.'
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Ik had je al gefeliciteerd, maar nu zie ik ook de datum... 9 december!
Wauw dan gaat het allemaal nog best snel!
Heel veel succes met inpakken en afscheid nemen van alles en iedereen. Texas is helemaal geweldig, aardige mensen ook die er wonen
. Je gaat je er vast en zeker thuis voelen.
Ik zit vanaf 20 december 2 weken in Nederland (om te genieten van de kou
), maar mocht je ervoor of erna eens richting Houston rijden dan ben je welkom hè?
En in Spring zit het Nederlandse winkeltje, dus na een tijdje hier wonen zal je vast behoefte krijgen aan een potje Amsterdamse uitjes of een èchte reep chocola. Goeie reden om dat dan met ons te komen delen
. Wij wonen er vlakbij (voor Texaanse begrippen).
Heel veel succes met inpakken en afscheid nemen van alles en iedereen. Texas is helemaal geweldig, aardige mensen ook die er wonen

Ik zit vanaf 20 december 2 weken in Nederland (om te genieten van de kou

En in Spring zit het Nederlandse winkeltje, dus na een tijdje hier wonen zal je vast behoefte krijgen aan een potje Amsterdamse uitjes of een èchte reep chocola. Goeie reden om dat dan met ons te komen delen

You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Vandaag zijn net de spullen richting verhuisbedrijf vertrokken, dus zitten nu in een bijna leeg vakantiehuisje de komende 1,5 week, maar er zijn ergere dingen, het is zelfs een beetje Texas temperatuur, zo'n 15 graden. Als we gesetteld zijn komen we zeker een keer langs en Nederlandse producten heb ik voorlopig geen behoefte aan, verheug me meer op Mountain Dew en coffee at the gasstationhoustonwehaveaproblem schreef:Ik had je al gefeliciteerd, maar nu zie ik ook de datum... 9 december!
Heel veel succes met inpakken en afscheid nemen van alles en iedereen. Texas is helemaal geweldig, aardige mensen ook die er wonen. Je gaat je er vast en zeker thuis voelen.
Ik zit vanaf 20 december 2 weken in Nederland (om te genieten van de kou), maar mocht je ervoor of erna eens richting Houston rijden dan ben je welkom hè?
En in Spring zit het Nederlandse winkeltje, dus na een tijdje hier wonen zal je vast behoefte krijgen aan een potje Amsterdamse uitjes of een èchte reep chocola. Goeie reden om dat dan met ons te komen delen. Wij wonen er vlakbij (voor Texaanse begrippen).

a4plus schreef:Ben je Amerikaan??? want dat is wel één van de visum-eisen die we moeten stellen voor personeel! We beginnen met contractors en later als het bedrijf gaat lopen zullen we wat personeel nodig hebben, hopelijk al in het voorjaar. We hebben zoveel plannen en ideeën dat we wel 100 man kunnen gebruikenJan schreef:nog personeel nodig?Missen alleen het geld en de tijd
ik leef wel op z'n amerikaans denk ik zo maar op me paspoort staat nederlands helaas.

mocht er een mogelijkheid zijn om toch te kunnen werken ik hou me aanbevolen hoor.

Je kan je voorstellen dat we dit vaker horenJan schreef:a4plus schreef: Ben je Amerikaan??? want dat is wel één van de visum-eisen die we moeten stellen voor personeel! We beginnen met contractors en later als het bedrijf gaat lopen zullen we wat personeel nodig hebben, hopelijk al in het voorjaar. We hebben zoveel plannen en ideeën dat we wel 100 man kunnen gebruikenMissen alleen het geld en de tijd
ik leef wel op z'n amerikaans denk ik zo maar op me paspoort staat nederlands helaas.![]()
mocht er een mogelijkheid zijn om toch te kunnen werken ik hou me aanbevolen hoor.

- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
de mijne nog niet
amai amai, en ik maar wachten.
Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest, in het begin van dit jaar ging alles over een vrouw vinden en trouwen en in Ohio blijven.
Wat er allemaal kan veranderen he.
In die periode besloot ik er volledig voor te gaan en echt naar the states te verhuizen, maar waarom zou ik dan een noordelijke, koude staat nemen als Ohio.
Dus besloot ik naar Houston te verhuizen, heb via myspace en yahoo heel wat dames leren kennen daar. En alles ging goed, met online solliciteren en zo.
Tot ik een dame van Atlanta, Georgia leerde kennen. Online zijn we stapel verliefd geworden op elkaar en heb dan in Juli daar werk gezocht. Ben 2 weken bij haar gebleven. EN ik heb daar een fantastische job gevonden. Maar met het meisje ging het minder goed. Ik kon niet winnen tegen haar weed-verslaving. Dus vertrok ik uit Altanta met een job, maar geen vriendin.
Ondertussen zijn we december en heb ik mn visum nog steeds niet.
M'n baas in Atlanta was de papieren kwijt geraakt en durfde het niet zeggen, had ik daar al 2 maand verloren.
Om to the point te komen; ik en wep ( het programma dat zal kijken voor mn visum) zijn ongeduldig aan het wachten op het 2019 formulier van de ambassade dat elk moment moet toekomen bij WEP.
Dan is het enkel nog de administratiekosten betalen en mn visum gaan bestellen en dan 3 dagen later gaan ophalen.
WOW wat een boterham he,
F.Y.I. mn visum is een stage-visum voor 18 maand. Dus ik heb 18 maand de tijd om te kijken voor een H1-B1 visum of om te trouwen.
Groetjes vanuit België en vlug Atlanta, Georgia
Het is een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest, in het begin van dit jaar ging alles over een vrouw vinden en trouwen en in Ohio blijven.
In die periode besloot ik er volledig voor te gaan en echt naar the states te verhuizen, maar waarom zou ik dan een noordelijke, koude staat nemen als Ohio.
Dus besloot ik naar Houston te verhuizen, heb via myspace en yahoo heel wat dames leren kennen daar. En alles ging goed, met online solliciteren en zo.
Tot ik een dame van Atlanta, Georgia leerde kennen. Online zijn we stapel verliefd geworden op elkaar en heb dan in Juli daar werk gezocht. Ben 2 weken bij haar gebleven. EN ik heb daar een fantastische job gevonden. Maar met het meisje ging het minder goed. Ik kon niet winnen tegen haar weed-verslaving. Dus vertrok ik uit Altanta met een job, maar geen vriendin.
M'n baas in Atlanta was de papieren kwijt geraakt en durfde het niet zeggen, had ik daar al 2 maand verloren.
Om to the point te komen; ik en wep ( het programma dat zal kijken voor mn visum) zijn ongeduldig aan het wachten op het 2019 formulier van de ambassade dat elk moment moet toekomen bij WEP.
Dan is het enkel nog de administratiekosten betalen en mn visum gaan bestellen en dan 3 dagen later gaan ophalen.
WOW wat een boterham he,
F.Y.I. mn visum is een stage-visum voor 18 maand. Dus ik heb 18 maand de tijd om te kijken voor een H1-B1 visum of om te trouwen.

I am where I need to be
Re: de mijne nog niet
Leuk verhaal, denk alleen verkeerd geplaatst, met nieuwe verhalen moet je een nieuw onderwerp maken, anders staat strakkies alles door elkaar, en dat willen we niet, HansFelipe9255 schreef:amai amai, en ik maar wachten.
WOW wat een boterham he,
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
- Felipe9255
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht