Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2016: Slow Chat
Re: DV 2016: Slow Chat
Hi vraagje: kreeg je een bericht dat je dat men de Submission niet had ontvangen ?
Dit omdat je opnieuw bent begonnen ?
Dit omdat je opnieuw bent begonnen ?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nee, ik kreeg de melding entry timed out, omdat het langer dan 60 minuten duurde voordat het verwerkt was. En daar stond bij dat ik het opnieuw moest proberen. Daarna probleemloos kunnen submitten en de confirmation uit kunnen printen.
THNX !
Zojuist voor het eerst meegedaan aan de lottery. Ik vroeg me gewoon nog een paar dingen af, hopelijk weten jullie dit
. Als je wint moet je dan gelijk naar de VS verhuizen? Of is het mogelijk bijvoorbeeld eerst een paar maanden te gaan, dan terug naar NL en dan binnen een paar jaar echt verhuizen naar de VS? Kortom wat zijn de eisen om je greencard te krijgen/behouden?

Als je 'wint' moet je eerst nog zien het visum te krijgen. Je krijgt een case #.
Is dat laag dan zit je goed - hoe hoger hoe minder kans.
Lukt het visum dan moet je binnen een half jaar na afgifte van het visum afreizen naar de US om je Groene Kaart te activeren.
Je kunt meteen terug gaan naar Ned. of BE maar je moet terug komen binnen de zes maanden van je visum.
Zodra je de Groene Kaart hebt gelden voor jou de voorwaarden die voor alle Permanent Residents gelden.
Je moet de US tot je nieuwe thuisland maken. Je kunt niet te vaak weg en niet te lang.
Onder zes maanden OK, tussen 6-12 maanden al wat lastiger.
Wil je langere periode weg dan moet je USCIS toestemming vragen: filen voor een Travel Document/Advance Parole.
Maar je moet een hele goede reden hebben, bv. uitgezonden worden voor je werk. Studie of vakantie zijn geen redenen.
Blijf je meer dan twee jaar weg dan moet je een deel van de Groene Kaart prodecure incl. medical exam opnieuw doorlopen om permissie te krijgen je leven in de US te hervatten.
Is dat laag dan zit je goed - hoe hoger hoe minder kans.
Lukt het visum dan moet je binnen een half jaar na afgifte van het visum afreizen naar de US om je Groene Kaart te activeren.
Je kunt meteen terug gaan naar Ned. of BE maar je moet terug komen binnen de zes maanden van je visum.
Zodra je de Groene Kaart hebt gelden voor jou de voorwaarden die voor alle Permanent Residents gelden.
Je moet de US tot je nieuwe thuisland maken. Je kunt niet te vaak weg en niet te lang.
Onder zes maanden OK, tussen 6-12 maanden al wat lastiger.
Wil je langere periode weg dan moet je USCIS toestemming vragen: filen voor een Travel Document/Advance Parole.
Maar je moet een hele goede reden hebben, bv. uitgezonden worden voor je werk. Studie of vakantie zijn geen redenen.
Blijf je meer dan twee jaar weg dan moet je een deel van de Groene Kaart prodecure incl. medical exam opnieuw doorlopen om permissie te krijgen je leven in de US te hervatten.
Laatst gewijzigd door USInsider op 04 okt 2014, 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ben dit jaar ook weer van de partij! Vorig jaar overgeslagen.
-
- Amerika-ontdekker
ikke ook weer ! 

-
- Amerikafan
- Partner van: MamaEva
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wij zijn nog bezig met de foto's. Met twee jonge kinderen is het last om ze goed op de foto te krijgen.
2007: LA - Phoenix - Grand Canyon - LV - SF - LA
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
2009: NY - Philadelphia - DC - Niagara Falls - Boston
2010: LV
2014: NYC - LA - Monument Valley - Zion - Horshoe bend - LV
2017: Pittsburgh - NYC - DC - Nashville
Maak je eigen gratis ticker aan op www.myusaticker.nl
Jongste heeft gelukkig al een Amerikaans paspoort, dus ik ben ook erg blij dat hij niet op de foto hoeft
En gelukkig zijn de andere 2 inmiddels oud genoeg om gewoon even mee te werken, want wat is dat soms toch een drama (geweest). Sterkte!

Terug in Texas!
Ik weet niet of dit helpt:
Taking pictures of a baby or a toddler.
Lay the baby on his or her back on a plain white or off-white sheet. This will ensure baby's head is supported and provide a neutral background. Make certain there are no shadows on the face especially if you take a picture from above with the baby lying down.
OR
Cover a car seat with a plain white or off-white sheet and put the child in the seat. This will also ensure the child’s head is supported.
Er mag NIET een andere persoon ook on de foto zijn (iemand die baby/kleuter vasthoudt).
De ogen van de baby moeten open zijn.
Veel succes !
Taking pictures of a baby or a toddler.
Lay the baby on his or her back on a plain white or off-white sheet. This will ensure baby's head is supported and provide a neutral background. Make certain there are no shadows on the face especially if you take a picture from above with the baby lying down.
OR
Cover a car seat with a plain white or off-white sheet and put the child in the seat. This will also ensure the child’s head is supported.
Er mag NIET een andere persoon ook on de foto zijn (iemand die baby/kleuter vasthoudt).
De ogen van de baby moeten open zijn.
Veel succes !
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Net voor Mrs & mezelf ingeschreven
You never know
You never know
Oh - leuk even van je te horen KingAir !
Veel succes gewenst in de Lottery !
Veel succes gewenst in de Lottery !
Hallo iedereen!
Ik heb me hier al vaak (al enkele jaren) suf gelezen over alle verhalen en vragen over emigreren naar de VS en heb besloten me eindelijk eens te registreren. Dit omdat ik en mijn partner dit jaar voor het eerst gaan meedoen aan de Lottery!
Daarover had ik namelijk een vraag waarvan ik het antwoord me vaag herinner van ooit ergens gelezen te hebben, maar niet kan terugvinden.
Ik en mijn partner zijn verloofd en zouden indien we gekozen worden uiteraard zo snel mogelijk trouwen om samen te kunnen emigreren naar de VS. Weet iemand of dit kan (ik herinner me namelijk van wel) maar weet iemand ook of we elkaar dan als partner moeten opgeven bij de inschrijving? Er wordt namelijk steeds over een "spouse" geschreven en we zijn nog niet getrouwd.
Bedankt voor jullie antwoord en veel geluk iedereen die meedoet!!

Ik heb me hier al vaak (al enkele jaren) suf gelezen over alle verhalen en vragen over emigreren naar de VS en heb besloten me eindelijk eens te registreren. Dit omdat ik en mijn partner dit jaar voor het eerst gaan meedoen aan de Lottery!
Daarover had ik namelijk een vraag waarvan ik het antwoord me vaag herinner van ooit ergens gelezen te hebben, maar niet kan terugvinden.
Ik en mijn partner zijn verloofd en zouden indien we gekozen worden uiteraard zo snel mogelijk trouwen om samen te kunnen emigreren naar de VS. Weet iemand of dit kan (ik herinner me namelijk van wel) maar weet iemand ook of we elkaar dan als partner moeten opgeven bij de inschrijving? Er wordt namelijk steeds over een "spouse" geschreven en we zijn nog niet getrouwd.
Bedankt voor jullie antwoord en veel geluk iedereen die meedoet!!
Zolang je niet getrouwd bent mag/moet je je partner niet vermelden. Mocht je winnen en trouwen dan kun je dan alsnog je echtgeno(o)t(e) toevoegen.
Terug in Texas!
- klaasdj
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik doe ook weer mee. Third time is a charm!
Wat zijn eigenlijk de kansen voor Nederlanders ook al weer? Ik herinner me dat het altijd rond de 2% zat, maar was het vorig jaar niet wat lager zelfs?
Wat zijn eigenlijk de kansen voor Nederlanders ook al weer? Ik herinner me dat het altijd rond de 2% zat, maar was het vorig jaar niet wat lager zelfs?
Amerikanist!
'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
'94: ON, NY
'07: MI, IN, IL, NY, KY, OH
'11: IL, IN, MI, ON, NY, PE, MD, DC, DE, NJ
'12: NY, NJ, PE, MD, DC, VA, NC, ON, VT, NH, ME, MA, RI, CT
'23: NY, NJ, CO, RI, MA, ON, PE, WV, VI, MD
'24: GA, AL, TN
Allebei meedoen. En wanneer een van de twee wint trouwen.
Tenminste als je een laag Case Number hebe en derhalve vrij zeker kunt zijn van je visum.
Heb je een hoog Case Number dan zou je even kunnen wachten en aan de hand van het Visa Bulletin je kansen inschatten.
Het is inderdaad beter eerst te trouwen en dan de Visum Applicaties te doen.
Zoals Hemmie al aangaf, de winnaar wint dubbel: voor zichzelf en voor de dan-man of dan-vrouw.
Zou het zover komen dan wel naar het visa intvu wat bewijzen meenemen dat de relatie al bestond voor moment van deelname.
(Beter mee dan om verlegen.)
Tenminste als je een laag Case Number hebe en derhalve vrij zeker kunt zijn van je visum.
Heb je een hoog Case Number dan zou je even kunnen wachten en aan de hand van het Visa Bulletin je kansen inschatten.
Het is inderdaad beter eerst te trouwen en dan de Visum Applicaties te doen.
Zoals Hemmie al aangaf, de winnaar wint dubbel: voor zichzelf en voor de dan-man of dan-vrouw.
Zou het zover komen dan wel naar het visa intvu wat bewijzen meenemen dat de relatie al bestond voor moment van deelname.
(Beter mee dan om verlegen.)
-
- Amerika-ontdekker
Misschien een dom vraagje maar:
Stel dat je wint en dan nog zo lucky bent om een interview te krijgen. Dan moet je dus eerst een bedrag 600/700 euro neerleggen voor de visumaanvraag ? Maar stel dat je tijdens de interview te horen krijgt dat je om wat voor reden dan ook geen greencard krijgt... Heb je dan 600/700 euro voor niks betaald of krijg je dat terug?
Stel dat je wint en dan nog zo lucky bent om een interview te krijgen. Dan moet je dus eerst een bedrag 600/700 euro neerleggen voor de visumaanvraag ? Maar stel dat je tijdens de interview te horen krijgt dat je om wat voor reden dan ook geen greencard krijgt... Heb je dan 600/700 euro voor niks betaald of krijg je dat terug?
Als je nummer zo hoog is dat het niet tot een Visa Interview komt, hoef je niets te betalen.
(Officieel wel maar in de praktijk niet.)
Maar zodra je een afspraak voor een Visa Interview krijgt, komen er kosten.
Ten eerste voor de Medical Exam met X-ray, bloedonderzoek, en mogelijk verplichte vaccinaties.
Tijdens het intvu wordt je ge-fingerprint en daarvoor is een fee.
Je moet tijdens het intvu ook de Visa Application Fee betalen van $ 330.
Wordt je afgewezen, dan is de fee toch verschuldigd. Non-refundable heet dat.
Bovenstaande kosten gelden voor Primary zowel als Derivarive Applicants.
Besluit je op het laatste moment dat je geen Groene Kaart wilt, je krijgt je geld NIET terug.
Ga je wel door dan moet je na afgifte visum maar voor vertrek naar de US de Immigrant Fee betalen aan USCIS.
Deze fee is voor het aanmaken van je Groene Kaart en bedaragt $ 165.
Eveneens non-refundable. En moet betaald worden door.voor alle betrokkenen.
Je bent overigens bijna $ 900 goedkoper uit dan winnaars die opteren in de US Status Adjustment te doen.
Overigens er bestaan geen domme vragen zoals je weet.
(Officieel wel maar in de praktijk niet.)
Maar zodra je een afspraak voor een Visa Interview krijgt, komen er kosten.
Ten eerste voor de Medical Exam met X-ray, bloedonderzoek, en mogelijk verplichte vaccinaties.
Tijdens het intvu wordt je ge-fingerprint en daarvoor is een fee.
Je moet tijdens het intvu ook de Visa Application Fee betalen van $ 330.
Wordt je afgewezen, dan is de fee toch verschuldigd. Non-refundable heet dat.
Bovenstaande kosten gelden voor Primary zowel als Derivarive Applicants.
Besluit je op het laatste moment dat je geen Groene Kaart wilt, je krijgt je geld NIET terug.
Ga je wel door dan moet je na afgifte visum maar voor vertrek naar de US de Immigrant Fee betalen aan USCIS.
Deze fee is voor het aanmaken van je Groene Kaart en bedaragt $ 165.
Eveneens non-refundable. En moet betaald worden door.voor alle betrokkenen.
Je bent overigens bijna $ 900 goedkoper uit dan winnaars die opteren in de US Status Adjustment te doen.
Overigens er bestaan geen domme vragen zoals je weet.
-
- Amerika-ontdekker
Heel erg bedankt voor je uitleg!
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: bloodymarie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
En lang wachten is het...... Zit er eentje naast mij op de bank huisjes te kijken. Beetje vroeg
Succes aan iedereen 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht