Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Greencard via familie
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Greencard via familie
Hallo,
Ik heb een vraagje waar ik niet zo gauw een duidelijk antwoord over kon vinden.
Is het mogelijk om een greencard te kunnen krijgen via een familie lid als een nicht/neef/oom/tante?
Of moet het direct zijn net als een broer of een zus?
En ligt het er ook aan als ze een staatsburger zijn of maakt dat niet veel uit?
Alvast bedankt
Ik heb een vraagje waar ik niet zo gauw een duidelijk antwoord over kon vinden.
Is het mogelijk om een greencard te kunnen krijgen via een familie lid als een nicht/neef/oom/tante?
Of moet het direct zijn net als een broer of een zus?
En ligt het er ook aan als ze een staatsburger zijn of maakt dat niet veel uit?
Alvast bedankt
Re: Greencard via familie
Alleen echtgenoten/s, kinderen en ouders van staatsburgers. Hier kun je het een en ander snel vinden:
http://www.openlawlab.com/wp-content/up ... Reason.jpg
Succes!
http://www.openlawlab.com/wp-content/up ... Reason.jpg
Succes!
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Misschien heb ik iets gemist maar in je andere post heb je het over een geweigerd F-visum en dat je de nederlandse nationaliteit gaat aanvragen om dat visum alsnog te krijgen.
Vervolgens stel je hier de vraag om te kijken of je een greencard kan krijgen om naar Amerika te verhuizen? Was/is je 'studie' plan dan niet slechts een manier om Amerika in te komen?
Vervolgens stel je hier de vraag om te kijken of je een greencard kan krijgen om naar Amerika te verhuizen? Was/is je 'studie' plan dan niet slechts een manier om Amerika in te komen?
Never give up!
Of ze probeert naar de US te komen om er te gaan studeren.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo Dbacks,Dbacks schreef:Misschien heb ik iets gemist maar in je andere post heb je het over een geweigerd F-visum en dat je de nederlandse nationaliteit gaat aanvragen om dat visum alsnog te krijgen.
Ten eerste wie zegt dat ik het voor mezelf vraag? Ik heb een kennis die er vragen over had. Omdat ik al een account erop heb, dacht ik dan vraag ik het hier. Ik wist niet dat het erg was dat je vragen mocht stellen

Natuurlijk mag je vragen stellen. Maar je vraag was inderdaad nogal tegenstrijdig met een eerdere posting van je. Dan is het toch niet raar als iemand dat vreemd vindt? Maar je hebt zelf goed uitgelegd over het hoe en waarom.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 40 Reacties
- 6310 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 3 Reacties