Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2016: Slow Chat
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: DV 2016: Slow Chat
Deze Jummel zit de dagen af te tellen! Ik heb dit jaar een goed gevoel 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
2 nachtjes nog!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo
http://www.timeanddate.com/worldclock/c ... 79&p2=1310
New York (U.S.A. - New York) dinsdag, 5 mei 2015, 12:00:00 EDT UTC-4 hours
Utrecht (Netherlands) dinsdag, 5 mei 2015, 18:00:00 CEST UTC+2 hours
Corresponding UTC (GMT) dinsdag, 5 mei 2015, 16:00:00
New York (U.S.A. - New York) dinsdag, 5 mei 2015, 12:00:00 EDT UTC-4 hours
Utrecht (Netherlands) dinsdag, 5 mei 2015, 18:00:00 CEST UTC+2 hours
Corresponding UTC (GMT) dinsdag, 5 mei 2015, 16:00:00
Is dit een test ?
Dan is mijn antwoord - wederom - dat men in Ned./BE om 18.00 uur de uitslag gaan gaan bekijken.
In gewoon Ned.: om zes uur 's avonds.
Dan is mijn antwoord - wederom - dat men in Ned./BE om 18.00 uur de uitslag gaan gaan bekijken.
In gewoon Ned.: om zes uur 's avonds.
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Zenuwen nemen hier ook weer toe.
Het besef dat we niet jaren en jaren door kunnen gaan komt daar ook wel bij kijken.
Het is nog niet nu of nooit, maar het gaat langzaam aan wel die kant op.
De oudste is al 21 en mag niet meer mee. Nu was hij ook de enige die echt niet mee wilde, dus dat gaat nog, maar de volgende kids worden ook steeds ouder.
Spannend allemaal hoor.
Mochten we niet tussen de gelukkigen behoren, dan gaan we meteen morgenavond op zoek naar een lange vakantie in de V.S.
Het besef dat we niet jaren en jaren door kunnen gaan komt daar ook wel bij kijken.
Het is nog niet nu of nooit, maar het gaat langzaam aan wel die kant op.
De oudste is al 21 en mag niet meer mee. Nu was hij ook de enige die echt niet mee wilde, dus dat gaat nog, maar de volgende kids worden ook steeds ouder.
Spannend allemaal hoor.
Mochten we niet tussen de gelukkigen behoren, dan gaan we meteen morgenavond op zoek naar een lange vakantie in de V.S.

Ik vind het stiekem ook wel spannend, ga het forum in ieder geval in de gaten houden morgen!
Ik kan trouwens nergens het topic vinden waarin iedereen vermeld staat die meedoet?
Ik kan trouwens nergens het topic vinden waarin iedereen vermeld staat die meedoet?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Het is het eerste jaar dat ik mee doe, en ik moet zeggen dat de spanning er nu wel begint te komen! Natuurlijk is de kans klein en zit je er waarschijnlijk niet bij. Maar toch.... Het kan...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook al zit ik dan op mijn werk, ik ga hier vanaf morgenmiddag regelmatig komen kijken, in de hoop dat we een aantal winnaars hebben onder de leden hier! Sommigen zijn al zovele jaren aan 't proberen...
Elke
- Dbacks2
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Rob058... jou kan ik even blij maken (een tikkie dooie mus...maar zeker niet zo gemeend!) Veel winnaars uit de afgelopen jaren deden niet lang mee... (dit soms tot onze wanhoop..zeker toen we over de 10 gingen... we hebben best vaak gedacht dat het misschien toch niet zo random was, maar gelukkig hebben we dat moeten inslikken!!!)
Thierry73... duim ik voor jullie net even een duimpje extra; ik ken het naderen van de grens maar al te goed!
En in mijn berekening kunnen jullie kijken om 18.00 Nederlandse tijd! EDT is Eastern Daylight en dat is op het moment 6 uur verschil met NL...
Ach... ik gun het iedereen om te winnen!!!
Thierry73... duim ik voor jullie net even een duimpje extra; ik ken het naderen van de grens maar al te goed!
En in mijn berekening kunnen jullie kijken om 18.00 Nederlandse tijd! EDT is Eastern Daylight en dat is op het moment 6 uur verschil met NL...
Ach... ik gun het iedereen om te winnen!!!
Bedankt DBacks2,
Ik kan me voorstellen dat dat frustrerend is geweest. Natuurlijk gun je het iedereen maar als je zelf steeds buiten de boot valt.. Knap vervelend! Ik hoop dat de statistieken dan idd in mijn voordeel zijn!
Heb ook jullie verslag gelezen, erg mooi! Wat fantastisch dat jullie lekker jullie eigen plek hebben kunnen creeeren! Als ik gunstig loot dan laat ik het uiteraard weten.

Heb ook jullie verslag gelezen, erg mooi! Wat fantastisch dat jullie lekker jullie eigen plek hebben kunnen creeeren! Als ik gunstig loot dan laat ik het uiteraard weten.
-
- Amerikafan
- Locatie: the Netherlands, Planet Earth, Earth-Moon System, Solar System, Milky Way Galaxy, Local Group, Virgo
Voor iedereen die mee heeft gedaan dikke thumb up!
Ik ben erg nieuwsgierig naar wie zich deze keer als ingeloot meld hier op het forum.
Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee.
Dat veel eerste deelnemers bij een van de eerste keren winnen kan ermee te maken hebben dat veel het maar 1 of 2 keer proberen en dan het idee laten varen. Dus relatief veel deelnemers die voor de eerste keer in verhouding tot meerdere keren. Gevolg is het scheve beeld. Maar zoals sommige hier op het forum weten zelfs de aanhouder kan winnen.
Spannende dag vandaag, succes allemaal!
Ik ben erg nieuwsgierig naar wie zich deze keer als ingeloot meld hier op het forum.
Ik doe dit jaar ook voor het eerst mee.
Dat veel eerste deelnemers bij een van de eerste keren winnen kan ermee te maken hebben dat veel het maar 1 of 2 keer proberen en dan het idee laten varen. Dus relatief veel deelnemers die voor de eerste keer in verhouding tot meerdere keren. Gevolg is het scheve beeld. Maar zoals sommige hier op het forum weten zelfs de aanhouder kan winnen.

Spannende dag vandaag, succes allemaal!
- Damien010
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Veel geluk allemaal!
Ook ik doe voor de eerste keer mee en vind het erg spannend!
Ook ik doe voor de eerste keer mee en vind het erg spannend!

2012: NYC
2012: Ohio (stage)
2014: Florida
2015: Florida
2016: California,Nevada, Arizona
2017: New York, Nevada, Florida
2012: Ohio (stage)
2014: Florida
2015: Florida
2016: California,Nevada, Arizona
2017: New York, Nevada, Florida
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Veel geluk iedereen, nog een dikke vijf uur! Ik doe voor de zesde keer mee en elke keer is spannend, maar ik geef de hoop niet op 

-
- Amerika-newbie
8.48 in New York.... nog drie uur !! spannend !
-
- Amerika-newbie
Super spannend.. Ik ben de uren aan het aftellen! Hoe kan je trouwens zien of je een laag of hoog volgnummer hebt? Ja door te kijken naar het nummer, maar is 1000 bijv een laag of hoog volgnummer? Ik snap dat niet zo.
-
- Amerikafan
Dit vroeg mij dus ook af. Ik heb er iets over gevonden. http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=29547
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Onder de 30.000 zit je waarschijnlijk safe, met een nummer dat hoger is, kan het spannend worden.
Elke
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hoewel wij er dit jaar jaar niet bij zijn volgen we toch met veel spanning de uitslag van de trekking om te zien of er Forum leden bij zijn.
We duimen voor jullie!
We duimen voor jullie!
-
- Amerika-newbie
Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb deze link gevonden voor de mensen die willen weten hoe ze het lotingsnummer moeten lezen.
http://www.nolo.com/legal-encyclopedia/ ... letin.html
Ik heb deze link gevonden voor de mensen die willen weten hoe ze het lotingsnummer moeten lezen.
http://www.nolo.com/legal-encyclopedia/ ... letin.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht