Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV 2016: Slow Chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Marius1983
Amerika-newbie

Re: DV 2016: Slow Chat

Bericht door Marius1983 »

Een beetje hoop is prima
salvadore
Amerika-newbie

Bericht door salvadore »

Haha ben het woordje valse vergeten :oops:. Hopen doe ik ook sinds ik de uitslag van gisteren.
Damien010
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Damien010 »

salvadore schreef:Wil niemand hoop geven, maar op internet heeft zich nog geen 1 winnaar gemeld waar dan ook ter wereld. Kans is dus groot dat er een fout in het systeem zit. Ik lees mee op verschillende internationale fora en daar denken de mensen ook aan een fout in het systeem
Daar zat ik eerlijk gezegd ook al een beetje op te hopen haha :thumbup:
2012: NYC
2012: Ohio (stage)
2014: Florida
2015: Florida
2016: California,Nevada, Arizona
2017: New York, Nevada, Florida
Sabine1970
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Sabine1970 »

Dat was vorig jaar ook al zo, vandaar dat ik mijn inloggegevens nog maar even heb bewaard! Hoop doet leven, zullen we maar zeggen!
pitbulltr
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door pitbulltr »

http://britsimonsays.com/dv2016-results-mystery-update/

dit is precies wat mij nu overkomt...misschien hebben jullie er weinig aan maar voor mij...Keep praying
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Ik weet wat "session timed out" doorgaans betekent. Daar zou ik je hoop niet te veel op vestigen. Als ik refresh klik nadat ik het bericht krijg dat ik niet geselecteerd ben, krijg ik ook "Session timed out". Het kan er iets mee te maken hebben, maar volgens mij is dat gewoon iets dat ons nu opvalt, omdat we andere verdachte dingen opmerken: het vermoeden dat er nog niemand écht gewonnen heeft. Dat zou dan weer kunnen betekenen dat de resultaten op een of andere manier niet ingeladen zijn.
Laatst gewijzigd door jgeenens op 06 mei 2015, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Spacejockey
Amerika-ontdekker

Bericht door Spacejockey »

Het is wel opvallend dat sommige confirmation nummers steevast een 'session timed out' retourneren, ongeacht de browser of computer, terwijl andere nummers op dezelfde computers direct de 'not selected' pagina weergeven. Dat doet op zijn minst vermoeden dat er iets aan de hand is met die eerste nummers, maar of dat betekent dat het winnaars zijn is natuurlijk nog maar de vraag. Het is in ieder geval best mogelijk.
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Mja, sowieso voor iedereen, ongeacht of je niet geselecteerd was of een session timed out kreeg: het lijkt er sterk op dat er iets misgelopen is.
Josters
Amerika-ontdekker

Bericht door Josters »

Zowel ik als mijn beidde ouders zijn NOT SELECTED. We deden alle drie mee aangezien ik onder de 21 ben, maar boven de 18.

Ik had zelf eerst "Session Timed-out" en daarna pas NOT SELECTED. Ik heb alle drie de codes geprobeert de minuut na het openen van de resultaten.

Ik heb geen valse hoop dat het een bug betreft, maar als iemand mij kan wijzen naar de winnaar-percentages van Nederland van de vorig jaren en het aantal mensen dat op dit forum bevestigd hebben niet te hebben gewonen kan ik wat kansrekening erop loslaten om een ruige suggestie te geven of een bug al dan niet waarschijnlijk is.

Een PB met die info is genoeg, dan plaats ik hier wel de berkeningen en analyse van de resultaten.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Je kan dat niet echt berekenen, aangezien veel winnaars zich pas inschrijven op dit forum NADAT ze gewonnen hadden. Van de 'originele' forumleden (zij die al lid waren vooraleer de uitslag bekend gemaakt werd), wint er amper iemand. Heb niet de tijd om het te gaan bekijken van de vorige jaren, maar ik denk dat dat maar 1 tot maximaal 3 mensen zijn. Veel te klein staal om iets zinnigs over te zeggen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

Josters schreef:Zowel ik als mijn beidde ouders zijn NOT SELECTED. We deden alle drie mee aangezien ik onder de 21 ben, maar boven de 18.

Ik had zelf eerst "Session Timed-out" en daarna pas NOT SELECTED. Ik heb alle drie de codes geprobeert de minuut na het openen van de resultaten.

Ik heb geen valse hoop dat het een bug betreft, maar als iemand mij kan wijzen naar de winnaar-percentages van Nederland van de vorig jaren en het aantal mensen dat op dit forum bevestigd hebben niet te hebben gewonen kan ik wat kansrekening erop loslaten om een ruige suggestie te geven of een bug al dan niet waarschijnlijk is.

Een PB met die info is genoeg, dan plaats ik hier wel de berkeningen en analyse van de resultaten.
Ik ben een pessimist, misschien bereken ik het niet correct, maar zie het toch maar als een benedengrens voor de kans om geselecteerd te raken:
- België: 1.09% (2013) 1.46% (2014) 1.28% (2015)
- Nederland: 1.09% (2013) 2.02% (2014) 1.46% (2015)

Bevestiging voor 2013 op deze site:
http://www.usadiversitylottery.com/gree ... g_odds.php

En ik vermoed dat we hier bijna 50 gevallen hebben die niet geselecteerd zijn. Dat kan best (al zou het wel erg toevallig zijn mocht de eerste winnaar pas opduiken na 99 personen die zeggen dat ze er niet bij zijn). Ik vind het vooral opvallend dat er nog landen zijn waar men tot de conclusie komt dat er iets niet juist is.
Gilles.
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Gilles. »

Ben helaas ook niet geslecteerd :sadcry:

Toen er vorige keer een glitch was bij de trekking, wanneer zijn toen de hertrekkingen geweest?
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Dbacks2 »

Heb gister zitten tellen en toen waren er 81 'Nee's' (meegeteld als partner meedeed dus) dat is op de aantallen geselecteerden van de afgelopen jaren toch wel onwaarschijnlijk weinig ??
(tussen de 109 en 225 waren dat er..)

Zou er toch weer iets verkeerd gegaan zijn??

Kan ook op andere fora geen enkele winnaar vinden....
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

Maak daar dan maar 83 van. Zowel mijn vrouwtje als ik zijn niet geselecteerd.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Josters
Amerika-ontdekker

Bericht door Josters »

Mwa, ik heb eens wat gerekend. Ik ben er redelijk van overtuigd dat er iets aan de hand is wanneer er 150 mensen zich melden hier zo die niet hebben gewonnen. Dat heeft een redelijk lage waarschijnlijkheid. De onderstaande grafiek toont hoe "waarschijnlijk" het is dat de resultaten juist zijn als functie van het aantal mensen dat zegt niet gewonnen te hebben (er vanuit gaande dat niemand zich tussentijds meldt wel gewonnen te hebben).

Afbeelding

Blauwe lijn is bij een winkans van 1%
Groene lijn is bij een winkans van 1.5%
Rode lijn is bij een winkans van 2%
MDeckers
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MDeckers »

Allemaal goed en wel, maar het zal toch speculeren blijven tot we een officieel bericht krijgen dat er wat fout is gelopen, of tot er mensen komen melden dat ze effectief gewonnen hebben... Als zou ik het niet erg vinden moest het fout zijn gegaan haha
jgeenens
Amerika-ontdekker

Bericht door jgeenens »

MDeckers schreef:Allemaal goed en wel, maar het zal toch speculeren blijven tot we een officieel bericht krijgen dat er wat fout is gelopen, of tot er mensen komen melden dat ze effectief gewonnen hebben... Als zou ik het niet erg vinden moest het fout zijn gegaan haha
Sorry, je mag zeker zijn dat er iets misgelopen is. In verschillende landen komt men tot dezelfde conclusie: er zijn geen winnaars.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Om het lijstje aan te vullen: Ik heb ook niet gewonnen, dus ook hier: NOT SELECTED.
Neil mcauly
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Neil mcauly »

jgeenens schreef:
MDeckers schreef:Allemaal goed en wel, maar het zal toch speculeren blijven tot we een officieel bericht krijgen dat er wat fout is gelopen, of tot er mensen komen melden dat ze effectief gewonnen hebben... Als zou ik het niet erg vinden moest het fout zijn gegaan haha
Sorry, je mag zeker zijn dat er iets misgelopen is. In verschillende landen komt men tot dezelfde conclusie: er zijn geen winnaars.
Kan je eens links posten met je bronnen aub?
Alvast bedankt!
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.
Spacejockey
Amerika-ontdekker

Bericht door Spacejockey »

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer