Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ervaringen duties/tax kosten spullen verschepen naar de VS

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
rsn
Amerika-ontdekker

Re: Ervaringen duties/tax kosten spullen verschepen naar de

Bericht door rsn »

Seriously..

Laat ze een rekening sturen tot ze een ons wegen, shady business :lol:
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ik heb niets meer gehoord. Na mijn laatste mail werd ik in het gelijk gesteld door de Amerikaanse partner en werd door hen het fijnzinnige zinnetje "Zoals we al dachten hebben jullie die prijs al aan klant berekend dus maken jullie de extra kosten even aan ons over?" aan het mailtje toegevoegd. Daar moest ik wel om lachen omdat ze daarmee dus klaar waren.

Hoop dat het stil blijft aan de overkant nu en tip voor iedereen die wil verschepen, spreek vooraf heel duidelijk af wat de kosten zijn en vraag ook naar de maximale extra kosten. Dan voorkom je problemen zoals ik die heb gehad (ook al had ik mijn eigen advies al gevolgd) :)
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Weet je nou wat het belachelijke is? ze zitten te emmeren over een paar dollar, tegen een klant die verder heel tevreden is. Denk niet dat de klant nog mensen naar dit bedrijf stuurt wat uiteindelijk veel meer kost Dom dom dom
Ziva
Amerika-expert

Bericht door Ziva »

Ja klopt. Ik had zelfs nog complimenten gestuurd en die hadden ze leuk met mijn volledige naam en emailadres op hun website gezet (zonder me dat te vragen). Toen heb ik gevraagd of mijn volledige naam en emailadres weg kon en dat was geen probleem. Dus ja, ik was heel enthousiast over het bedrijf maar na dit stomme gedoe niet meer nee.

Het was nog een ander verhaal geweest als ze hadden gezegd "zeg mevrouw we hebben een foutje gemaakt in de berekening en daardoor komen we nu voor uw verhuizing in de min, vind u het goed als we u factureren of samen de kosten delen". Maar dit was een deel van de letterlijke tekst van de mail: "Deze kosten waren niet voorzien en zijn voor uw rekening. Om extra bankkosten te voorkomen bij verzending door ons van een factuur, verneem ik graag uw akkoord, dat onze agent deze kosten aan u belast." Mjah... beetje verkeerde manier van doen als je het mij vraagt :P
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer