Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2017: Slow Chat
Re: DV 2017: Slow Chat
M.a.w. Om 18u in Belgie/Nederland.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb nog vlug even mijn naam toegevoegd aan het topic 'Deelnemers DV 2017'.
Das dan goed voor de statistieken van Dude als we er bij zijn overmorgen!
Das dan goed voor de statistieken van Dude als we er bij zijn overmorgen!

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Morgen is het weer zover!!
Allemaal duimen
Allemaal duimen

I want to live in America
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
'15 Las Vegas
'16 New York & Miami
<3
-
- Amerika-ontdekker
Yes spannend ! Ik voelde de spanning eerst nog niet zo, maar een dag van tevoren kriebelt de nieuwsgierigheid toch wel heel erg.
Overigens zag ik in die lijst van landen met winnaars, dat landen zoals Georgie of Oezbekistan een relatief hoog aantal winnaars hadden, ondanks het relatief lage aantal inwoners. Dat verbaasde mij wel. Maar goed, don't focus on your neighbours, focus on yourself !
Overigens zag ik in die lijst van landen met winnaars, dat landen zoals Georgie of Oezbekistan een relatief hoog aantal winnaars hadden, ondanks het relatief lage aantal inwoners. Dat verbaasde mij wel. Maar goed, don't focus on your neighbours, focus on yourself !

2018 - California, Nevada, Arizona & Utah
2017 - California, Nevada & Utah
2016 - California, Nevada, Arizona, Utah & Illinois
2015 - California & Texas
2014 - New York
2013 - New York
2012 - California, Texas & Louisiana
2014 - New York
2013 - New York
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Soomige landen hebben ook relatief gezien veel meer deelnemers dan Belgie of Nederland; landen waar je niet veel te verliezen hebt om te verhuizen, waarbij mensen het gevoel kan hebben dat je er zelden op achteruit kan gaan, alleen maar vooruit. Zelfs met een minimumloon.
Ik zie dat hier ook: mensen die met hun gezin een kelder huren in een huis, alles met het openbaar vervoer moeten doen, naar de foodbank moeten om voldoende eten te hebben. En toch zijn ze blij dat ze hier wonen, want 'thuis' hadden ze zoveel niet.
Ik zie dat hier ook: mensen die met hun gezin een kelder huren in een huis, alles met het openbaar vervoer moeten doen, naar de foodbank moeten om voldoende eten te hebben. En toch zijn ze blij dat ze hier wonen, want 'thuis' hadden ze zoveel niet.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-newbie
Oeps, profiel nooit geupdate. Ik woon in New YorkOld Faithful schreef:Waar is hier? In je profiel staat n.l. "Locatie: United Kingdom."Ik woon hier al, maar op een G4 visum.
Wat duurt dat wachten tot 18u zo lang ... 
Ik heb nog nooit mee gedaan: crashen de servers vaak rond de tijd van opening? Of valt dat allemaal nog wel mee?

Ik heb nog nooit mee gedaan: crashen de servers vaak rond de tijd van opening? Of valt dat allemaal nog wel mee?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Soms.
Wat erger is: een jaar kregen heel wat mensen (ook hier op het forum) te lezen dat ze winnaar waren! Om dan enkele dagen later te horen te krijgen dat er een fout gemaakt was. Niemand was nog winnaar, er kwam een nieuwe trekking. Een forumlid is toen beide keren bij de gelukkigen geweest!
Dus: als je ziet dat er abnormaal veel winnaars zijn in deze groep, ga dan nog niet juichen (of treuren
).
Wat erger is: een jaar kregen heel wat mensen (ook hier op het forum) te lezen dat ze winnaar waren! Om dan enkele dagen later te horen te krijgen dat er een fout gemaakt was. Niemand was nog winnaar, er kwam een nieuwe trekking. Een forumlid is toen beide keren bij de gelukkigen geweest!
Dus: als je ziet dat er abnormaal veel winnaars zijn in deze groep, ga dan nog niet juichen (of treuren

Elke
Vorig jaar was het ook lastig, toen kregen winnaars iets van 2 dagen continue een "session time out", verliezers kregen ook soms een time out, maar zagen na vaak proberen wel dat ze niet geselecteerd waren, dus er was geen duidelijkheid voor een paar dagen.
Ja joh, maak het nog spannender

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben onze ESTA toelating gekregen voor onze reis naar Florida eind deze maand dus ik vrees al dat het niets gaat worden. Vorig jaar werd 1 van de winnaars nl geweigerd via ESTA omdat hij gewonnen had.
Onze blog vanuit Vancouver (reisverslagen van Toronto, Ottawa, Florida, NYC, Washington DC, The Big Island of Hawaii, Rockies,...) - http://ingeenmanuincanada.blogspot.com
Reisverslag van Oost-Canada in 2009 - http://ingeenmanuincanada.reislogger.nl
Klopt niet echt Manu, hij werd geweigerd voor een B visum. Hij kon vanwege strafblad ofzo geen ESTA doen, en zijn B werd geweigerd, dat bleek dus te gaan over het feit dat hij de GC had gewonnen (zonder dat hij het wist), naast het strafblad ging het dus waarschijnlijk over de immigration intent. (Sorry als ik de details fout heb). Was Pitbulltr geloof ik.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ah ok, ik was al bijna ontgoocheld dat ik de VS in mocht 

Onze blog vanuit Vancouver (reisverslagen van Toronto, Ottawa, Florida, NYC, Washington DC, The Big Island of Hawaii, Rockies,...) - http://ingeenmanuincanada.blogspot.com
Wel, dat was het weer voor DV2017... NOT BEEN SELECTED. Fuck.
-
- Amerika-ontdekker
Helaas, hier ook niet gekozen =( ik ga maar voor 3x scheepsrecht volgend jaar.
Of stiekem hopen op een bug, dat niemand nog is gekozen en er een nieuwe loting komt.
Of stiekem hopen op een bug, dat niemand nog is gekozen en er een nieuwe loting komt.
2014 - New York
2013 - New York
2014 - New York
2013 - New York
Haha, die kans is wel heel klein natuurlijk. Volgend jaar zal ook mijn 3de keer zijn. Ach ja.
-
- Amerika-ontdekker
Uiteraard, maar goed de kans dat je hem wint is ook klein.
Maar zoals ik al zei, is het niet dit jaar dan volgend jaar of 1 van de jaren erop
Gewoon door blijven gaan, tot je dromen realiteit worden.
Maar zoals ik al zei, is het niet dit jaar dan volgend jaar of 1 van de jaren erop

Gewoon door blijven gaan, tot je dromen realiteit worden.

2014 - New York
2013 - New York
2014 - New York
2013 - New York
Gek dat we bijna 20 minuten later de enige twee zijn...
Ik ben nog aan het proberen er doorheen te komen. Ik ben het niet geworden in ieder geval, maar nu mijn man z'n nummer nog controleren. Server lijkt plat te liggen, aargh!
-
- Amerika-ontdekker
Ja ik zie dat de server nu ook 'too busy' is. We zijn ook net op tijd geweest gok ik zo, want nu is het bijna onmogelijk om het te checken door overbelasting.
2014 - New York
2013 - New York
2014 - New York
2013 - New York