Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
Re: DV-2012 RESULTATEN ONGELDIG VERKLAARD
ok status check is online! good luck guys!
-
- Amerika-ontdekker
Hi guys,
Helaas! Ronde twee is minder succesvol verlopen dan 2 maanden terug. I guess i'll wait for at least another year....
Wel behoorlijk balen als je al zo dichtbij was. Die centen voor de eerdere vertalingen van onder meer mijn diploma's en zaken meer, jammer,
maar da's geen ramp. Komt goed maar wel erg jammer hoe het is gegaan. In de tussentijd blijf ik ook daar een vrolijk toerist zo nu en dan.
Succes allen, in welke vorm dan ook en we keep in touch!... soon.
Helaas! Ronde twee is minder succesvol verlopen dan 2 maanden terug. I guess i'll wait for at least another year....
Wel behoorlijk balen als je al zo dichtbij was. Die centen voor de eerdere vertalingen van onder meer mijn diploma's en zaken meer, jammer,
maar da's geen ramp. Komt goed maar wel erg jammer hoe het is gegaan. In de tussentijd blijf ik ook daar een vrolijk toerist zo nu en dan.
Succes allen, in welke vorm dan ook en we keep in touch!... soon.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is heel het dubbele nu he... de vreugde om de nieuwe winnaars, maar het verdriet van diegenen die hiermee dus de bevestiging krijgen dat ze er dit jaar echt niet bij zijn...
En ik ben er zeker van dat, hoeveel vreugde je hier nu de komende dagen ook zal zien rondom het winnen, dat iedereen echt ook wel aan de verliezers denkt! Dit jaar nog veel meer dan anders, gezien de situatie.
En ik ben er zeker van dat, hoeveel vreugde je hier nu de komende dagen ook zal zien rondom het winnen, dat iedereen echt ook wel aan de verliezers denkt! Dit jaar nog veel meer dan anders, gezien de situatie.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Mee eens, Elke, dit is een bizar jaar vol met tranen van verdriet en geluk.kastelke schreef:Dat is heel het dubbele nu he... de vreugde om de nieuwe winnaars, maar het verdriet van diegenen die hiermee dus de bevestiging krijgen dat ze er dit jaar echt niet bij zijn...
En hoe staat het met jouw deelname Sten?!
Laatst gewijzigd door Flounder op 15 jul 2011, 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je het tegen mij? Jeroen en ik hebben vorig jaar gewonnen!Flounder schreef:En hoe staat het met jouw deelname?!

En ik leef ontzettend mee met de mensen van dit jaar!
Ok Sten, wist ik niet. 
ben heel benieuwd naar de andere eerdere DV2012 (voormalige) winnaars. Het blijft hier ijzig stil....

ben heel benieuwd naar de andere eerdere DV2012 (voormalige) winnaars. Het blijft hier ijzig stil....

Ik las zojuist dat Georgie (Sophie) er niet bij zit. Maar ze is nog jong, en ze kan het toch weer proberen. Of anderszins: ze is sociaal heel sterk, en dan verwacht ik dat ze via haar netwerk heus een opening vindt.Flounder schreef:Ok Sten, wist ik niet.
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Dat hebben jullie mooi gezegd. Ik vind het persoonlijk heel erg fijn dat er 'aandacht' wordt besteed aan de verliezers. Ik heb het al eerder gezegd vandaag, maar de reacties op het forum zijn echt super, en zonder jullie had ik het niet gekund en dat meen ik echt. Zowel in de happy als de bad times.Sten schreef:Mee eens, Elke, dit is een bizar jaar vol met tranen van verdriet en geluk.kastelke schreef:Dat is heel het dubbele nu he... de vreugde om de nieuwe winnaars, maar het verdriet van diegenen die hiermee dus de bevestiging krijgen dat ze er dit jaar echt niet bij zijn...
Ik ben uiteraard ook echt heel blij voor de winnaars, en ik denk dat het alleen maar goed is dat we zowel stil staan bij de ontzettende vreugde van de winnaars (hell, I know the feeling), alsmede de toch nu wel echt definitieve verliezers van dit jaar. Maar geef niet op, volgend jaar weer een kans!
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Reisverslag Foodie camperreis met peuter naar de Pacific Northwest
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar ondertussen hebben we nog maar 4 winnaars?!
Ik ga vanavond eens door het lijstje van deelnemers lopen, en kijken wie we de afgelopen tijd niet meer op het forum gezien hebben. Dan kan ik die mensen per pb laten weten dat de winnaars bekend zijn, en dat ze dus even moeten nakijken of zij deze keer bij de gelukkigen zijn.
Alhoewel, kan je dit vergeten als je echt heel graag naar de US wilt verhuizen?
Misschien zijn sommigen wel op vakantie momenteel?

Ik ga vanavond eens door het lijstje van deelnemers lopen, en kijken wie we de afgelopen tijd niet meer op het forum gezien hebben. Dan kan ik die mensen per pb laten weten dat de winnaars bekend zijn, en dat ze dus even moeten nakijken of zij deze keer bij de gelukkigen zijn.
Alhoewel, kan je dit vergeten als je echt heel graag naar de US wilt verhuizen?
Misschien zijn sommigen wel op vakantie momenteel?
Elke
- Georgie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Vakantie is een hele goede mogelijkheid.
Vergeet niet dat er zat mensen waren die op 13 mei nog niet eens hadden gekeken of ze uberhaupt gewonnen hadden bij de eerste trekking. De uitslag is nu pas een paar uur bekend, en bovendien stond er dit keer bij om en nabij 15 juli bij, geen concrete datum noch tijdstip. Een herinnering kan wel goed zijn, daarentegen. Het is allemaal zo verwarrend dit jaar, dat sommigen het misschien ook gewoon niet helemaal door hebben. (Ik zelf kan me dat niet voorstellen, maar a la).
Vergeet niet dat er zat mensen waren die op 13 mei nog niet eens hadden gekeken of ze uberhaupt gewonnen hadden bij de eerste trekking. De uitslag is nu pas een paar uur bekend, en bovendien stond er dit keer bij om en nabij 15 juli bij, geen concrete datum noch tijdstip. Een herinnering kan wel goed zijn, daarentegen. Het is allemaal zo verwarrend dit jaar, dat sommigen het misschien ook gewoon niet helemaal door hebben. (Ik zelf kan me dat niet voorstellen, maar a la).
States visited: FL, CA, NV, AZ, NJ, NY, NC, VA, SC, TX, OK, IL, MD, PA, WA, OR, IN, OH, MI, WI, MA, ME, NH, VT, CT, RI
Nou ergens anders beginnen de conspiracy theorists alweer met roepen dat er weer iets mis is gegaan met de trekking. Er zouden namelijk nog geen winnaars uit Nigeria zijn, en uit andere landen hebben zich ook slechts een paar winnaars gemeld. Misschien zijn veel mensen het inderdaad vergeten, of houden ze zich er helemaal niet mee bezig (op 1 mei had ook maar 22% van de winnaars hun status gecheckt). Ik neem aan dat de DOS zich voor deze trekking toch wel beter heeft voorbereid 

helaas weer niet gewonnen ben aan d eene kant erblij om zou voort mij behoorlijk zuur zijn als ik win vanwege een fout 

Sneeuwbal die lawine potentie heeft? Vraag me af hoe lang deze loterij nog stand houdt? Toch blijf ik het iets heel moois vinden.SemJes schreef:Nou ergens anders beginnen de conspiracy theorists alweer met roepen dat er weer iets mis is gegaan met de trekking. Er zouden namelijk nog geen winnaars uit Nigeria zijn, en uit andere landen hebben zich ook slechts een paar winnaars gemeld. Misschien zijn veel mensen het inderdaad vergeten, of houden ze zich er helemaal niet mee bezig (op 1 mei had ook maar 22% van de winnaars hun status gecheckt). Ik neem aan dat de DOS zich voor deze trekking toch wel beter heeft voorbereid
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hier hebben we ook nog maar 4 winnaars, wat abnormaal laag is. En 3 ervan zijn Belgen, dus zowat omgekeerd evenredig met het aantal aanmeldingen.
Maar... We hebben ongeveer 75 mensen die zich hier gemeld hebben als deelnemer aan de loterij... En gisteren heb ik ongeveer 35 van die mensen aangeschreven om hen te informeren over wat er zich de afgelopen maanden afgespeeld heeft, en dat er een nieuwe trekking is geweest. Van die 35 mensen is de meerderheid al maanden niet meer op het forum geweest... Sommigen zijn zelfs in 2011 helemaal niet meer hier geweest. Natuurlijk, wij zijn niet de loterij zelf. Maar ik zou denken dat, als je echt heel graag naar Amerika gaat, dat je dan toch ook wel wat meer rond zou hangen op een Amerika forum? Dus ik vraag me nu af van hoeveel van die mensen dat ik reactie terug ga krijgen.
Maar... We hebben ongeveer 75 mensen die zich hier gemeld hebben als deelnemer aan de loterij... En gisteren heb ik ongeveer 35 van die mensen aangeschreven om hen te informeren over wat er zich de afgelopen maanden afgespeeld heeft, en dat er een nieuwe trekking is geweest. Van die 35 mensen is de meerderheid al maanden niet meer op het forum geweest... Sommigen zijn zelfs in 2011 helemaal niet meer hier geweest. Natuurlijk, wij zijn niet de loterij zelf. Maar ik zou denken dat, als je echt heel graag naar Amerika gaat, dat je dan toch ook wel wat meer rond zou hangen op een Amerika forum? Dus ik vraag me nu af van hoeveel van die mensen dat ik reactie terug ga krijgen.
Elke
Is dat zo? Ik heb de voorgaande jaren nooit bijgehouden of opgelet... Maar ik vind dat nog veel gezien de kans zo ontzettend klein is dat je kunt winnen. Je zou bijna denken dat het een wonder is dat er überhaupt een winnaar onder de forumleden is...kastelke schreef:Hier hebben we ook nog maar 4 winnaars, wat abnormaal laag is.
Sandy
-
- Amerika-expert
Het zal toch niet zo zijn dat er nu geen landen of verkeerde landen quote is toegepast?SemJes schreef:Nou ergens anders beginnen de conspiracy theorists alweer met roepen dat er weer iets mis is gegaan met de trekking. Er zouden namelijk nog geen winnaars uit Nigeria zijn, en uit andere landen hebben zich ook slechts een paar winnaars gemeld. Misschien zijn veel mensen het inderdaad vergeten, of houden ze zich er helemaal niet mee bezig (op 1 mei had ook maar 22% van de winnaars hun status gecheckt). Ik neem aan dat de DOS zich voor deze trekking toch wel beter heeft voorbereid
Dat zou wel heel erg stom zijn.....
AA is zowat het grootse nederlandstalige board waar potentiële winnaars zich verzamelen, gezien de onderstaande resultaten dus ni echt een wonderSandy schreef:Is dat zo? Ik heb de voorgaande jaren nooit bijgehouden of opgelet... Maar ik vind dat nog veel gezien de kans zo ontzettend klein is dat je kunt winnen. Je zou bijna denken dat het een wonder is dat er überhaupt een winnaar onder de forumleden is...kastelke schreef:Hier hebben we ook nog maar 4 winnaars, wat abnormaal laag is.
Diversity Visa Lottery results
2011
- Nederland 139
- België 94
2010
- Nederland 200
- België 117
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ben even gaan kijken, en eigenlijk verschoot ik heel erg van wat ik zag:
DV-2009: 15 winnaars
DV-2010: 4 winnaars
DV-2011: 6 winnaars
DV-2012: aanvankelijk 14 winnaars (waarvan sommigen ook nog een partner hadden die wonnen, in totaal dus 17), en nu voorlopig 4 winnaars
Dat terwijl we 3 jaar geleden nog een veel klein forum waren dan nu! Veel mensen hebben zich wel achteraf, na het winnen, pas aangemeld, en we hebben nooit nog iets van hen gehoord.
Maar we hebben nu maar 1 Nederlander, en dat vind ik weinig. Dus hopelijk komen er de komende week nog mensen binnen die gewonnen hebben. Van de ongeveer 35 mails die ik gisteren verstuurd heb, hebben 25 mensen het nog niet gelezen. Zijn misschien op vakantie. Of ze hebben zich ondertussen bedacht en willen niet meer verhuizen.
DV-2009: 15 winnaars
DV-2010: 4 winnaars
DV-2011: 6 winnaars
DV-2012: aanvankelijk 14 winnaars (waarvan sommigen ook nog een partner hadden die wonnen, in totaal dus 17), en nu voorlopig 4 winnaars
Dat terwijl we 3 jaar geleden nog een veel klein forum waren dan nu! Veel mensen hebben zich wel achteraf, na het winnen, pas aangemeld, en we hebben nooit nog iets van hen gehoord.
Maar we hebben nu maar 1 Nederlander, en dat vind ik weinig. Dus hopelijk komen er de komende week nog mensen binnen die gewonnen hebben. Van de ongeveer 35 mails die ik gisteren verstuurd heb, hebben 25 mensen het nog niet gelezen. Zijn misschien op vakantie. Of ze hebben zich ondertussen bedacht en willen niet meer verhuizen.
Elke
Die mensen kunnen er in ieder geval niet al te erg mee bezig zijn, dat lijkt me duidelijk! Ben heel benieuwd wat de komende dagen gaat brengen.
Zag net deze reactie:
Zag net deze reactie:
Het lijkt bijna alsof ze Nigeria eruit hebben gehaald en per ongelijk gekwalificeerd hebben als land wat niet meer mee mag doen ofzo. Maar aan de andere kant is het natuurlijk een land wat dan weliswaar een van de meeste winnaars naar de VS zendt, ook een van de kleinste kansen heeft om te winnen vanwege de vele aanmeldingen.I am reporting from Calabar, Nigeria. Not a single person, i say not a single person have won in a town of over 250,000 people. I work in an internet cafe, we help people apply for the lottery. I have checked over 600 entries so far, not a single winner. I repeat not a single winner. I don't know whats going on. I was a previous selectee, but now a July 15 non selectee. I think KCC have some questions to answer.