Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: slow-chat
- Marcel87
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: DV-2010: slow-chat
Ik las op een andere forum dat op http://www.dvlottery.state.gov/ een paar minuten lang mogelijk was om je status te checken ( wat eigenlijk pas op 1 juli beschikbaar is ).
Nu is de hele website offline
Nu is de hele website offline
-
- Amerikafan
- Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!
Ohhhh.. dat had ik graag willen weten! Had dan gelijk gecheckt!
Ach ja, voor hetzelfde geld waren dat de resultaten van afgelopen jaar of zo....of gewoon een compleet foute lijst. Toch nog maar even wachten (duurt wel erg lang, dat wachten)

Ik volg deze post ook een poos. Veel succes. Ik hoop op VEEL grote witte enveloppen voor forumleden. Sterkte.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik ook en ik hoop echt voor een paar forumleden dat ze binnenkort juichend op dit topic komen.
Marjon
Marjon
Als ik nu de site aanklik krijg ik dit in beeld: http://www.dvlottery.state.gov verzoekt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “do something!!”
?????????????????????????????????????????
gr Judy
?????????????????????????????????????????

gr Judy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat ze doorhadden dat er een probleempje was met hun website, en dat ze daar nu volop aan aan 't werken zijn.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
He jammer......dus de gedachte dat we stiekum alvast van de uitslag konden genieten kunnen we ook laten varen
.
Is het toch ondertussen alweer 7 Mei.Van vorige jaren heb ik wel eens 3 mei voorbij zien gaan, maar voor de rest weet ik niet wanneer andere jaren de eerste brieven in de bus vallen.....jullie?
gr Judy

Is het toch ondertussen alweer 7 Mei.Van vorige jaren heb ik wel eens 3 mei voorbij zien gaan, maar voor de rest weet ik niet wanneer andere jaren de eerste brieven in de bus vallen.....jullie?
gr Judy
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bekijk het zo: onze hoop is nu nog niet de grond ingeboord. 

Elke
- Bandido
- Amerika-expert
Mijn brief had ik drie jaar geleden al medio april.judy schreef:Van vorige jaren heb ik wel eens 3 mei voorbij zien gaan, maar voor de rest weet ik niet wanneer andere jaren de eerste brieven in de bus vallen.....jullie?
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerikafan
Best wel moeilijk, dat wachten. Zeker als je ziet dat andere continenten al lang hun brieven hebben. Krijg bijna het gevoel dat ze geen Europeanen meer willen 

Dat was nou net niet wat ik wilde horen BandidoMijn brief had ik drie jaar geleden al medio april.

gr Judy
Laatst gewijzigd door judy op 07 mei 2009, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Baia
- Amerikakenner
- Locatie: Pendel tussen Riemst (Bel) - Antwerpen (Bel) - Oss (Ned)
- Contacteer:
Kan het er mee te maken hebben dat dit jaar Rusland opnieuw mag mee doen? Dat zal toch wel voor een pak meer inschrijvingen gezorgd hebben of niet?
- Bandido
- Amerika-expert
Zo bedoelde ik het natuurlijk niet! Maar ja, natuurlijk leef ik oprecht met iedereen mee. Ik gun het iedereen hier ook.judy schreef:Dat was nou net niet wat ik wilde horen Bandido......En nu zit jij lekker vanuit Amerika dit alles gade te slaan!! Nou het zij je gegunt en ik denk vast dat jij ook met ons mee duimt.Ben ik wel nog nieuwsgierig........jij hebt 3 jaar geleden gewonnen,dus ben jij waarschijnlijk 2 jaar geleden heen gegaan.Is het nu een beetje geworden zoals je verwacht had
![]()
Maar ja, met mij gaat het heel goed. Het is wat ik had verwacht en meer! Ik ben goed gesetteld in de VS, leuke baan, leuk huis, leuke vriendenkring. Het ging allemaal redelijk vanzelf eigenlijk. Of ik heb gewoon geluk gehad, dat kan natuurlijk ook. Nou scheelde het wel dat mijn partner al in Amerika woonde en mijn landing dus wat "zachter" was. Maar niettemin moet je de rest (werk vooral) nog steeds wel zelf doen. Verder is het een heerlijk land om in te wonen, maar dat hoef ik jullie allemaal niet te vertellen.
Overigens was de periode na het krijgen van DE brief nog wel even heel spannend. Het duurde nog ruim een jaar voordat ik eindelijk mijn interview had. En mijn case nummer was medium tot hoog en dat betekent dat mijn kans meer dan gemiddeld was om de GC uiteindelijk toch niet te krijgen. Daar was ik toch wel wat zenuwachtig onder.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Nou het is vandaag de 8e.... Das 7 dagen na de 1e (De 'officiele' vanaf-datum van verzenden, toch?) verzenden duurt 4-7 werkdagen (waar ik dat vandaan haal, geen idee... denk dat ik nog slaap, maar het klinkt logisch
)
Dus.... laten we hopen dat we nog voor de lunch een aantal winnaars hebben... Het heeft nu wel lang genoeg geduurt nietwaar?!
Hihi, misschien besluiten ze wel om al ons Belgen en Nederlanders een kans te geven dit jaar, met Obama en all, en is het daarom vertraagd...
Postzakken zijn te zwaar...

Dus.... laten we hopen dat we nog voor de lunch een aantal winnaars hebben... Het heeft nu wel lang genoeg geduurt nietwaar?!

Hihi, misschien besluiten ze wel om al ons Belgen en Nederlanders een kans te geven dit jaar, met Obama en all, en is het daarom vertraagd...

-
- Amerikafan
En helaas..... weer geen grote witte enveloppe uit Kentucky bij de post.
Heb tot nu toe alleen wat gelezen over mensen in Turkije (hebben ook een EU nummer), Finland en Ukraine. Ben erg benieuwd wanneer de eerste Belgen en Nederlanders aan de beurt zijn.
Heb tot nu toe alleen wat gelezen over mensen in Turkije (hebben ook een EU nummer), Finland en Ukraine. Ben erg benieuwd wanneer de eerste Belgen en Nederlanders aan de beurt zijn.
- coukie
- Amerikafan
- Partner van: Erwin
Hier ook weer niks vandaag, kan mijn zenuwen bijna niet meer onder controle houden.............Het duurt nu toch wel een bikke lang se.
Iedere keer hier word gepost hoop ik op een gelukkige
Ik zeg altijd bij mezelf ik post hier niks want ik weet dat vele hartjes sneller gaan slaan maar nu doe ik het toch
maar ik moet mn zenuwen toch ergens op uitwerken he hihi lol 
Iedere keer hier word gepost hoop ik op een gelukkige

Ik zeg altijd bij mezelf ik post hier niks want ik weet dat vele hartjes sneller gaan slaan maar nu doe ik het toch

Received Green Card Jan 2014
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
Became US citizen Nov 2019
# finally home!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maureen, hier in de slow-chat mag je posten zoveel je wilt, daar ga je niemand een hartaanval mee bezorgen. 
't Was een goed voorstel (van Marcel?) om hier effe een apart topic voor te openen.
Heb jij de eventuele documenten naar je adres in de VS laten sturen, of naar een adres in Belgie?

't Was een goed voorstel (van Marcel?) om hier effe een apart topic voor te openen.
Heb jij de eventuele documenten naar je adres in de VS laten sturen, of naar een adres in Belgie?
Elke
-
- Amerika-ontdekker
Wat?! Heeft een van ons als eerste de NL ontvangen? Wow, het wordt nu echt spannend.
- Marcel87
- Amerikakenner
Het scheelt inderdaad een hoop hartverzakkingen met dit topic!
Nu is de vraag of Zyhan? de eerste brief heeft ontvangen of niet.
Hopelijk komt snel het verlossende antwoord. We zijn inmiddels al op 9 mei , en je zou denken dat de eerste toch al een brief moeten hebben......
Ik wacht nog steeds VOL verwachting op het verlossende telefoontje van mijn Tante dat de brief binnen is!
I keep my fingers crossed!
Nu is de vraag of Zyhan? de eerste brief heeft ontvangen of niet.
Hopelijk komt snel het verlossende antwoord. We zijn inmiddels al op 9 mei , en je zou denken dat de eerste toch al een brief moeten hebben......
Ik wacht nog steeds VOL verwachting op het verlossende telefoontje van mijn Tante dat de brief binnen is!
I keep my fingers crossed!
- RiverCola
- Amerika-expert
De reactie van Zyhan is nogal cryptisch.....ik denk aan een geintje (maar dan wel een beetje een vreemde
)

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht