Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

interview domper (tax return vergeten!)update!!

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: interview domper (tax return vergeten!)update!!

Bericht door kastelke »

Eind goed, al goed! :D
Van harte proficiat! En wat zijn nu je verdere plannen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
OscarG
Amerikakenner

Re: interview domper (tax return vergeten!)update!!

Bericht door OscarG »

Dankje!

Plan is: 24 juli naar de US met de hond ook mee en 9 augustus trouwen!
Ben nog druk bezig om het huis te verkopen, zaterdag komt er een kijker voor de 2e keer kijken, dus ik hoop dat die dan een bod uitbrengen maandag. Is dat niet het geval, dan start ik het verhuur traject wat ik al heb voorbereid. Ik heb toestemming van de bank om te verhuren als ik een vergunning via de leegstandswet kan krijgen en ik heb bij de gemeente al toestemming om die aan te vragen, dus dat zit goed.
Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you did not do than by the things you did. So, throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. ~Mark Twain
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer