Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2012 info + deelnemers
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: DV-2012 info + deelnemers
Hoe ben je er dan ondertussen achter gekomen?
Misschien wil je je even hier voorstellen: viewforum.php?f=17
Ondertussen heb ik je al opgenomen in het lijstje van de winnaars.
Misschien wil je je even hier voorstellen: viewforum.php?f=17
Ondertussen heb ik je al opgenomen in het lijstje van de winnaars.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-ontdekker
hoe ik er ben achter gekomen is puur geluk.
Ik had me terug ingeschreven voor DV2013 en was aan het surfen en dromen, zo kwam ik op de site waar je je status kon nakijken. ik was nog te vroeg voor de lotterij van dit jaar en dcaht, ach, ik zal de gegevens van vorig jaar eens ingeven om te zien wat het geeft als je niet gewonnen hebt.
Wat ik toen zag kon ik niet geloven, heb het zeker 20 maal opnieuw gelezen en aan iemand laten lezen. Ik had gewonnen!!
Nog steeds vraag ik me af hoe het komt dat ik geen brief heb ontvangen.
Alleen hoop ik nu uit de grond van mijn hart dat ik niet te laat ben met alle papieren op te sturen.
Ook vraag ik me af wat de tijdspanne ongeveer gaat zijn aangezien de gesprekken al begonnen zijn. En of je inderdaad 6 maanden na het interview moet vertrekken, want as wel heel snel hoor.
Enig idee? Mijn case nummer is 20XXX. (ps, waarom zegt niemand zijn casenummer voluit?)
Ik had me terug ingeschreven voor DV2013 en was aan het surfen en dromen, zo kwam ik op de site waar je je status kon nakijken. ik was nog te vroeg voor de lotterij van dit jaar en dcaht, ach, ik zal de gegevens van vorig jaar eens ingeven om te zien wat het geeft als je niet gewonnen hebt.
Wat ik toen zag kon ik niet geloven, heb het zeker 20 maal opnieuw gelezen en aan iemand laten lezen. Ik had gewonnen!!
Nog steeds vraag ik me af hoe het komt dat ik geen brief heb ontvangen.
Alleen hoop ik nu uit de grond van mijn hart dat ik niet te laat ben met alle papieren op te sturen.
Ook vraag ik me af wat de tijdspanne ongeveer gaat zijn aangezien de gesprekken al begonnen zijn. En of je inderdaad 6 maanden na het interview moet vertrekken, want as wel heel snel hoor.
Enig idee? Mijn case nummer is 20XXX. (ps, waarom zegt niemand zijn casenummer voluit?)
http://kathleen-vw.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de site stond toch duidelijk dat de uitslag alleen bekend gemaakt werd de site door te controleren of je gewonnen hebt en dat er geen brieven verstuurd worden.kathleen.vw schreef:Nog steeds vraag ik me af hoe het komt dat ik geen brief heb ontvangen.
-
- Amerika-ontdekker
Had me laten wijsmaken dat ze het opstuurden in een witte evelop.
Stom van me he.
Stom van me he.

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat was "jaren geleden" zo.
Ondertussen zijn ze meegegaan naar de moderne tijd. (met alle gevolgen vandien, o.a. die valse trekking eerder dit jaar, maar al die stress is dan waarschijnlijk ook totaal voorbijgegaan aan jou)

Elke
-
- Amerika-newbie
Kathleen, let me know als je daar woont. Dan trouw ik met je en kan ik ook ineens binnen 

-
- Amerika-ontdekker
ben je rijk en knap?

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als hij rijk was, dan kocht hij zich een green card, zonder de last van een vrouw. 

Elke
-
- Amerika-newbie
Hoe rijk en hoe knap moet die dan wel niet zijnkathleen.vw schreef:ben je rijk en knap?

-
- Amerika-ontdekker
haha, zonder last van een vrouw.kastelke schreef:Als hij rijk was, dan kocht hij zich een green card, zonder de last van een vrouw.
Dan moet die wel alles zelf gaan doen: wassen, koken, kuisen, strijken, ...
Een vrouw is een meerwaarde, geen last

-
- Amerika-newbie
kathleen.vw schreef:ben je rijk en knap?

Rijk: ik ben rijk aan ervaring, much more important!

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bob uit -neem ik aan- de Kempen, misschien kan je al eens starten met je hier voor te stellen:
viewforum.php?f=17
Al dan niet met foto.
viewforum.php?f=17
Al dan niet met foto.
Elke
-
- Amerika-newbie
OK done!
Ben jij van Kasterlee geëmigreerd? Nog steeds gelukkig en geen spijt?
Ben jij van Kasterlee geëmigreerd? Nog steeds gelukkig en geen spijt?
[quote="Debster"][quote="Debster"]1. Deelnemer: Debster
2. Heb je ook een partner die meedoet? Nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 3x
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? zelf
5. Wanneer zag je dat je gewonnen had? : 20jul2011
6. Case Number EU 00011xxx
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug? 29jul2011
8. Datum ontvangst 2de brief : 7 okt 2011
9. Datum en plaats interview : 6dec2011 Amsterdam/ nu 05dec2011 Amsterdam
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen : Orlando, Florida
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? 3x
5. Wanneer zag je dat je gewonnen had? : 20jul2011
6. Case Number EU 00011xxx
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug? 29jul2011
8. Datum ontvangst 2de brief : 7 okt 2011
9. Datum en plaats interview : 6dec2011 Amsterdam/ nu 05dec2011 Amsterdam
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen : Orlando, Florida
1. Deelnemer: Centrino
3. Hoe vaak heb je in totaal al deelgenomen? 9 keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
5. Wanneer zag jij dat je gewonnen hebt?: 15 juli 2011
6. Case Number EU : EU000199xx
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug? 19 juli 2011
8. Datum ontvangst 2de brief: 9 december 2011
9. Datum en plaats interview: 23 februari 2012, Brussel
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen? Nog te bepalen.
3. Hoe vaak heb je in totaal al deelgenomen? 9 keer
4. Heb je het zelf ingevuld, of betaal je een bureau? Zelf ingevuld
5. Wanneer zag jij dat je gewonnen hebt?: 15 juli 2011
6. Case Number EU : EU000199xx
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug? 19 juli 2011
8. Datum ontvangst 2de brief: 9 december 2011
9. Datum en plaats interview: 23 februari 2012, Brussel
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen? Nog te bepalen.
Het recentste "visa bulletin" laat een geweldige sprong zien van 16500 (januari) naar 22000 (februari): http://www.travel.state.gov/visa/bullet ... _5630.html
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
De laatste stap! Voel je je er klaar voor? 
't Is Eigenlijk spijtig dat we het niet beter kunnen opvolgen wat winnaars die zich hier gemeld hebben, uiteindelijk doen. Sommigen blijven regelmatig het forum bezoeken, maar velen ook weer niet. Ik heb ooit een systematisch iedereen aangeschreven waarvan we wel gehoord hadden dat ze gewonnen hadden, maar niet of ze effectief afgereisd zijn. Maar daar kwam weinig reactie op. Ik gok dat ze dus niet vertrokken zijn.

't Is Eigenlijk spijtig dat we het niet beter kunnen opvolgen wat winnaars die zich hier gemeld hebben, uiteindelijk doen. Sommigen blijven regelmatig het forum bezoeken, maar velen ook weer niet. Ik heb ooit een systematisch iedereen aangeschreven waarvan we wel gehoord hadden dat ze gewonnen hadden, maar niet of ze effectief afgereisd zijn. Maar daar kwam weinig reactie op. Ik gok dat ze dus niet vertrokken zijn.
Elke
Voor het interview heb ik - denk ik - al alle documenten klaar. Alleen een lijst van inentingen heb ik niet. In België bestaat er voor zover ik weet geen inentingsboekje, zoals dat in Nederland wel bestaat.kastelke schreef:De laatste stap! Voel je je er klaar voor?
Voor de stap naar Amerika ben ik mentaal klaar. Ik wacht nog tot na het interview om praktische voorbereidingen te treffen. Ook over het "waar" en "wanneer" moet ik nog een paar knopen doorhakken.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er bestaat wel zo'n boekje, maar het bijhouden van inentingsgegevens is later pas ingevoerd, dus mensen van onze leeftijd kunnen die gegevens niet meer recupereren.
Wij hadden in de aanloop naar onze emigratie tussendoor telkens al inentingen genomen bij onze huisarts, dus tegen de tijd dat het zover was, waren we al in orde. Dus je zou even bij je huisarts langs kunnen gaan, want ik dacht dat bij sommige dingen er tussenperiodes van enkele maanden moeten zitten.
Wij hadden in de aanloop naar onze emigratie tussendoor telkens al inentingen genomen bij onze huisarts, dus tegen de tijd dat het zover was, waren we al in orde. Dus je zou even bij je huisarts langs kunnen gaan, want ik dacht dat bij sommige dingen er tussenperiodes van enkele maanden moeten zitten.
Elke
-
- Amerika-ontdekker
Hierbij een update:
1. Deelnemer: Kathleen
2. Heb je ook een partner die meedoet? nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? eerste keer
5. Wanneer zag je dat je gewonnen had? : 11 november 2011
6. Case Number EU 20XXX
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug? 18 november 2011 letter returned
, 2nd letter 30 november 2011
8. Datum ontvangst 2de brief: 09 december 2011
9. Datum en plaats interview 28 februari 2012, brussels
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen? Island Park, Idaho, op 29 februari 2012 vertrek ik op vakantie, dan kom ik effe terug om alles te regelen en ben ik riebedebie
1. Deelnemer: Kathleen
2. Heb je ook een partner die meedoet? nee
3. Hoe vaak heb je in totaal (beiden) al deelgenomen? eerste keer
5. Wanneer zag je dat je gewonnen had? : 11 november 2011
6. Case Number EU 20XXX
7. Wanneer stuurde jij de documenten terug? 18 november 2011 letter returned

8. Datum ontvangst 2de brief: 09 december 2011
9. Datum en plaats interview 28 februari 2012, brussels
10. Wanneer vertrek je en in welke staat ga je je (voorlopig) vestigen? Island Park, Idaho, op 29 februari 2012 vertrek ik op vakantie, dan kom ik effe terug om alles te regelen en ben ik riebedebie

Laatst gewijzigd door kathleen.vw op 10 dec 2011, 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 8172 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-