Ja, al minstens sinds DV-2012.Amerikanist schreef:Dit viel me wel op trouwens:
"After the entry period opens October 2, we recommend early entry, and we strongly encourage applicants not to wait until the last week of the registration period to enter."
Staat dat er altijd?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2014 Slow Chat
Re: DV-2014 Slow Chat
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Was vroeger de inschrijvingsperiode niet langer? Omdat de inschrijvingsperiode niet zo echt lang is, denk ik dat ze willen vermijden dat mensen die allerlaatste dag nog gaan inschrijven, waardoor de servers plat kunnen gaan.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik had ook weer een hoop gedoe met de fotograaf. Voor volgend jaar zorg ik dat ik alles heb om zelf een goede foto te maken.movingon schreef:grrrr fotograaf heeft verkeerde foto's gemaakt, zonder schouders..... Maandag weer terug (eerlijk toegeven: zelf ook niet helemaal opgelet....)
Ben dus wel aan de late kant met inschrijven...
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op het lijstje met fotografen die weten hoe ze zo'n foto moeten nemen, staat niemand in jullie buurt?
Bij deze dan nog eens een oproep: heb je een foto laten maken bij een fotograaf, en het was van de 1ste keer juist, geef hier dan naam + adres van die fotograaf door! Het kan andere forumleden kopzorgen besparen.
Bij deze dan nog eens een oproep: heb je een foto laten maken bij een fotograaf, en het was van de 1ste keer juist, geef hier dan naam + adres van die fotograaf door! Het kan andere forumleden kopzorgen besparen.
Elke
- Dickstar
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Zojuist ingeschreven. Duimen maar weer. Ik kan niet wachten om Florida tot mijn woonplaats te maken. Ik ben dat kloteweer hier nu alweer zat.
Nee helaas, en er staat ook op de website van het consulaat dat deze fotograven zelf hebben aangegeven dat ze het kunnen, met een disclaimer van het consulaat dat ze niet garanderen dat de fotografen het ook kunnen.....kastelke schreef:Op het lijstje met fotografen die weten hoe ze zo'n foto moeten nemen, staat niemand in jullie buurt?
Ik hoop dat ze er nog digitaal instaan bij de fotograaf en dat hij het dan juist kan afdrukken.
States etc.: CA, CO, CT, DC, FL, GA, ID, MA, MD, MT, NC, NV, NY, PR, RI, SC, TX, OR, UT, VA,WA, WY
Maarten's fotohoek Arnhem (Zuid) http://www.maartensfotohoek.nl/Bij deze dan nog eens een oproep: heb je een foto laten maken bij een fotograaf, en het was van de 1ste keer juist, geef hier dan naam + adres van die fotograaf door! Het kan andere forumleden kopzorgen besparen.
Amerikaanse maat geen enkel probleem. Foto's kunnen ook digitaal worden aangeleverd.
Wij hebben het destijds bij Ron Moes laten doen in Nijmegen.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 12&t=37296Hier Kan je je adres voor de foto's doorgeven.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Fiscal year 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008
Grand total 55,058 54,162 55,027 51,565 54,115 47,715 45,450 43,368 50,810 48,044 48,151 46,145 40,076 46,633
2009 2010
48,030 51,312
Interessant weetje:
Het aantal toegekende visa voor de voorbije jaren!
Grand total 55,058 54,162 55,027 51,565 54,115 47,715 45,450 43,368 50,810 48,044 48,151 46,145 40,076 46,633
2009 2010
48,030 51,312
Interessant weetje:
Het aantal toegekende visa voor de voorbije jaren!
-
- Amerika-expert
Wij hebben ze zelf gemaakt dit keer.
Was eigenlijk super makkelijk.
Maak de foto bij een lichte muur en hou de ruimte er omheen wat groter dan vereist zodat je naderhand makkelijker kan croppen.
Maak de foto bij een lichte muur en hou de ruimte er omheen wat groter dan vereist zodat je naderhand makkelijker kan croppen.
-
- Amerikakenner
Ik heb dit ook gedaan, heel makkelijk, alleen een beetje opletten met de schaduwen.Staceybeesie schreef:Wij hebben ze zelf gemaakt dit keer.
-
- Amerika-expert
Als je een stukje van de muur vandaan stapt scheelt dat al een heel stuk.
-
- Amerikakenner
Hangt af van plaats tot plaats, wij hebben slechts een kleine witte muur, voortdurend lichtinval en kleurzweem van de andere muren.Staceybeesie schreef:Als je een stukje van de muur vandaan stapt scheelt dat al een heel stuk.
Niet dat ons huis een kleurboek is maar paars overheerst wel een beetje. Het was een beetje zoeken en creatief denken.

-
- Amerika-expert
Onze muur was beige. Er stond in de voorschriften niet dat het wit moest zijn. Alleen licht.
Paars, daarentegen geeft wel een probleem :mrgreen:
Paars, daarentegen geeft wel een probleem :mrgreen:
-
- Amerika-ontdekker
In Florida regent het anders vaak zat.Dickstar schreef:Zojuist ingeschreven. Duimen maar weer. Ik kan niet wachten om Florida tot mijn woonplaats te maken. Ik ben dat kloteweer hier nu alweer zat.

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
En hoe. Tijdens mijn zonvakantie afgelopen zomer kregen we het laatste weekend Isaac op bezoek.Weedwacker schreef:
In Florida regent het anders vaak zat.
Maar toch zou ik liever in die vochtige hete bende wonen dan hier, want hier is geen Amerika.
-
- Amerika-newbie
Ik ben al een paar uur aan het zoeken maar kom mijn antwoord niet tegen. Dus stel toch maar even de vraag, mocht dit al ergens staan, dan sorry 
Ik wil mij inschrijven voor de dv 2014, daarbij heb ik de volgende vragen
1. moet ik mijn vriendin (niet getrouwd, wel samenwonend) haar gegevens invullen bij 'spous' or family, of uberhaupt ergens op mijn aanvraag?? (ze wil mee!)
2. Wanneer 1 van ons wint, moeten we dan trouwen of is er ook een mogelijkhied om iemand mee te nemen die geen familiy of aangetrouwd is (in mijn geval mijn vriendin dus)
3. Mocht het nodig zijn om te trouwen, moet dit dan voor het (eventuele) interview?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!

Ik wil mij inschrijven voor de dv 2014, daarbij heb ik de volgende vragen
1. moet ik mijn vriendin (niet getrouwd, wel samenwonend) haar gegevens invullen bij 'spous' or family, of uberhaupt ergens op mijn aanvraag?? (ze wil mee!)
2. Wanneer 1 van ons wint, moeten we dan trouwen of is er ook een mogelijkhied om iemand mee te nemen die geen familiy of aangetrouwd is (in mijn geval mijn vriendin dus)
3. Mocht het nodig zijn om te trouwen, moet dit dan voor het (eventuele) interview?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
-
- Amerikakenner
Volgens mij dien je beter een aparte aanvraag voor je vriendin in. Trouwen moet voor het interview.
Eigenlijk dien je al getrouwd te zijn op het moment van de aanvraag. Dat lijkt overigens veel beter.
Maar indien je wint en je wordt uitgenodigd op het consulaat voor het interview zullen ze toch wat meer vragen stellen
indien je na deelname getrouwd bent.
Misschien zijn er andere forumleden die je beter kunnen helpen omtrent jouw vraag.
Wat betreft de extra vragen op het interview omtrent koppels die getrouwd zijn na deelname, kan ik je wel het volgende zeggen.
Dit kunnen ze vragen (beide worden apart ondervraagd):
Wanneer jullie voor het laatst geslachtsgemeenschap hebben gehad?
Wat is de kleur van een bepaalde muur in de woonkamer?
Wat is de kleur van een bepaald attribuut in het huis?
Dit is om fraude tegen te gaan, omdat in Afrikaanse landen nogal wat fraude gepleegd werd na het winnen van greencards.
Mensen probeerden bv single winnaars om te kopen, om zo een verblijfsvergunning in de macht slepen.
Ik heb het ook maar van een andere forum dus, dit is maar om je een idee te geven.
Succes!
Eigenlijk dien je al getrouwd te zijn op het moment van de aanvraag. Dat lijkt overigens veel beter.
Maar indien je wint en je wordt uitgenodigd op het consulaat voor het interview zullen ze toch wat meer vragen stellen
indien je na deelname getrouwd bent.
Misschien zijn er andere forumleden die je beter kunnen helpen omtrent jouw vraag.
Wat betreft de extra vragen op het interview omtrent koppels die getrouwd zijn na deelname, kan ik je wel het volgende zeggen.
Dit kunnen ze vragen (beide worden apart ondervraagd):
Wanneer jullie voor het laatst geslachtsgemeenschap hebben gehad?
Wat is de kleur van een bepaalde muur in de woonkamer?
Wat is de kleur van een bepaald attribuut in het huis?
Dit is om fraude tegen te gaan, omdat in Afrikaanse landen nogal wat fraude gepleegd werd na het winnen van greencards.
Mensen probeerden bv single winnaars om te kopen, om zo een verblijfsvergunning in de macht slepen.
Ik heb het ook maar van een andere forum dus, dit is maar om je een idee te geven.
Succes!
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je kan aantonen dat jullie al een ernstige relatie hadden vooraleer je deelnam, dan zal het allemaal niet zo erg zijn. Het wordt verdacht als iemand pas een relatie krijgt nadat hij/zij vernomen heeft een winnaar te zijn. Maar zelfs dan, ik denk dat we hier met Jacqueline en (naam vergeten) ooit een koppel gehad hebben die elkaar nog niet zo lang kenden, en dus redelijk holderdebolder getrouwd zijn nadat een van hen gewonnen had. Dat is totaal geen probleem geweest.
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht