Even een kleine update van mij want ik ben een beetje stil geweest haha.
Ik woon nu 1 maand in de VS en ik kan niet anders zeggen: GEWELDIG!!! Ik ben echt supergelukkig hier en wil echt nooit meer weg. Wat een geweldig land is het toch en de mensen in het zuiden zijn echt heel vriendelijk.
Ik had binnen 1 week mijn SSN en "studeer" nu voor mijn rijbewijs. Beetje onhandig dat je 2 bewijzen van residentie moet hebben om je rijbewijs hier te halen en ze zijn nog kieskeurig ook. Dus zodra het eerste bankafschrift en de electriciteitsrekening binnenkomen waar mijn naam ook op staat kan ik op voor mijn rijbewijs.
Vandaag sinds jaren een echte Easter gevierd met de kinderen en dat was ook erg leuk. Verder geniet ik ontzettend van alle natuur om me heen en vooral de wijdsheid.
Mijn lief heeft ook al een pistool voor me gekocht dus qua schieten burger ik al aardig in haha. Ik heb wel een roze pistool met zowat alle mogelijke veiligheidsopties want ik vind het best wel eng. Aan de andere kant, je kunt er maar beter mee om leren gaan nietwaar? Alhoewel het dan wel bizar is om binnen je eerste maand als nieuwbakken inwoner al een pistool te hebben (op mijn liefs naam geregistreerd hoor).
Elke winkel is voor mij weer een ervaring op zich en alhoewel ik echt niet wereldvreemd ben voel ik me soms toch echt wel een beetje Alice in Wonderland hier. Maar ik geniet met volle teugen en alhoewel ik wel dacht dat ik al snel wel een beetje heimwee zou krijgen heb ik Nederland nog geen moment gemist eigenlijk. Hopelijk blijft dat zo
Mijn spullen varen momenteel op de boot en die hoop ik hier 25 mei binnen te krijgen dus dat gaat feest worden dan.
Iedereen nogmaals enorm bedankt voor alle goede tips en adviezen. Zonder jullie hulp was het allemaal lang niet zo soepel gegaan en kon ik hier veel minder genieten omdat ik dan nog veel meer had moeten regelen. Vrolijk Pasen allemaal!