Richard
daisydog schreef:Was ik gister nog zo verbaasd dat ik met een week bericht terug had het INS kantoor in Chicago......
Vandaag ging ik bellen om een afspraak te maken voor mijn biometrics en.......ik kan morgen om 9.00 al terecht!!!![]()
Het gaat nu opeens allemaal wel heel voortvarend...misschien proberen ze echt de service te verbeteren met het extra geld van de application fees :dunno:
Ik woon in Sunrise, dichtbij Ft.Lauderdale/Miami. Volgens mij een van de hotspots van immigrants in de VS....hmm waar zit jij ook alweer, ik moet naar Birmingham en die zijn waarschijnlijk wat drukker, omdat ze wat dichter bij Atlanta liggen of zo. Ach ja, ik heb een afspraak!
Op Engelstalige sites die met visa te maken hebben, gebeurd dat inderdaad, PeeJay. Het komt regelmatig voor dat mensen tijdens hun USCIS interviews geconfronteerd worden met wat ze op die forums geschreven hebben en ook dat hun adjustment of status geweigerd werd vanwege uitlatingen aldaar gedaan...PeeJay schreef:misschien lezen ze wel mee in deze thread..... :toocool:
/PeeJay
De ASC 3 code op je I-485 geeft aan dat deze aanvraag voor I-485 en I-765 is. De betekenis van de ASC 2 code op je I-765 weet ik niet.rperre schreef:hey Daisydog nog een vraagje, wat voor ASC code stond er op jouw aanvraag? ik had een 2 op mijn I-765 aanvraag en een 3 op mijn I-485 aanvraag, ben benieuwd of dat een soort priority code is, want ze vroegen ernaar aan de telefoon!
hoe is het gegaan vandaag!
Richard
Weet je dat zeker? Ik heb namelijk mijn I-765 apart ingediend en daarvoor was ik al eerder naar het application service center geweest. Dit keer was het alleen voor mijn I-485.De ASC 3 code op je I-485 geeft aan dat deze aanvraag voor I-485 en I-765 is
Holy Smokes, ben jij in aanmerking gekomen voor een VIP behandeling ofzo ?!?daisydog schreef:
Het ging trouwens vandaag weer heel gladjes!! Het application center is slecht 10 minuten vanaf mijn huis. Afspraak was om 9.00. Om 9.15 stond ik weer buiten en voor half 10 was ik weer thuis.![]()
Dit klinkt mij een beetje illegaal en ook onwaarschijnlijk....Op Engelstalige sites die met visa te maken hebben, gebeurd dat inderdaad, PeeJay. Het komt regelmatig voor dat mensen tijdens hun USCIS interviews geconfronteerd worden met wat ze op die forums geschreven hebben en ook dat hun adjustment of status geweigerd werd vanwege uitlatingen aldaar gedaan...
Een nickname, een nietszeggend e-mailadres en zo min mogelijk gegevens publiek maken, is daarom op die sites wel aan te bevelen.
Ik vind dat ik die VIP behandeling wel verdiend heb. :toocool:Holy Smokes, ben jij in aanmerking gekomen voor een VIP behandeling ofzo ?!?
Ik had altijd wel goede hoop dat het goed af zou lopen, maar dit geeft inderdaad een prettiger gevoelMaar, fijn dat je het nu weer ziet zitten...
Er is niets illegaals aan, Ernst. Wat immigration doet valt onder het vergaren van informatie om te bepalen of er sprake is van "malicious intent" bij een visumaanvraag en de afwerking daarvan. Daarvoor staan hen alle mogelijke middelen ter beschikking. Verder zijn forums openbare plaatsen en alles wat je daar schrijft is voor iedereen toegankelijk en kan daarom door de USCIS zonder meer als bewijs tegen je gebruikt worden.daisydog schreef:Dit klinkt mij een beetje illegaal en ook onwaarschijnlijk....
Tenzij het first amendment alleen amerikanen zelf beschermt en niet aspirant inwoners van de VS? De Amerikanen blazen altijd hoog van de toren als het gaat om "freedom of speech!"
Heb jij hier concrete voorbeelden van? Ik zou dat wel een hele pikante en interessante kwestie vinden.
muffles,muffles schreef: Als ik zou trouwen met haar, ....... Ze is getrouwd, maar leeft seperated. ..... Met andere woorden.. ik denk dat mijn kansen gedaald zijn, maar misschien heb ik het mis.