Easy does the trick

Groeten,
Kingair
Wat is dit nou voor een maffe opmerking dan? Omdat je je niet kunt vinden in zijn gedachtenpatroon? En dan iemand toe te wensen dat hij zijn GC kwijtraakt die hij net gekregen heeft. Erg zielig om dat te zo te zeggen.adam747 schreef:Tja, ik hoop dat USCIS jou GC na 5 jaar niet verlengt, want mensen met zulke gedachten zijn we in Amerika liever arm dan rijk.
Tuurlijk ben ik op dit moment veel aan het romantiseren , dat doe ik nl al vanaf mijn 18e nadat ik voor het eerst voet op dit prachtige continent heb gezet maar daar staar ik me zeker niet blind op.Ziva schreef:Wat is dit nou voor een maffe opmerking dan? Omdat je je niet kunt vinden in zijn gedachtenpatroon? En dan iemand toe te wensen dat hij zijn GC kwijtraakt die hij net gekregen heeft. Erg zielig om dat te zo te zeggen.adam747 schreef:Tja, ik hoop dat USCIS jou GC na 5 jaar niet verlengt, want mensen met zulke gedachten zijn we in Amerika liever arm dan rijk.
En dat je het woord "we" in de mond neemt terwijl er zat Amerikanen zijn die net zo denken als Kaap zegt dat je erg intolerant bent naar mensen die anders denken dan jij. En die mensen kun je altijd als kiespijn missen in welk land dan ook...
Ik wil alleen maar zeggen, Kaap, laat je niet gekmaken maar wees ook niet blind door te denken dat het gras groener is aan de overkant. Na 2 jaar Amerika is mijn ervaring dat het gras nog steeds prachtig groen is maar zeker niet in alle opzichten groener dan waar we vandaan komen
Hockey schreef:De vraag is wat nog Amerikaanse auto's zijn. De Toyota Camry wordt bijvoorbeeld in de VS ontworpen en gemaakt. En Ford heeft veel fabrieken in Mexico. Hyundai juist weer een aantal in de VS. Idem voor Mercedes (in Alabama).
He Kaap, als je straks met je Mustang over de Keys blaast met 80 mile per uur op de radio Willie Nelson met On the Road again hoop ik niet dat je wat zwaailichten in je achteruitkijk spiegel ziet, zie je opeens de andere kant van Amerika
Als Kaap straks Resident is en hij rijd 30 mile harder dan de toegestane snelheid is dat in veel Staten voldoende om je een nachtje in de gevangenis te stoppen of erger, even Googlen en vind dit.Neil mcauly schreef:Dat weet ik nu ook nog niet zo zeker. Enkele jaren geleden uit pure onoplettendheid niet gezien dat je aan de rode lichten niet rechtsaf mocht als het rood was.
Kan ergerNeil mcauly schreef:Dat ziet er inderdaad "Amerikaans" uit. Maar +/- 50km per uur te rap rijden is dan ook niet mis hé.