Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

duizend en 1 vragen

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: duizend en 1 vragen

Bericht door Annie »

Niet zoveel bellen, anders is het zo op. :wink:
Je krijgt een e-mail tegen de tijd dat je beltegoed verloopt, dan hoef je alleen maar 1x ergens heen te bellen en het is weer 180 dagen geldig.
Je hoeft dan dus niks bij te storten,maar 1x naar iemand bellen is voldoende om je beltegoed aktief te houden.
Wij zijn van die Big Spenders en hebben wel 3 jaar gedaan met 10 euro. :wink:
SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes »

Lezolas schreef:Misschien staat mijn vraag hier juister:
Nu de vraag: Stellende dat ik naar Amerika wil emigreren en ik win de green card (en alles is dus in kannen en kruiken!)
ben ik dan iets met mijn diploma's ginder?

Want ik lees her en der dat als je naar Amerika wilt gaan, en je zoekt werk dat je je moet kunnen onderscheiden van de Amerikanen met dezelfde competenties..
Ik weet verder niets van de diploma's dus daar kan ik geen antwoord op geven. Als je de greencard wint dan kun je op dezelfde banen solliciteren als Amerikanen. Natuurlijk moet je je dan van andere mensen onderscheiden, maar dat is niet veel anders dan dat je in Nederland of Belgie solliciteert. Er wordt dan gewoon gekeken wie de beste kandidaat is. Ik denk dat je in de war bent met het verkrijgen van een greencard doormiddel van een H1b (werkvisum), hierbij moet vooraf "bewezen" worden dat er geen andere Amerikaan is die het werk kan doen.
Lezolas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Lezolas »

Aha, ja ik zal het inderdaad verward hebben!
Het is ook allemaal zo gecompliceerd, bah!

Bedankt voor je duidelijke antwoord!
juli 2010: NY, San 'cisco, Y'mite, D. Valley, Las Vegas, Zion, Bryce, Monument V., Grand Cnyn, Kingman (+Glendale, Phoenix), Joshua Tr., LA
dec - feb 2011: Australië (NSW, VIC, SA, NT, QLD)
sept 2011: NY, Washington DC, Philly
nov 2011: NY, Boston
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

Vandaag toch ook maar 10 dollar op Skype gezet want mijn 300 belminuten van mijn mobiele telefoon zijn na 3,5 weken al bijna op!
Natuurlijk gelijk "even" testen; meer dan een half uur met NL gebeld voor 78 cent... dat is beter!
Maar ik denk niet dat ik 3 jaar met die 10 dollar kan doen, hi, hi! [Hoeft ook niet want tussen 1 en 2 jaar gaan we weer terug naar NL]
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Ik was er maar 3x 4 weken. :wink:
nettie
Amerikafan

Bericht door nettie »

O, dan denk ik dat het bij mij in ongeveer hetzelfde tempo ga!
Maar goed, ik probeer eerst iedereen op Skype te krijgen dan kan ik nog langer met mijn 10 dollar doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer