Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2007 (greencard loterij) gewonnen
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
YES Eindelijk. Gefeliciteerd. Jullie geduld is wel heel erg op de proef gesteld zeg. Mijn hemel. Maar eindelijk is het dan zover. Gefeliciteerd.
Ik kan me heel goed indenken dat je niet kan wachten op de 2e brief met de afspraak.
Ik kan me heel goed indenken dat je niet kan wachten op de 2e brief met de afspraak.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
Kijk ook eens op mijn weblog:
http://www.sueintheusa-nl.blogspot.com
Daar ben ik weer. Ik heb even gewacht om het nieuws te brengen totdat onze visa's binnen waren. Deze week was ons interview en we zijn door!
Ik wil iedereen hartelijk danken voor alle hulp en steun, we hebben meer dan een jaar in onzekerheid geleefd, maar uiteindelijk was het het allemaal waard.
Ik wil verder alle geselecteerden van DV2008 alvast veel succes wensen, ik weet dat het een periode van stress en onzekerheid gaat worden but hang in there.
Het is een chaos thuis op dit moment met de verhuizing en alle voorbereidingen die we moeten treffen. We vertrekken al volgende maand dus dat is al best snel. Zoals sommigen misschien al weten gaan wij naar LA waar wij familie hebben wonen.
Ik ga weer terug naar het inpakken van de dozen en 'spreek' jullie hopelijk gauw weer!
Ik wil iedereen hartelijk danken voor alle hulp en steun, we hebben meer dan een jaar in onzekerheid geleefd, maar uiteindelijk was het het allemaal waard.
Ik wil verder alle geselecteerden van DV2008 alvast veel succes wensen, ik weet dat het een periode van stress en onzekerheid gaat worden but hang in there.
Het is een chaos thuis op dit moment met de verhuizing en alle voorbereidingen die we moeten treffen. We vertrekken al volgende maand dus dat is al best snel. Zoals sommigen misschien al weten gaan wij naar LA waar wij familie hebben wonen.
Ik ga weer terug naar het inpakken van de dozen en 'spreek' jullie hopelijk gauw weer!
Jack is back for a new season!
-
- Amerika-expert
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Goed zeg Eindelijk...
Jullie lange wachten is zeker beloond. Het is jullie van harte gegund.
Veel succes met inpakken en voor straks een goede vlucht.
Zodra je gesetteld bent pakken we een keer een Starbucks in L.A.
Jullie lange wachten is zeker beloond. Het is jullie van harte gegund.
Veel succes met inpakken en voor straks een goede vlucht.
Zodra je gesetteld bent pakken we een keer een Starbucks in L.A.
Via de DV2007 permanent in de USA (eerst in Los Angeles en nu in Orlando)
-
- Amerikafan
En vergeet niet iedere dag trots de Amerikaanse vlag op te hangen voor je huis.
GOD BLESS AMERICA
Land Of The Free, Home Of The Brave
USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
Land Of The Free, Home Of The Brave
USA Trips
05/06 Twee weken Kerstvakantie NYC
07/08 Vijf maanden stage NYC (Visits to Chicago, Boston, Philly, Washington (2x), reis naar Mid-West, en meer kleine dorpjes/steden).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht