Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
US Military
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ok bedankt voor de tip, ik was al in ieder geval van plan om de airforce bij te gaan wonen , want daar heeft mijn vader ook ingezeten.wiepster schreef:Als je de militairy in wilt, zorg ervoor dat je High School cijfers boven gemiddeld zijn en kies dan Airforce, niet zo dicht op het front en ook niet gelijk richting Iraq....
-
- Amerika-expert
Hebben de Fransen niet nog altijd dat Vreemdelingenlegioen?
Kun je in ieder geval wat ervaring opdoen zodat je door de Amerikanen als privésoldaat ingehuurd kan worden in Irak. De bescherming van hoge pieten daar gaat via privébedrijven, en ze betalen nog beter ook dan het leger.
Kun je in ieder geval wat ervaring opdoen zodat je door de Amerikanen als privésoldaat ingehuurd kan worden in Irak. De bescherming van hoge pieten daar gaat via privébedrijven, en ze betalen nog beter ook dan het leger.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Hier nog een andere tip.Lewisweathers89 schreef:Ok bedankt voor de tip, ik was al in ieder geval van plan om de airforce bij te gaan wonen , want daar heeft mijn vader ook ingezeten.wiepster schreef:Als je de militairy in wilt, zorg ervoor dat je High School cijfers boven gemiddeld zijn en kies dan Airforce, niet zo dicht op het front en ook niet gelijk richting Iraq....
Practice de AFQT en de ASVAB test before you join the military.
De jongens met de hoogste scores krijgen de betere opleidingen.
Ik spreek van ervaring.