Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wil ook terug naar Nederland maar geen mogelijkheid

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Tinkerbell
Amerikakenner

Bericht door Tinkerbell »

Nadat ik de posts van Boeda eens even terug gelezen heb krijg ik sterk de indruk dat het hier geen 27 jarige maar een 17 jarige betreft die ergens aan begonnen is wat hij niet heeft kunnen overzien.

Ergens is er zelfs sprake van "eloped". Allemaal heel romantisch tot de werkelijkheid daar is.

Volgens mij zitten er hier in Nederland een paar heel bezorgde ouders die met alle liefde zijn retourticket zullen betalen.
PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Njit schreef:Ben trouwens benieuwd of de post ook daadwerkelijk met een IP van de bibliotheek in Austin is verstuurd en niet gewoon vanuit Rotjeknor..
Zulke gegevens worden niet openlijk onthult op het forum.

/PeeJay *Mod
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
jvinch
Amerikakenner

Bericht door jvinch »

Ik heb het al eens eerder opgemerkt en zeg het maar eens recht voor zijn raap..

Volgens mij moeten we op dit forum ophouden om pubers (zelfs 27 jarige pubers) met MSN taalgebruik en een gebrek aan rationeel verstand proberen op te voeden. Ik word er erg moe van, het lijkt wel alsof het AA forum de laatste tijd een magneet voor rechtse (en linkse) bralapen, criminelen en kinderen aan het worden is.

Je kent het soort vragen:

- Ik weet dat A, B en C volgens de Amerikaanse wet niet mag - maar is er wel eens iemand gepakt die het deed/ wordt er op gelet/ loop ik risico etc.

- Ik zoek een stageplek/moet een werkstuk maken/moet een scriptie schrijven maar heb vooral geen zin om zelf veel moeite te doen

- Ik ken nie spelle en hep ook geen sin om het te properen. W8 ff, je weet tog.

- Iedereen die tegen de Iraq is, is een lafaard en surrender monkey / iederen die voor de oorlog is Iraq is, is een domme zak die er niks van begrijpt.

Omdat het onmogelijk is om de boel te modereren op deze manier, kunnen we misschien beter besluiten om dit soort vervuiling gewoon te negeren. Ik geef bij deze het goede voorbeeld. Zo krijgen normale vragen en zinnige discussies tenminste wat ruimte en aandacht.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

PeeJay schreef:
Njit schreef:Ben trouwens benieuwd of de post ook daadwerkelijk met een IP van de bibliotheek in Austin is verstuurd en niet gewoon vanuit Rotjeknor..
Zulke gegevens worden niet openlijk onthult op het forum.
Ik vraag je ook niet naar het IP. Maar ik neem wel aan dat de Moderators bij dergelijke posts kijken naar de geloofwaardigheid. Alleen al het feit dat hij met minstens 3 verschillende inlognamen heeft gepost is al een reden om het erg verdacht te vinden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
TedjevanEs
Amerikakenner

Bericht door TedjevanEs »

Ik ben het helemaal met jvinch eens.
Waarom hier aandacht aan besteden?
We zitten al weer op pagina 2...

Ik zou zeggen geef 1 duidelijk antwoord; die van dat consulaat in Miami; en laat het daarbij...
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Njit schreef: Maar ik neem wel aan dat de Moderators bij dergelijke posts kijken naar de geloofwaardigheid.
Een terechte veronderstelling, dat gebeurt dus ook inderdaad. Graag weer terug on topic, al denk ik, dat met de suggestie van het Nederlandse consulaat zo ongeveer de enige mogelijkheid gegeven is.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Nou sluiten dan maar niet?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, goed idee.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer