Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Joining the US Army: Vragen en antwoorden.

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

usa-army schreef:Maar wel met mijn sexy body en smooth face :wink:
OK, nu kan je er niet meer buiten: FOTO!!!!!!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
VincentvandenHaak
Amerika-newbie

Joining the Marines

Bericht door VincentvandenHaak »

(geen id hoe dit gaat, gooi het gewoon maar in de groep denk ik)

ff vraagske dan hoor:
Weet iemand hoe het nou precies werkt als je als buitenlander (in bezit van de nederlandse nationaliteit) in amerikaanse militaire dienst wil?

Ik heb begrepen dat je een resident alien status (Visa) moet hebben. Maar dit staat weer raar tegenover de informatie die te vinden is op de website van het consulaat. nl.:

E4 special immigrant visas;
13) Alien Recruited Outside of the United States Who Has Served or is Enlisted to Serve in the U.S. Armed Forces.

indiensttreding vanui buiten de Verenigde staten dus?!
Keep the faith and follow your dreams!
jan1

Re: Joining the US Army: Vragen en antwoorden.

Bericht door jan1 »

Toevallig heb ik gisteren een bericht gestuurd naar een Nederland die in het Amerikaanse leger dient. Hij gaf mij het volgende als antwoord:
Om te kunnen dienen bij Amerikaanse defensie te kunnen dienen heb je volgende zaken nodig;
1.) Men moet Ameirkaans staatsburger zijn, of een legal resident.
2.) Een High School diploma hebben of een GED.
3.) De diverse testen (lichaamlijk etc.) met goed gevolg doorlopen.

Je moet er echter wel rekening mee houden dat niet elke MOS (Military Occupational Specialty) voor je open staan. Dit omdat je voor sommige MOS's een Amerikaanse staatsburger moet zijn en/of een bepaalde security clearance moet hebben.
Bennogr
Amerika-expert

Bericht door Bennogr »

Wat is dat toch, die fascinatie met het Amerikaanse leger? Je kunt toch gewoon in het Nederlandse leger gaan? Mag je ook met al die mooie apparatuur spelen. In Afghanistan.

Plus je kan dan gewoon Nederlands (of NederEngels) spreken.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Bennogr schreef:Wat is dat toch, die fascinatie met het Amerikaanse leger? Je kunt toch gewoon in het Nederlandse leger gaan? Mag je ook met al die mooie apparatuur spelen. In Afghanistan.

Plus je kan dan gewoon Nederlands (of NederEngels) spreken.
Over het Nederlands leger hebben ze niet zo'n mooie films gemaakt. En als je Tour of Duty ziet, heb je al bijna spijt dat je er niet bij zat, zo'n gezellige bende daar ;).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer