Zo wat snel! Hoe heb je dat dan gedaan na je interview? Ik neem aan dat je daarna nog veel dingen moet regelen enzo. Ik zou ook zo morgen het vliegtuig instappen (afgelopen dinsdag 1 maart interview gehad, vandaag 4 maart paspoort plus inreisvisum terug), maar moet nog een heleboel dingen afwikkelen hier. Of heb je dat gedaan voordat je uberhaupt je interview had en ging je er gemakshalve van uit dat je de GC ook zou krijgen?GJK schreef:ik was misschien niet de eerste die hem won maar ik denk dat ik wel degene ben die het snelste is geeimigreerd na het winnen van de loterij
ik won in mei 2010 (nam deel in 2009) en vertrok definitief naar de vs in de eerste week van november 2010 4 dagen na mijn interview
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
In welk jaar won jij je greencard in de loterij?
Re: In welk jaar won jij je greencard in de loterij?
volgens mij in "mijn" jaar iemand die op 7 oktober t interview hadZiva schreef:Ik won in mei 2010 en ik vermoed dat ik het snelst aan de beurt was met mijn interview, 18 oktober 2011
Het laatste, ik heb alles al vóór het interview afgehandeld in Nederland ervan uitgaande dat 99,9% wordt approved en ik van mezelf wist geen enkele leugen/misdaad of wat dan ook te hebben begaan die misschien openbaar kon worden waardoor ik zou worden afgewezen.Ridley schreef:Zo wat snel! Hoe heb je dat dan gedaan na je interview? Ik neem aan dat je daarna nog veel dingen moet regelen enzo. Ik zou ook zo morgen het vliegtuig instappen (afgelopen dinsdag 1 maart interview gehad, vandaag 4 maart paspoort plus inreisvisum terug), maar moet nog een heleboel dingen afwikkelen hier. Of heb je dat gedaan voordat je uberhaupt je interview had en ging je er gemakshalve van uit dat je de GC ook zou krijgen?GJK schreef:ik was misschien niet de eerste die hem won maar ik denk dat ik wel degene ben die het snelste is geeimigreerd na het winnen van de loterij
ik won in mei 2010 (nam deel in 2009) en vertrok definitief naar de vs in de eerste week van november 2010 4 dagen na mijn interview

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht