Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
greencard lottery, geen diploma, werkervaring voldoende?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: greencard lottery, geen diploma, werkervaring voldoende?
Dat je kleuterjaar in Nederland telt, dat klopt.
Dit klopt echter niet voor de Belgen!!! Ook al gaan Belgische kinderen vanaf hun 2,5 jaar reeds naar school en ze zo dus 3 tot 3,5 jaar kleuterschool doen, telt dit niet mee.
Waarom? Omdat je in Belgie pas leerplichtig bent vanaf 6 jaar, en in Nederland ben je schoolplichtig vanaf 5 jaar.
Dit klopt echter niet voor de Belgen!!! Ook al gaan Belgische kinderen vanaf hun 2,5 jaar reeds naar school en ze zo dus 3 tot 3,5 jaar kleuterschool doen, telt dit niet mee.
Waarom? Omdat je in Belgie pas leerplichtig bent vanaf 6 jaar, en in Nederland ben je schoolplichtig vanaf 5 jaar.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Re: greencard lottery, geen diploma, werkervaring voldoende?
euh, de precieze bron moet ik je even schuldig blijven, ik heb de laatste tijd zoveel info gelezen van diverse bronnen dat ik het in de gauwigheid niet terug kan vindenHockey schreef:Waar haal je die info vandaan?gerrutcamaro schreef:het schijnt dat 'onze' 2 jaar kleuterschool als 1 vol jaar telt
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht