Daan95 schreef:Omdat ik dacht dat leraar iets voor mijn is maar, dat bleek dus niet zo te zijn. Trouwens ik hoef me niet tegen jouw te verantwoorden.
Sorry, aan mij heb je ook al niks, maar deze quote vind ik echt briljant
SpaceAce schreef:Hij heeft nog geen diploma voor de lerarenopleiding. Dus mág hij nog foutjes maken, toch? Hij is met de studie bezig om het te leren, toch?
Hmmm, in mijn tijd (o jee) waren fouten van dat kaliber er tegen het eind van de middelbare school wel uit, maar goed, tijden veranderen.
En nu weer even on topic:
Daan, ik denk dat je jezelf heel erg zou helpen, door een strak toekomstplan op te stellen. Je zit nu op een opleiding waar je niet mee verder wilt en je wilt uiteindelijk in de VS terechtkomen in een branch waarvoor je diploma's moet hebben die je in Nederland niet kunt halen. Ligt het eigenlijk niet heel erg voor de hand om in de VS te gaan studeren, om zodoende aan de papieren te komen waar je voor je toekomstplan echt iets aan hebt? Waarom die makelaarsstudie pas oppakken als je klaar bent met deze opleiding, waar je uiteindelijk niets mee wilt/kunt?
Dat ondernemersvisum is allemaal goed en aardig, maar jij praat over 150.000 dollar alsof je het zo uit je achterzak tovert. Een bedrijf starten/overnemen in de V.S. is iets waar een lang trajekt aan vooraf gaat en wat je om allerlei redenen goed moet voorbereiden. Het is prima dat je hier je licht komt opsteken, maar ik denk dat het goed is dat je tegelijkertijd bij jezelf even een reality-check doet.