Het bedrijf waar ik mijn visum/gc heb gekregen maakte destijds (en nog steeds volgens mij) gebruik van Berry Appleman & Leiden LLP (balglobal.com). Ik heb tientallen successvolle visum/gc aanvragen gezien, met slechts 1 afwijzing. Ze hebben een beneficiary portal zodat je zelf op de hoogte blijft, en ze houden bij wanneer je zaken moet vernieuwen etc.Harrold en Tineke schreef:Vandaag gesprek gehad met het bedrijf en het wordt nu steeds concreter. Qua salaris, ziektekosten, pensioen etc zijn we er wel uit. Alleen het hele verhaal omtrent visum is toch wel ingewikkeld. Ze hebben in het verleden met een Amerikaans bedrijf gewerkt om dit te regelen maar de ervaringen waren niet zo best. Er werd mij gevraagd of ik eventueel hierin mee kon helpen door een bedrijf of advocaat te zoeken die dit kon regelen(liefst in NL)
Ze willen voor mij, mijn vrouw en 2 dochters visum aanvragen en vervolgens het traject greencard opstarten. Ze zijn hier zeer welwillend in maar weten niet exact hoe e.e.a. aan te pakken. Hoor graag welke bureaus hierin kunnen voorzien.
Mocht je er zelf voor opdraaien, stuur even een PM. Ik heb kopietjes van mijn eigen petities en heb zelf ooit een I129 geschreven voor een L1-B collega die ik heb aangenomen omdat de advocaten niks snapten van zijn specialized knowledge.