USInsider schreef:Geef de info zoals het in je paspoort (en op je geboortebewijs) staat.
Er wort gevraagd naar de City of Birth - dat is dus de offciele gemeente/stad/dorp.
tx
K1 status: 7-10-2018 NOA-2 approval after exactly 200 days
USInsider schreef:Geef de info zoals het in je paspoort (en op je geboortebewijs) staat.
Er wort gevraagd naar de City of Birth - dat is dus de offciele gemeente/stad/dorp.
Ik heb Den Haag ingevuld. zie net dat er bij mij officieel 's-Gravenhage staat. hopelijk komt dit goed door..
Haha ik vulde echt bijna mijn huidige woonplaats in als geboorteplaats. OEPS. Daardoor echt 1000 x gecheckt of alles wel klopte.
Travel: July 2012 / August 2014 / June 2016 / February 2018 / November 2018 / January 2020 / July 2020 / March 2022 DV-2018, DV-2019, DV-2020, DV-2021, DV-2022, DV-2023 entrant
Gebaseerd op wat ik bij het Nuffic en elders vond, lijkt me Vocational School van pas.
Je kunt ook voor High School, degree, gaan.
Het maakt voor je kans om geselecteerd te worden niet uit.
(Dit soort vragen wordt gesteld voor de DV statistieken, niet voor selectie.)
Mocht je winnen dan moet je voor je visum-aanvrage gedetailleerder gegeven invullen.
Deze pagina op dvlottery.state.gov kan niet worden gevonden
Er is geen webpagina gevonden voor het webadres: https://dvlottery.state.gov/(S(fgx5azlbxxxnrdjkjkn01qql))/application.aspx
HTTP ERROR 404
Zo'n 20 miljoen mensen van over de hele wereld nemen deel aan de Visa Lottery.
90 % daarvan heeft idee dat de Entry Form "ingeleverd" moet worden in de eerste 10 min. van de Entry Period.
Laatst gewijzigd door USInsider op 05 okt 2017, 04:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil dit jaar voor het eerst deelnemen. Het is een diep gewortelde droom waar ik nu eindelijk eens de eerste stap in wil zetten. Na veel gestuntel voor de pasfoto's van mij, mijn man en onze 2 kindjes... ben ik klaar om alles in te vullen.
Nu is de website niet online wegens onderhoud! Hopelijk lukt het morgen wel.
Inderdaad, een deel van de eDV site is momenteel off-line.
De Entry Fom ging gisteren Down for Maintenance van het EAS, meldt de Department of State.
Entrant Status Check voor DV-2018 bleef mogelijk.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.