Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV-2010: deelnemers EN winnaars!
Re: DV-2010: deelnemers EN winnaars!
SSN is binnen!!! (en ja zonder iets te doen gewoon met de post na POE)
Wij hebben moeten 10 werkdagen wachten, dan opnieuw naar het ssn office en een aanvraag doen. 4 werkdagen later zaten ze in de bus.
Ondertussen ook al alletwee een wv rijbewijs
,een zicht en spaarrekening bij Wesbanco, 2 autos gekocht en elk een job. We zijn al naar veel huizen gaan kijken maar tot nu toe nog niets gekocht. Ik ben blij dat alles zo vlot verloopt na amper 4 weken hier te zijn 
Ondertussen ook al alletwee een wv rijbewijs

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Woh ben onder de indruk: jullie zijn er echt wel in een speedtempo doorgevlogen en beiden een job in huidige US markt met 9.6% werkloosheid.
Dat lijkt me een ideaal scenario.
Good luck!
bart1
Dat lijkt me een ideaal scenario.
Good luck!
bart1
Bezoek onze blog: http://www.bloggen.be/ineke_en_bart/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank u, ondertussen ook al een huis gekocht. Normaal binnen enkele weken krijgen we de sleutel. Het is wel leuk bij vrienden logeren, maar het is toch nog iets anders als je je eigen plek hebt 
Wat jobs betreft is er eigenlijk nog veel werk langs hier hoor.
Grtz
Youri

Wat jobs betreft is er eigenlijk nog veel werk langs hier hoor.
Grtz
Youri
wat super Youri!
gefeliciteerd!!
gefeliciteerd!!
Wow dat is echt heel gaaf om te horen! Klinkt echt als een droomstart!