@ Ned in Mo,
Prachtige auto de Camaro. Is het model '11? Wat ik me wel afvraag hoe ze er in slagen om het verschil in vermogen tussen de V6 en de V8 zo klein te houden. De V6 produceert 310 Pk en de V8 425Pk. Terwijl de cilinderinhoud wel van 3.6 naar 6.2liter is opgevoerd. Is dit een trukje om -zoals in België- om de financiële aantrekkelijkheid van hun V8 een beetje in stand te houden? Hier in België kost de inschrijvingstaks voor de kleinste versie €10.000, en dit houdt me tegen om er een aan te schaffen. Dit natuurlijk met de kostprijs van €1.8 per liter om dit beestje te voeden.
Wat het roken betreft. Van mij mag iedereen roken. Mits het in stand houden van mijn persoonlijke voorkeur om niet in "secondhand smoke" te moeten staan happen naar een beetje frisse lucht. Sommige (ex)rokers halen dan het te veel aan suiker en vet in een bepaald eetpatroon aan om een punt te halen. Doch, als ik graag vettige burgers eet en daardoor een verhoogde bloeddruk, cholesterol en andere gezondheidsproblemen krijg dan blijven dit in eerste plaats mijn problemen. De gezondheidszorg buiten beschouwing gelaten maar indien je privéverzekerd bent is dit ook niemand zijn probleem.
Maar ja, desondank dat ik ben opgevoed door 2 rokende ouders, heb ik nog nooit een sigaret in mijn mond gehad (ook dankzij mijn ouders)

en weet ik dus niet hoe het is om met een (ex)verslaving te moeten leven.
Tolerantie moet van 2 kanten komen, maar jammer genoeg zie ik intolerantie meer bij rokers dan niet rokers. Zo zie ik dikwijls een auto voor mij aan de rode lichten en dan gaat het raampje naar beneden en ja hoor, daar gaat het peukje. Ik vraag me dan soms af mocht ik die persoon volgen en alle vuiligheid uit mijn auto op zijn oprit kieperen, hoe die persoon zich zou voelen. Ik zeg niet dat alle rokers zo zijn, maar ik zie meer peukjes door het raam vliegen dan dat ik lege colablikjes door het raam zie vliegen.
A challenge in which a positive outcome is assured isn't a challenge at all.