sundaysue schreef:Jeeeeetje, mensen bij de gemeente zijn RUDE!
Vorige week weigerde een medewerker mijn VOG aanvraag omdat het niet vooraf ingevuld was door het Consulaat en ze het niet aandurfde met alleen de brief die ik gaf (namens het Consulaat). Enkele minuten geleden met enorm veel heisa TOCH een VOG doorgedrukt, mét brief als bijlage. Maar jemig, wat was ze rude rude rude. Ze vond het zó raar dat het Consulaat het niet invult voor de aanvragers en die brief was helemaal raar, "Pf, hm, die kan je vast gewoon van een site af downloaden.." en "Mevrouw, dit is niet Amerika maar Nederland dus aanvragen gaan heel anders. Dit is een hele andere instelling." Uhh, wat?
Met pijn en moeite heeft ze dan de aanvraag gedaan. Hoe is dat bij jullie vergaan?
Nu loop ik al een week achter...
Dit meen je!! Wat vreselijk zeg. Ik zat in Spanje (werk) dus heeft mijn moeder de aanvraag voor mij gedaan. Ging allemaal heel makkelijk (met de brief gewoon) Alsof dat consulaat niks beters te doen heeft dan VOG formulieren ín te vullen ><
Success met je interview, en jij ook vosvis!
Mijn advies: relax... zolang je relatie gewoon goed is, is het interview heel makkelijk =) Gewoon een gezellig gesprekje, zorg wel dat je alles bij hebt, beter te veel dan te weinig! (en geen electronische aparaten!!!!!)
K1 is alleen nog maar het begin