Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

DV-2010: slow-chat

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
illuminate
Amerika-ontdekker

Re: DV-2010: slow-chat

Bericht door illuminate »

ik zag het wit / oranje karretje van de postbode op de hoek van de straat staan, toen ik de bocht om kwam (met de auto). ik had het karretje gelukkig niet geraakt, anders lag alle post op straat :wink: ik ben benieuwd of daar wat moois bij zit!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Er zat een grote witte enveloppe in de bus. Uit het buitenland. Maar niet van KCC, wel uit Nederland, van Buysse Immigration. We hebben daar volgende week woensdag een afspraak om eens te informeren.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Oh Elke... mijn hart sloeg over.... Denk ja hoor, het is haar gelukt.
Natuurlijk ook leuk die envelop, maar niet DIE envelop....
Waarom moet die nou net vandaag komen dan hey?
Marcel87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Marcel87 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hier ook nog steeds geen nieuws :cry:
E59th
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 75

Bericht door E59th »

Eén envelop is binnen! De blauwe van de Belastingdienst met daarin 1250 euro is op mijn eigen adres bezorgd net! Nu nog even de post afwachten van mijn moeder, want ik heb haar adres opgegeven voor de loterij. Zou wel heel mooi zijn als die witte er ook is vandaag. Dan wordt het zeker zuipen ;)
E59th
Amerika-ontdekker

Bericht door E59th »

Besef net dat de eerste zin van mijn vorige post ook weer hartverzakkingspotentieel heeft :lol:
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

Ik ben er bijna immuun voor geworden :lol: :lol: :lol:
jiejie
Amerika-expert

Bericht door jiejie »

E59th schreef:Besef net dat de eerste zin van mijn vorige post ook weer hartverzakkingspotentieel heeft :lol:
Dat was het inderdaad.. ik las alleen dat eerste stukje en had zoiets van 'he he, eindelijk iemand die het heeft, zal eens tijd worden..' en las toen verder 'oh belastingdienst, hoe kun je daar nu blij mee zijn'... toen las ik weer verder en had zoiets van 'ah, dat is toch wel om blij mee te zijn :D ' haha
E59th
Amerika-ontdekker

Bericht door E59th »

jiejie schreef:
E59th schreef:Besef net dat de eerste zin van mijn vorige post ook weer hartverzakkingspotentieel heeft :lol:
Dat was het inderdaad.. ik las alleen dat eerste stukje en had zoiets van 'he he, eindelijk iemand die het heeft, zal eens tijd worden..' en las toen verder 'oh belastingdienst, hoe kun je daar nu blij mee zijn'... toen las ik weer verder en had zoiets van 'ah, dat is toch wel om blij mee te zijn :D ' haha
Het is weer een reisje naar Amerika, hè, zullen we maar denken :dance: Altijd een leuk spaarpotje dat vrijkomt in mei!
ellenjoan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door ellenjoan »

kastelke schreef:Er zat een grote witte enveloppe in de bus. Uit het buitenland. Maar niet van KCC, wel uit Nederland, van Buysse Immigration. We hebben daar volgende week woensdag een afspraak om eens te informeren.
Och Elke, dat moet echt niet leuk zijn geweest...vreselijk eigenlijk :?
Pas wel op met Buysse hé....kost héél veel geld en als het voor een gewone procedure is, dan heb je hem echt niet nodig....Je moet zelf al het werk doen...en via hem gaat het echt niet sneller....
http://www.bloggen.be/whisperer" onclick="window.open(this.href);return false; How these rescuehorses changed my life...
keywest
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door keywest »

Ik lees al jullie spannende dingen....ik kan ook niet meer wachten, postbode is geweest, zat er niet bij....balen! Maar blijven hopen, morgen is er weer een nieuwe dag!
kijk 's ochtends al neurotisch de straat in of de postbode eraan komt...niet normaal gewoon...
http://www.janandgeorgekeywest.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
mariekeev
Amerikafan
Locatie: Nederland..... en in de toekomst hopelijk weer Los Gatos!

Bericht door mariekeev »

We zitten elkaar natuurlijk ook flink op te jutten nu :lol:

Normaal gesproken zou ik echt een stukje rustiger zijn maar nu....elke keer dat er een mailtje is van Dennis dat er weer een nieuw bericht is geplaatst slaat mijn hart over en moet ik gewoon kijken of er al iemand gefeliciteerd kan worden. Om precies 12 uur loop ik de trap af naar de brievenbus in de hoop dat de postbode is geweest en de goede enveloppe in de bus heeft gegooid.....

Ben ook nog aan het wachten op de H-1b RFE die de advocaat heeft gekregen omdat ze stom genoeg het verkeerde formulier heeft gebruikt (voor het werk van mijn man) en of ik die ene freelance opdracht die ik graag wil en goed kan gebruiken krijg of dat het toch iemand anders wordt....

Op van de zenuwen! :oops: :lol:
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

And we have a winner :beerchug:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Inderdaad, spiksplinternieuw forumlid Lwk, die we als 60ste deelnemer (en tevens winnaar) mogen noteren op onze lange lijst van mensen die hun kans gewaagd hebben dit jaar, is de eerste winnaar op dit forum:
viewtopic.php?f=12&t=18161&start=80#p346812
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
illuminate
Amerika-ontdekker

Bericht door illuminate »

helaas, de postbode heeft ons huisje overgeslagen. geen post :banghead:

vorig jaar 56 deelnemers en 14 winnaars, oftewel 1 op de 4 een winnaar (onder topic: dv 2009 deelnemers en hun resultaten).
deze keer 60 deelnemers, en ??? winnaars :dunno:
inge67
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door inge67 »

Dat moeten er 15 worden dan he.

Vandaag ben ik er alleszins niet bij
Paul v B
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Paul v B »

me neither :roll:
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;

2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
Marcel87
Amerikakenner

Bericht door Marcel87 »

ik ook niet :(
keywest
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door keywest »

wij helaas ook niet ....maar jongens....morgen weer een nieuwe dag.....positief blijven...!!!
http://www.janandgeorgekeywest.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

illuminate schreef:helaas, de postbode heeft ons huisje overgeslagen. geen post :banghead:

vorig jaar 56 deelnemers en 14 winnaars, oftewel 1 op de 4 een winnaar (onder topic: dv 2009 deelnemers en hun resultaten).
deze keer 60 deelnemers, en ??? winnaars :dunno:
Met die redenering ga je wel heel erg kort door de bocht. :lol: Het grootste deel van de winnaars is hier terecht gekomen nadat ze gewonnen hadden. Van de oorspronkelijke forumleden had slechts 1 iemand (als ik mij goed herinner) gewonnen.
Elke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer