Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
DV 2016: Slow Chat
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: DV 2016: Slow Chat
Laat ons hopen dat niet iedereen zijn 'prijs' ten gelde maakt, en dat men later op het jaar nog een 2de trekking doet? Al zullen velen dan wel vergeten om nog te kijken, zich niet eens bewust zijn van de 2de trekking. (tenzij de mensen die het AA forum volgen natuurlijk!
)

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Er zijn geluiden - oa. vanuit DOS - dat de mensen die nu meedoen, vaker doorgaan voor het visum dan in het verleden het geval was. Ik denk dat men toch ook wat gechrokken is van de ervaringen van vorig jaar, toen zoveel mensen teleurgesteld werden.
Ik vraag me ook af of er een aanvullende trekking van wat meer winnaars gaat komen.
Wat ik ook merk hoe weinig veel deelnemers - van buiten Europa - snappen van de Lottery. Wij krijgen via onze website weer de nodige verzoeken om te vertellen of men een visum heeft gewonnen of niet - compleet met alle inschrijf-gegevens.
Ik vraag me ook af of er een aanvullende trekking van wat meer winnaars gaat komen.
Wat ik ook merk hoe weinig veel deelnemers - van buiten Europa - snappen van de Lottery. Wij krijgen via onze website weer de nodige verzoeken om te vertellen of men een visum heeft gewonnen of niet - compleet met alle inschrijf-gegevens.
- Baksteen666
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wel een significante vermindering. Vooral in België. Als er nu toch al 90.000 'winnaars' zijn dan zal er waarschijnlijk geen extra trekking komen. Uiteraard hoop ik van welUSInsider schreef:
COUNTRY DV-2016 DV-2015 DV-2014 DV-2013
BELGIUM 47 107 120 79
NETHERLANDS 81 151 225 109

States visited: WA, ID, MT, ND, MN, WI, MI, NY, VT, NH, ME, MA, OR, CA
Nogmaals, ik gaf de getallen omdat ik ze vond - maar ik heb nog nergens de officiele cijfers voor DV 2016 gezien.
Positieve is dat we weer bijna anderhalve maand verder zijn. Nog 3.5 maanden voor we ons hopelijk weer kunnen inschrijven voor de DV Lottery en nog 10.5 maanden voor we nog eens een kans maken.
-
- Amerika-expert

Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Dank voor je bezoek aan onze website !
Ik maak de 'vertaling' niet. Gebruikers kunnen Google translate kiezen om de Engelse tekst van de website om te zetten in een andere taal. Ned. komt er inderdaad wat bedroevend uit.
Ik ben de Engelse tekst blijven aanpassen tot vertalingen in de drie talen die ik kon controleren - Ned., Frans, Duits - alleen slecht taalgebruik gaven, niet enorme fouten. Voor andere talen kan ik er alleen maar het beste van hopen.
De Apps zijn alleen in het Engels en hebben geen vertaal-funktie.
Worden we succesvoller dan zijn Franse versies de volgende stap, aangezien daar de meeste behoefte aan blijkt te zijn.
Ik maak de 'vertaling' niet. Gebruikers kunnen Google translate kiezen om de Engelse tekst van de website om te zetten in een andere taal. Ned. komt er inderdaad wat bedroevend uit.
Ik ben de Engelse tekst blijven aanpassen tot vertalingen in de drie talen die ik kon controleren - Ned., Frans, Duits - alleen slecht taalgebruik gaven, niet enorme fouten. Voor andere talen kan ik er alleen maar het beste van hopen.
De Apps zijn alleen in het Engels en hebben geen vertaal-funktie.
Worden we succesvoller dan zijn Franse versies de volgende stap, aangezien daar de meeste behoefte aan blijkt te zijn.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht